Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Co lubi się sypnąć w 7R
Ok, jasne.
A tak BTW, to mój R się produkuje w 23 tygodniu i pewnie w połowie czerwca wreszcie odbiorę
A tak BTW, to mój R się produkuje w 23 tygodniu i pewnie w połowie czerwca wreszcie odbiorę
Co lubi się sypnąć w 7R
Panowie jest jakies sensowne aso dla r w wawie? Chylinscy, zasada co lepiej?
Co lubi się sypnąć w 7R
U mnie to występowało z przodu, ale teraz ucichło. Mi się wydawało że to skręcająca się sprężyna taki stuk wydaje, a nie klocki bo ja mam inne zaciski
Teraz czasem z tylu cos przy mocnym skręcie albo zawracaniu ze skrętem pyknie - ale luzów i widocznych śladów brak.
Teraz czasem z tylu cos przy mocnym skręcie albo zawracaniu ze skrętem pyknie - ale luzów i widocznych śladów brak.
Co lubi się sypnąć w 7R
No i pupa blada!
Cyknięcia są przy max dokręconych kołach. Odgłos taki jak np. głośno załączający się przekaźnik od klimy od wiatraków.
Dziś aso stwierdziło, że ani to z przegubów ani z hebli. Ich teoria, że najprawdopodobniej z kolumny czyli z Bilsteina.
Nie wiem k... jakim cudem, bo cyknięcie są wprost proporcjonalne do obrotu koła.
Ciekawe, bo w środku nie słychać nic a nic... Dopiero na zewnątrz przy otwartym oknie...
Jak widzę, bez szcześliwej ręki mojego magika się nie obejdzie...
Cyknięcia są przy max dokręconych kołach. Odgłos taki jak np. głośno załączający się przekaźnik od klimy od wiatraków.
Dziś aso stwierdziło, że ani to z przegubów ani z hebli. Ich teoria, że najprawdopodobniej z kolumny czyli z Bilsteina.
Nie wiem k... jakim cudem, bo cyknięcie są wprost proporcjonalne do obrotu koła.
Ciekawe, bo w środku nie słychać nic a nic... Dopiero na zewnątrz przy otwartym oknie...
Jak widzę, bez szcześliwej ręki mojego magika się nie obejdzie...
Można powiedzieć R400 na giftach!
Co lubi się sypnąć w 7R
Święta zasada mówi, że nie należy dociągać układów wspomaganych do ogranicznika.mario q. pisze:Cyknięcia są przy max dokręconych kołach.
Jak to cyknięcie przekażnika to może to faktycznie przekaźnik. Przeca tam jest elektryczne wspomaganie.
Co lubi się sypnąć w 7R
Taka przypadlosc, co jakis czas sam mi sie resetuje komp ze spalaniem, tym od poczatku auta+ przestaje dzialac opcja auto w szybie kierowcy, ktos cos zauwazyl podobnego?
Rs3 650+
Co lubi się sypnąć w 7R
Nie. Ja zauważyłem hałasy z przekładni kierowniczej przy cofaniu i manwerowaniu. Delikatne stuknięcia, słyszalne przy otwartej szybie. Luzów nie ma, wszystko chodzi więc jest ok.
Co lubi się sypnąć w 7R
Komp się resetuje co 2k km lub 99 godzin jazdy.henake pisze:Taka przypadlosc, co jakis czas sam mi sie resetuje komp ze spalaniem, tym od poczatku auta+ przestaje dzialac opcja auto w szybie kierowcy, ktos cos zauwazyl podobnego?
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
MigotR pisze:No nie będę jechał specjalnie tylko ze zderzakiem:) mam jeszcze inne problemy:
1. Czasami nie działa mi zamykanie na jeden klik szyby po stronie kierowcy,
I inne
Mam dokładnie to samo z szybą kierowcy. Naprawia sie to jak zamknę szybę do końca i po zamknięciu jeszcze raz wezmę szybę z auto do góry. Często mi się tak dzieje jak jest mokro. Wtedy też jak przestanie to działać nie działą zamykanie szyb z pilota.henake pisze:Taka przypadlosc, co jakis czas sam mi sie resetuje komp ze spalaniem, tym od poczatku auta+ przestaje dzialac opcja auto w szybie kierowcy, ktos cos zauwazyl podobnego?
Co lubi się sypnąć w 7R
Z zamykaniem szyb dzieje się tak standardowo po odpięciu aku. Trzeba sterowniki nauczyć funkcji Auto. Ale czemu tak sie dzieje normalnie - trudno powiedzieć... może spadki napięcia?
Co lubi się sypnąć w 7R
hmmm ciekawe czy w ASO będą wiedzieć o co chodzi, myślałem na początku że ten panel mi się psuje. Nie wiem czy to ma znaczenie ale często mam tak, że zegary nie robią tego obrotu. Tak jak pisałem wczesniej szyba znowu normalnie działa jak sie zamknie do końca i po zamknięciu jeszcze raz sie domknie ją auto klikiem
Co lubi się sypnąć w 7R
Witam. Odebrałem w zeszłym tygodniu R. Wszystko fajnie ale zawieszenie jest bardzo twarde. Auto na 18" a zachowuje się jakby były 20" założone. Mam DCC ale wg mnie żadnej różnicy nie widać w nastawach zawieszenia. Dodatkowo widać że przód auta stoi wyżej niż tył. Macie pomysł co to może być. Auto ma 900km przejechane i bez zmian.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości