Wszystkim zainteresowanym co tam panie w Mk7 piszczeć będzie polecam lekturę artykułu na vwortexie:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 3038.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Sporo szczegółów, mnóstwo informacji z nowej prezentacji VW AG nt. platformy MQB.
Platforma MQB - mistrzowski opis
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Platforma MQB - mistrzowski opis
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Platforma MQB - mistrzowski opis
No ciekawe, ciekawe... szkoda tylko że ten haldex tam króluje ale kto wie może kiedyś zrobią w nim wersję full lock
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Platforma MQB - mistrzowski opis
W ośce zawsze możesz wsadzić szperę mechaniczną, Qualify był już wkładany do wielu mocniejszych osiekvrs pisze:No ciekawe, ciekawe... szkoda tylko że ten haldex tam króluje ale kto wie może kiedyś zrobią w nim wersję full lock
BTW: haldex tam opisany jest rodzajem szpery na ośkę. Ciekawe, jak to będzie latać.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Platforma MQB - mistrzowski opis
No ale to prawie nic nie zmieni będziesz miał szperę z przodu ale nie będzie centralnego mechanizmu i szpery z tyłu. Poza tym nie słyszałem żeby ktoś do Haldexa dołożył szperę z przodu. Masz jakiegoś linka?
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil
Michał [vRS]
Manual Devil
Platforma MQB - mistrzowski opis
Mój kumpel chciał kiedyś założyć do eSki, ale nie zdążył bo ostatecznie ją sprzedał.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Platforma MQB - mistrzowski opis
vrs zależy jak na to patrzeć. Haldex ma w środku przekładnię kątową więc full lock jest w wersji ala Land Rover lub inna terenówka, albo pierwsze Quattro nawet lepiej niż Torsen w off roadzie Jeszcze trochę, a zrobią takiego Haldexa, że zwykłe mechaniczne napędy nie będa miały podjeścia, centralny mechanizm nie będzie może wcale potrzebny. Zresztą tego typu zabawki (sterowane elektronicznie przeniesienie napędu) zawitało przecież do WRC swego czasu tzn. aktywne dyferencjały (centralny, tylni, nie wiem jak z przednim).
Platforma MQB - mistrzowski opis
Miałem okazję w subarynce zapoznać się z tym ustrojstwem. Dopóki nie przesadzisz, to niesamowicie sprawnie ustawia auto na torze. Jakby jakaś wielka łapa ustawiała auto. Niesamowite wrażenie.JJacek pisze:aktywne dyferencjały
Ale jak przegniesz z prędkością wejścia w zakręt, to pozamiatane tak, że mucha nie siada
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości