Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
Odnośnie tej poduszki. Samochodzik był w ASO na przeglądzie, przy okazji obfotografowali poduchę silnika i wysłali do producenta zapytanie czy zrobią to na gwarancji czy nie.
I teraz taka ciekawostka, gdyby producent się na to wypiął i musiałbym wymieniać poduszkę w ASO za swoje złotówki, kosztowałoby to 2850 zł. Sama poduszka to ok 800 zł, ale przy okazji jakieś śrubki, opaski przy tym trzeba wymienić i cena części 1350 zł. Za robociznę ASO życzy sobie 1500 zł. W tym robią też geometrie, bo tak przewiduje ich procedura. Co ciekawe aby zrobić zdjęcia poduszki, wymontowali ją sobie, ale geometrii już nie robili...
Czekam na informacje od importera czy tam kogoś, czy zrobią to na gwarancji.
I teraz taka ciekawostka, gdyby producent się na to wypiął i musiałbym wymieniać poduszkę w ASO za swoje złotówki, kosztowałoby to 2850 zł. Sama poduszka to ok 800 zł, ale przy okazji jakieś śrubki, opaski przy tym trzeba wymienić i cena części 1350 zł. Za robociznę ASO życzy sobie 1500 zł. W tym robią też geometrie, bo tak przewiduje ich procedura. Co ciekawe aby zrobić zdjęcia poduszki, wymontowali ją sobie, ale geometrii już nie robili...
Czekam na informacje od importera czy tam kogoś, czy zrobią to na gwarancji.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
mistrz...myszu pisze:Co ciekawe aby zrobić zdjęcia poduszki, wymontowali ją sobie, ale geometrii już nie robili...
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
- go_grzeniu
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr kwie 04, 2007 00:10
- Lokalizacja: Starogard Gdanski
Co lubi się sypnąć w 7R
male pytanie Panowie, czy spotkal sie ktos w 7R z rozciagnietym lancuszkiem rozrzadu?? rocznik 2014, przebieg 45tys km.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Czy rozciągnięcie łańcucha zdiagnozował serwis czy "na słuch" to ustaliłeś. Jeżeli na słuch to raczej jest to hałasujący wastegate. W tym roczniku wastgate w przedziale obrotów 1.800 - 3.000 przy częściowym obciążeniu hałasuje w sposób przypominający rozciągnięty łańcuch. O ile w Golfie 6 VW proponował założenie klipsa, to w Golf 7 nie ma rozwiązania tego problemu. Wastegate słychać szczególnie po wyłączeniu generatora dźwięku silnika.go_grzeniu pisze:male pytanie Panowie, czy spotkal sie ktos w 7R z rozciagnietym lancuszkiem rozrzadu?? rocznik 2014, przebieg 45tys km.
Co lubi się sypnąć w 7R
Dostałem odpowiedź z serwisu odnośnie poduchy silnika. wg producenta napęknięcie nie wpływa na pracę poduszki i odmawiają wymiany, gdyż tylko zewnętrzna część poduszki jest napęknięta, a środek jest nieruszony
To już 2 problem z VW i wmawiają że wszystko jest ok. Poprzednio byłem z Passatem B7, gdzie guzik w pilocie od otwarcia bagażnika ciężko działa, czasem nie otwiera, a bagażnik nie zawsze się sam uchyla. Powiedzieli mi że za mocno guzik dusze... Bratu w golfie 1.6 tdi szarpie przy puszczeniu gazu, powiedzieli że ten typ tak ma
Inni producenci tak samo wszystko olewają? Daje mi to tylko do zrozumienia, że gwarancja to fikcja i jeśli coś się uwali nie ma co na nich liczyć.
To już 2 problem z VW i wmawiają że wszystko jest ok. Poprzednio byłem z Passatem B7, gdzie guzik w pilocie od otwarcia bagażnika ciężko działa, czasem nie otwiera, a bagażnik nie zawsze się sam uchyla. Powiedzieli mi że za mocno guzik dusze... Bratu w golfie 1.6 tdi szarpie przy puszczeniu gazu, powiedzieli że ten typ tak ma
Inni producenci tak samo wszystko olewają? Daje mi to tylko do zrozumienia, że gwarancja to fikcja i jeśli coś się uwali nie ma co na nich liczyć.
Co lubi się sypnąć w 7R
Takie czasy. Ogólnie od czasu sprzedaży przez Kulczyka VW Polska podejście do klientów zmieniło się na takie jak piszesz - "tak ma być" itp...myszu pisze:Inni producenci tak samo wszystko olewają?
Co lubi się sypnąć w 7R
po wrzuceniu 6 biegu przy niskich prędkościach 80-110 i wciśnięciu mocniej pedału gazu czuję wibracje. Przy większych obrotach i na innych biegach wszystko ok. DSG? Sprzęgła? Dwumas?
Co lubi się sypnąć w 7R
Widzę, że tu i tak nic się nie dzieje ale co tam dopiszę się.
W czasie dwumiesięcznej eksploatacji nowego Golfa 7R zauważyłem, że prawy czujnik blind spot częściej nie działa niż działa, bezpośrednio po zakupie było kilka tygodni ok. Koło kierownicy na wieloklinie ma luz (skok), wektor przód tył w osi auta ... Zbieram się z wizytą do ASO by to zgłosić. No i jeszcze Car-net, który zaktualizował się raz po 193 km a później już nie się aktualizować nie chce (6 k km z czego 25 % podróży z podłączenie do internetu). Jeszcze taka obserwacja, że światła w trybie auto potrafiły świecić ksenonami 15 min jazdy w pełnym słońcu (sierpień, godzina 15). Ogółem kilka irytujących pierdół.
W czasie dwumiesięcznej eksploatacji nowego Golfa 7R zauważyłem, że prawy czujnik blind spot częściej nie działa niż działa, bezpośrednio po zakupie było kilka tygodni ok. Koło kierownicy na wieloklinie ma luz (skok), wektor przód tył w osi auta ... Zbieram się z wizytą do ASO by to zgłosić. No i jeszcze Car-net, który zaktualizował się raz po 193 km a później już nie się aktualizować nie chce (6 k km z czego 25 % podróży z podłączenie do internetu). Jeszcze taka obserwacja, że światła w trybie auto potrafiły świecić ksenonami 15 min jazdy w pełnym słońcu (sierpień, godzina 15). Ogółem kilka irytujących pierdół.
Co lubi się sypnąć w 7R
Jeśli przeleciałeś cały wątek, to będziesz wiedział, żeby patrzeć na stan płynu chłodniczego. Polecam litr wozić ze sobą na wszelki wypadek.
Co lubi się sypnąć w 7R
Mi akurat płyn chłodniczy uciekał jak samochód był nowy. Teraz już po 45 tys raczej już nic nie dolewam. Odkleja mi się za to plastik na klapie pod lotką, takie czarne boki są. Puszcza dwustronna taśma klejąca
Co lubi się sypnąć w 7R
Myszu ja byłem na akcji serwisowej tych dwóch plastików ,zostały wklejone dwa nowe
Diagnostyka samochodowa VCP VCDS
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Serwis stwierdził, że czujnik wyczyścił, przetestował i jest ok. W rzeczywistości bez zmiankrzy111 pisze:Widzę, że tu i tak nic się nie dzieje ale co tam dopiszę się.
W czasie dwumiesięcznej eksploatacji nowego Golfa 7R zauważyłem, że prawy czujnik blind spot częściej nie działa niż działa, bezpośrednio po zakupie było kilka tygodni ok. Koło kierownicy na wieloklinie ma luz (skok), wektor przód tył w osi auta ... Zbieram się z wizytą do ASO by to zgłosić. No i jeszcze Car-net, który zaktualizował się raz po 193 km a później już nie się aktualizować nie chce (6 k km z czego 25 % podróży z podłączenie do internetu). Jeszcze taka obserwacja, że światła w trybie auto potrafiły świecić ksenonami 15 min jazdy w pełnym słońcu (sierpień, godzina 15). Ogółem kilka irytujących pierdół.
Kierownicę dokręcili i jest ok.
W tzw. międzyczasie coś mi zaczęło minimalnie kapać z komory silnika (w garażu widać takie rzeczy). Gorzej, że nieregularnie, może po ostrzejszej jeździe coś widać. W serwisie podnieśli samochód i zaprezentowali mi suche podwozie, z sugestią, że jak coś kapie to kondensat z klimy ... No nie wiem, to co wcześniej kapało to było jak rzadki olej ale dawało się łatwo zmyć wodą. Mały chemik to ja też jestem i glikol tu pasuje. Płynu chłodzącego w sposób widoczny nie ubywa, póki co ...
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Czy to może być od tego? Niby przy tych prędkościach teoretycznie nie powinno łączyć haldexa. Wibracje są tylko na 5-6 biegu przy max wciśniętym gazie przy obrotach 2700-3500, przy słabo wciśniętym gazie i na innych biegach nie występująmyszu pisze:po wrzuceniu 6 biegu przy niskich prędkościach 80-110 i wciśnięciu mocniej pedału gazu czuję wibracje. Przy większych obrotach i na innych biegach wszystko ok. DSG? Sprzęgła? Dwumas?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SfyX0mdpnnk[/youtube]
A z innych awarii, zdechł mi przegub od strony koła z przodu. Przy cofaniu na skręconych kołach było czuć delikatny opór, nic więcej się nie działo, przegub trzeba było wymienić w ASO bo nie znalazłem nigdzie takiego przegubu. Odklejona listewka przy tylnym spojlerze nie kwalifikuje się u mnie do darmowej wymiany - brak akcji serwisowej dla mojego samochodu, a gwarancja się już skończyła
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
U mnie przegub lewy i prawy zmieniony pierwszy raz już przy 55 tys. km przebiegu pomimo, że nigdy go nie katowałem na skręconych kołach. Niestety problem już powrócił przy 65 tys. przebiegu po gwarancji. Czuć delikatne chrobotanie przy ruszaniu na skręconych kołach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości