Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
myszu, ile???? Tyle to ja tylko raz widziałem jak zmodzonym Evo X na poznaniu zrobiliśmy z dwa kółka pod rząd i potem momentalnie dwa studzenia.. Moje MK6 R maksymalnie miało chyba raz z jakieś 115 stopni na Ułężu i to wszystko, normalnie w mieście 90 parę stopni. Te temperatury w nowych eRkach są mocno dziwne i na pewno nie wpływają dobrze na olej. W dalszym ciągu jest tak, że chłodnica od oleju silnika to jeden pieron z chłodnicą od oleju w DSG? Jeśli tak to pozdro następnym właścicielom W AMG nowym widziałem 105 stopni, ale trzyma to cały czas podczas normalnej jazdy hmm..
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Mati, EA888 i ich obecna ewolucja mają dość wysokie temperatury oleju. U mnie w GTI (stary silnik jak i u Ciebie w 6R) mam takie same temperatury jak podałeś. Jeździłem testowo mk7 GTI i było około 10 stopni więcej w każdym momencie. Od tygodnia mam dupowoza nową Octavię RS 2.0 TSI i temperatura w mieście nie schodzi poniżej 100 stopni nawet przy spokojnej jeździe.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Sorry za OT, ale gdzie jakiś fotisz or something?44FG pisze:Od tygodnia mam dupowoza nową Octavię RS 2.0 TSI
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
Co lubi się sypnąć w 7R
142 stopnie? To chyba dawno po temperaturowej sprawnosci oliwy... lol..
Ja po 1,5k zalalem smiecia motulem gdyz nie trawie tego zasranego castrola.
Tak jak slyszalem, ze ma spasc temp po wymianie to specjalnie tego nie odnotowalem.
Ja po 1,5k zalalem smiecia motulem gdyz nie trawie tego zasranego castrola.
Tak jak slyszalem, ze ma spasc temp po wymianie to specjalnie tego nie odnotowalem.
Można powiedzieć R400 na giftach!
Co lubi się sypnąć w 7R
44FG, własnie gdzie fociszki Skrobnij tu albo na PW za co i jak się jeździ.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Skrobnę Wam, obiecuję. Strasznie zalatany jestem ostatnio i nie miałem czasu nawet strzelić przyzwoitych fotek, tyle co z telefonu. Ale wrzucę coś ASAP skoro jesteście rządni wrażeń
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
Nawiew- klima off, temp na low,
15st na zew a z nawiewow cieple powietrze, ktos cos podobnego zaobserwowal?
15st na zew a z nawiewow cieple powietrze, ktos cos podobnego zaobserwowal?
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2014 19:47 przez henake, łącznie zmieniany 1 raz.
Rs3 650+
Co lubi się sypnąć w 7R
Tak, ja Marcinie w niedziele...
Przepałowany?
Przepałowany?
Można powiedzieć R400 na giftach!
Co lubi się sypnąć w 7R
44FG, pisz pisz. Ważny kolor i czy kombi Oraz jakie odczucia z użytkowania nowego TSI w porównaniu do starego.
henake, fury to Ty chyba nie oszczędzasz Jak nowa skrzynia?
henake, fury to Ty chyba nie oszczędzasz Jak nowa skrzynia?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Co lubi się sypnąć w 7R
No więc historia jest taka, że udało mi się po roku użytkowania upłynnić CC (1.4 TSI 160 KM DSG) i zamówiłem sobie nową Octavię RS. Kombi, białą, DSG -generalnie rodzinny dupowozik do jazdy na codzień i trzaskania w miarę miło kilometrów 'służbowo'. Zamówiłem w lipcu i wiedziałem, że może nie być lekko z terminami dostawy, bo Skoda ma problem z RSkami. Za dobrze je wyceniła i nie wyrabiają się z produkcją aby zaspokoić zapotrzebowanie. Najgorzej jest z wersjami z DSG, bo VW na maxa reglamentuje je Skodzie i czas oczekiwania na te auta jest dłuuuuugi.
Jak po 2,5 miesiąca dalej nie było wiadomo nawet jaka będzie data produkcji załamałem ręce i kazałem szukać gotowych RSek jakie stoją na placach u jakiegokolwiek z dealerów w Polsce. Warunkiem była kombinacja DSG i TSI.
I tak po 2 tygodniach wsiadłem do czegoś takiego i na codzień tym się poruszam:
Sorry panowie za jakość zdjęć, ale do tej pory miałem szansę jednie telefonem ją fotografować.
Z wyposażenia nie ma się co wstydzić: DSG, Duża 8" Navi, Kessy, Grzane stołki i przednia szyba, wycieraczka tylnej, pakiet black, Front Assist, Park Assist 2.0, Light Assist, jakieś tam przyciemniane szyby z tyłu itp.
Bardzo jestem zadowolony z tego jak to jeździ. Odpycha się, hamuje, zawieszenie sztywne, aczkolwiek bardziej komfortowe niż w golfie - ergo - po przejechaniu 500km nie ma się dość, a chce się dalej jechać.
VW oszczędził trochę na detalach, co mnie delikatnie wkurza. Przykłady: brak 'auto hold-a' nawet w opcji, Kessy działa tylko na przednie drzwi i bagażnik, wykończenie przednich drzwi (plastiki trochę tandetne). Ale ogólnie na razie jestem bardzo zadowolony z nowego dupowozu. Stosunek ceny do tego co się dostaje moim skromnym zdaniem jest w tym aucie bardzo dobry.
Jak po 2,5 miesiąca dalej nie było wiadomo nawet jaka będzie data produkcji załamałem ręce i kazałem szukać gotowych RSek jakie stoją na placach u jakiegokolwiek z dealerów w Polsce. Warunkiem była kombinacja DSG i TSI.
I tak po 2 tygodniach wsiadłem do czegoś takiego i na codzień tym się poruszam:
Sorry panowie za jakość zdjęć, ale do tej pory miałem szansę jednie telefonem ją fotografować.
Z wyposażenia nie ma się co wstydzić: DSG, Duża 8" Navi, Kessy, Grzane stołki i przednia szyba, wycieraczka tylnej, pakiet black, Front Assist, Park Assist 2.0, Light Assist, jakieś tam przyciemniane szyby z tyłu itp.
Bardzo jestem zadowolony z tego jak to jeździ. Odpycha się, hamuje, zawieszenie sztywne, aczkolwiek bardziej komfortowe niż w golfie - ergo - po przejechaniu 500km nie ma się dość, a chce się dalej jechać.
VW oszczędził trochę na detalach, co mnie delikatnie wkurza. Przykłady: brak 'auto hold-a' nawet w opcji, Kessy działa tylko na przednie drzwi i bagażnik, wykończenie przednich drzwi (plastiki trochę tandetne). Ale ogólnie na razie jestem bardzo zadowolony z nowego dupowozu. Stosunek ceny do tego co się dostaje moim skromnym zdaniem jest w tym aucie bardzo dobry.
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Co lubi się sypnąć w 7R
Czołem Panowie,
Przejrzałem wątek i powiem szczerze że włos się jeży . Chce zamawiać Golfa w tym tygodniu i prawdopodobnie wybrałbym coś z parku od Bursiaka , ale lista tych awarii w kontekście Golfa za prawie 200 tys budzi spore wątpliwości .. Czy naprawdę jest tak kiepsko ? Może trzeba wstrzymać się z zamówieniem i należałoby poczekać aż dopracują sprzęta i wyleczą z chorób dziecięcych ..? Z drugiej strony, nie chce się czekać, bo tak można przekładać decyzję w nieskończoność ..
Przy okazji pytanie mam do użytkowników G.VII R-ki - jakie koła , sensu jaki rozstaw - zakładam że 5x112 , ale otwór centralny jaki ?? Oraz czy 17ki dowolne na hebel fabryczny wchodzą ( patrz zima ) ?
Pozdrawiam brać R-kowo
Przejrzałem wątek i powiem szczerze że włos się jeży . Chce zamawiać Golfa w tym tygodniu i prawdopodobnie wybrałbym coś z parku od Bursiaka , ale lista tych awarii w kontekście Golfa za prawie 200 tys budzi spore wątpliwości .. Czy naprawdę jest tak kiepsko ? Może trzeba wstrzymać się z zamówieniem i należałoby poczekać aż dopracują sprzęta i wyleczą z chorób dziecięcych ..? Z drugiej strony, nie chce się czekać, bo tak można przekładać decyzję w nieskończoność ..
Przy okazji pytanie mam do użytkowników G.VII R-ki - jakie koła , sensu jaki rozstaw - zakładam że 5x112 , ale otwór centralny jaki ?? Oraz czy 17ki dowolne na hebel fabryczny wchodzą ( patrz zima ) ?
Pozdrawiam brać R-kowo
Co lubi się sypnąć w 7R
otwór centrujący 57.1. Felgi na biedę wejdą, ale żal w Rce rozstać się z letnimi kapciami na rzecz 17.
Co do oleju 142 stopnie to temperatura oleju na torze poznań. Jeżdżę na 5w40 Millers Motorsport. Castrola pożegnałem w niedługim czasie po zakupie samochodu.
Producent o tym Millersie pisze: "Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C. Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30."
Co do oleju 142 stopnie to temperatura oleju na torze poznań. Jeżdżę na 5w40 Millers Motorsport. Castrola pożegnałem w niedługim czasie po zakupie samochodu.
Producent o tym Millersie pisze: "Do silników wyczynowych w rajdach, wyścigach, a także do seryjnych silników w samochodach używanych na torze i skrajnie ciężkich warunkach. Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C. Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości