Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
Ostatnio koledze wybuchł silnik w 7R - pisał o tym na forum. Ale zdaje się nie miał żadnych modyfikacji więc nie było dyskusji. Tak to nie kojarzę.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
u mnie przy sofcie skrzyni i silnika odmówili nawet diagnozy pogwarancyjnej samochodu, więc co dopiero udzielić gwarancji.feels3 pisze:Kiedyś się pytałem czy jest tu ktoś komu padło coś dużego (silnik, skrzynia ect), i ma doświadczenie z serwisem w takiej sytuacji (mając zmodzone auto oczywiście) , ale nikt się nie zgłaszał.
Usłyszałem, że samochód ma być w serii, wtedy można diagnozować, bo jesli jest soft to równie dobrze on może powodować nieprawidłową pracę samochodu.
Dotyczy to mojej walki z wibracjami na 5-6 biegu, w przedziale ok 2800-3500 obrotów przy mocniej wciśniętym pedale gazu.
Wymieniłem wczoraj tą gumę z filmu i dalej nic.
Przy okazji - czy R ma akumulator AGM czy klasyczny ? Pytam bo zimą zawsze doładowuję sobie akumulator co 1-2 miesiące, żeby przedłużyć jego życie. Nie wiem czy w prostowniku uruchamiać opcję AGM czy nie. Ładuje wtedy prądem 12,7V, klasyczne akumulatory ładuje 12,4V
Co lubi się sypnąć w 7R
Witam. Ma ktoś eRke po przebiegi 100 tysięcy? Przymierzam sie do egzemplarza z września 2014, serwisowany cały czas w Porsche Połczyńska. Wersja z DSG przebieg w większości trasy. Na co zwrócić uwagę? Bez weryfikacji w Aso napewno jej nie wezmę.
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Zwróć uwagę na skrzynie, czy nie szarpie przy ruszaniu lub zmienianiu biegów.markk pisze:Witam. Ma ktoś eRke po przebiegi 100 tysięcy? Przymierzam sie do egzemplarza z września 2014, serwisowany cały czas w Porsche Połczyńska. Wersja z DSG przebieg w większości trasy. Na co zwrócić uwagę? Bez weryfikacji w Aso napewno jej nie wezmę.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Co lubi się sypnąć w 7R
A jak wyglada sprawa z Turbo w tym modelu? Duże wydajne ? Co ile wymienia sie cewki i świece? Bedzie to moja pierwsze benzyna..
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Uwielbiam takie pytania... Faktycznie to chyba domena ulubieńców jazdy na gnoju "ile pali? Co ile zmienia się świece i co ile cewki?" Naprawdę to jest kluczowe w aucie za >100k???
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Baaa... czasem za prawie 200k44FG pisze:Uwielbiam takie pytania... Faktycznie to chyba domena ulubieńców jazdy na gnoju "ile pali? Co ile zmienia się świece i co ile cewki?" Naprawdę to jest kluczowe w aucie za >100k???
był Nissan 200SX S14 420km, BMW E46 330D Touring 184km, Mazda 3 MPS 260km, Audi A4 B8 1.8 TFSI 160km
obecnie Golf VII R Variant MY2016
obecnie Golf VII R Variant MY2016
Co lubi się sypnąć w 7R
44FG, ktoś tu chyba ma ból dupy?
Od tego jest forum zeby zadawać pytania. Nie chcesz nie odpowiadaj.
Widzisz gdzies pytanie o spalanie?!
Od tego jest forum zeby zadawać pytania. Nie chcesz nie odpowiadaj.
Widzisz gdzies pytanie o spalanie?!
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Co lubi się sypnąć w 7R
U mnie 77kkm.
Turbo i cewkami się nie przejmuj.
Przy 58kkm wymieniłem silnik
Niedługo będę się żegnał z Rką, gdybyś był chętny, wal na pw.
Turbo kolegom wystarcza na 370-380 koni. U mnie seria.
Turbo i cewkami się nie przejmuj.
Przy 58kkm wymieniłem silnik
Niedługo będę się żegnał z Rką, gdybyś był chętny, wal na pw.
Turbo kolegom wystarcza na 370-380 koni. U mnie seria.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Ja powiem tak...to, że samochód był serwisowany nie oznacza że został serwisowanymarkk pisze:Witam. Ma ktoś eRke po przebiegi 100 tysięcy? Przymierzam sie do egzemplarza z września 2014, serwisowany cały czas w Porsche Połczyńska. Wersja z DSG przebieg w większości trasy. Na co zwrócić uwagę? Bez weryfikacji w Aso napewno jej nie wezmę.
Przykładowo mojego auta nikt nie dotykał w ASO, wszystko robiliśmy sami...dosłownie raz tylko dałem im coś zrobić...wymienili świece...coś tam spieprzyli i silnik odszedł z tego świata wsadzili drugi nowy....ale wracając do meritum...w wielu autach, zwłaszcza po leasingowych serwis wymienia olej co drugą wizytę, nie wymieniają filtrów itp. oczywiście nie każdemu psu burek na imię ale ja serwisom nie ufam
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Co lubi się sypnąć w 7R
Nie ufasz serwisom i robisz sam. Ale trzeba być w serwisie aby nie stracić gwarancji.
86 Jetta 1.8
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
94 Nissan Altima 2.4
00 Bora VR6 2.8
05 GTI 1.8T
08 Golf 5 2.5 (USA)
16 Golf 7 1.4 TSI
20 Audi A3 8V 1.5TFSI
24 S3 8Y
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Szkoda że nie ma opcji kupna samochodu bez gwarancji za dużo niższa cenęfantomasz pisze:Nie ufasz serwisom i robisz sam. Ale trzeba być w serwisie aby nie stracić gwarancji.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Jest opcja, kupic uzywane po gwarancji.TuneFORCE pisze:Szkoda że nie ma opcji kupna samochodu bez gwarancji za dużo niższa cenęfantomasz pisze:Nie ufasz serwisom i robisz sam. Ale trzeba być w serwisie aby nie stracić gwarancji.
był Nissan 200SX S14 420km, BMW E46 330D Touring 184km, Mazda 3 MPS 260km, Audi A4 B8 1.8 TFSI 160km
obecnie Golf VII R Variant MY2016
obecnie Golf VII R Variant MY2016
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości