Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Co lubi się sypnąć w 7R
To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiąceMatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany
Co lubi się sypnąć w 7R
Właśnie zastanawiam się jakby tu jej jakoś dopomóc...
Można powiedzieć R400 na giftach!
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
W pierwszych wypustach eRek zacinał się elekrozawór sterujący turbo ale już poprawilijhosef pisze:To skandal, żeby turbiny gwarancji nie wytrzymały. powinny zdechnąć dopiero po. VW będzie musiał wziac zdechniete na badana aby przedłożyć żywotność o 2 miesiąceMatthewG pisze:Jak wam buchnie biały dym i auto zasłabnie to na bank turbina do wymiany
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Co lubi się sypnąć w 7R
Chłopaki...kupiliście pierwszy wypust nowego modelu, który z pewnością będzie cierpiał na choroby wieku dziecięcego...ale to chyba jest już norma w VAGu
Kolejna sprawa...to chyba za dużo wymagacie do Golfa...mimo że to Rka
Ja kupiłem ostatnią dostępna w Polsce Rke przejechałem ok 60tyś...od początku coś tam delikatnie trzeszczy...na początku trochę byłem zdegustowany...no bo wiecie...Rka...powinna być lepiej poskładana...no ale to w końcu Golf a nie S4
Po jakimiś czasie przestałem zwracać uwagę na takie drobnostki...mechanicznie zero problemów....jestem zadowolony...w 2015m zamienię na R400 .... no chyba, że zacznę tutaj czytać o jakiś mega awariach, sypiących sie silnikach itp
Kolejna sprawa...to chyba za dużo wymagacie do Golfa...mimo że to Rka
Ja kupiłem ostatnią dostępna w Polsce Rke przejechałem ok 60tyś...od początku coś tam delikatnie trzeszczy...na początku trochę byłem zdegustowany...no bo wiecie...Rka...powinna być lepiej poskładana...no ale to w końcu Golf a nie S4
Po jakimiś czasie przestałem zwracać uwagę na takie drobnostki...mechanicznie zero problemów....jestem zadowolony...w 2015m zamienię na R400 .... no chyba, że zacznę tutaj czytać o jakiś mega awariach, sypiących sie silnikach itp
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. km Ciekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.MatthewG pisze:Ostatnio na FB jednego tunera kumpel pokazywał mi wpis w którym gość napisał, że przy sofcie (lub też nie) i przeglądach long life trzeba spodziewać się remontu przy 100 tys. km Ciekawe co miał na myśli i ile w tym prawdy
15 tys. max i wymiana oliwy! dsg 30tyś
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Co lubi się sypnąć w 7R
Może ja jestem przewrażliwiony...ale zmieniam olej co ok 7-8k km
Komputer pokładowy po resecie pokazuje jakieś 40tyś do następnego przeglądu
Komputer pokładowy po resecie pokazuje jakieś 40tyś do następnego przeglądu
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: Odp: Co lubi się sypnąć w 7R
Cholera... to jak wystartować rano bez tego?korzen88 pisze: Mati błagam, te przeglądy long life to tak Ty byś wstawał codziennie rano i walił szklankę wódy na pusty żołądek.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
Dobre !!!44FG pisze:Cholera... to jak wystartować rano bez tego?
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Co lubi się sypnąć w 7R
Czyli DSG co 30 tys? Producent chyba co 60 zaleca.
A jak z tylnym napędem? Razem z DSG ?
A jak z tylnym napędem? Razem z DSG ?
Co lubi się sypnąć w 7R
Haldex był co 50 tys. albo raz na 4 lata. Jak upalasz to warto skrócić.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Niniejszym chciałbym zgłosić swoje członkowstwo w klubie G13... W sumie nie lookałem na poziom tego płynu od nowości no bo niby dlaczego miałbym to robić? Przebieg tylko 16tys.... Więc dzisiaj w trasie musiałem się ratować wodą destylowaną... Rozmawiałem na ten temat z patrykiem z CS i potwierdził że słyszał już o kilku takich przypadkach. Powiedział też coś co mnie zaniepokoiło. Mianowicie jedną z opcji takiej sytuacji może być pęknięta głowica... No bo innej możliwości ucieczki płynu praktycznie nie ma. Oczywiście to najczarniejszy scenariusz. Oprócz tego istnieje jeszcze teoretyczna możliwość że w kanałach chłodzących głowicę panuje tak wysoka temperatura że po prostu jakaś jego część odparowuje. U mnie było sporo poniżej minimum zanim szafa zagrała. Mario jaki masz obecnie przebieg i szacunkowo jaki procent to trasa?mario q. pisze:Taka ciekawostka...myszu pisze:To sporo. Sprawdzali czy w spalinach nie ma płynu chłodzącego ?mario q. pisze:Przez trochę ponad 1k km to ok 0,4-0,5l
Ponieważ byłem w oczekiwaniu na kolejną choinkę na szafię, to sobie spokojnie jeździłem. Po ostatniej weryfikacji płynu było poniżej min na ciepłym i zimnym. Tak więc darcie się szafy było tylko kwestią czasu.
Oczekiwałem nadejścia tej wielkopmnej chwili ale cisza. Tydzień temu po długim weekendzie stwierdziłem, że przypomne sobie jak wygląda zbiorniczek z G13. Auto stało z 3 dni.
Otwieram maskę a płynu idealnie w połowie! Zaznaczam, że nie dolewałem nawet lunatykując. Myślę sobie, trza trochę go spocić, może się coś zmieni na mocno rozgrzanym motorze.
W zeszłym tygodniu zgrzałem łajze porządnie, otwieram maskę w garażu chłodząc sprężarkę a tam idealnie połowa.
Co lubi się sypnąć w 7R
Nie byłbym tego pewny. Nie chce mi się grzebać w ETKA ale np EGR może mieć wodną chłodnicę spalin.Dario72 pisze: No bo innej możliwości ucieczki płynu praktycznie nie ma.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości