MatthewG pisze:A teraz mam do Ciebie pytanie
Czytając dzisiaj jaki czas w zielonym piekle wykręciła wersja Trophy, która jak dla mnie niczym się nie różni od zwykłej, zacząłem się zastanawiać czy miałeś może przyjemność przejechać się R26.R? Ciekaw jestem jakiegoś porównania i czemu to auto jest takie wyjątkowe? Bo biorąc pod uwagę, że na allegro nie ma ani jednej sztuki, a na mobile osiągają kosmiczne wartości z czego i tak są chyba tylko 3, to musi być wyjątkowe
Może zrobią taką wersję obecnej kiedyś.
Niestety nie miałem nawet okazji przejechać się starą wersją rs, o R26R nie wspominając.
R26R była wersją limitowaną, wyprodukowaną w ilości 450 sztuk, po to, aby renault mogło powiedzieć, że jest najszybszą, seryjną na ringu ośką. Zapewne z powodu limitacji, podaż jest mikra a ceny wyższe.
Nowe trophy, nie róźni sie mechanicznie od wersji Cup, potwierdza to nawet dialogys, renaultowski odpowiednik etki. 265 koni ktore ma trophy, to wynik standardowego cup`a. Masy są również takie same. Różnica to opony, ale i te w trophy nie są najwyższych lotów, bo to zwykła, cywilna opona, zaden semi slick.
Po wyniku R26R na ringu, zarzucano renault, ze to zadna sztuka zrobic zaklatkowane, odelzone autko, posadzic je na semi slicku i zrobic rekord, i ze glowny "ringowy"konkurent, ford, gdyby chciał, to tez by tak zrobil z nowym focusem rs. Tak wiec tym razem, wzieli zwykłe auto, z poduszkami, klimą, radiem, posadzili je na zwyklych oponach i zrobili to co zrobili. Taka ciekawostka, w megi z tyłu jest belka skrętna
z przodu zaś, od 2004 roku, montują perfo hub, dzięki czmu torque steer w zasadzie nie istnieje.
Na poniższych filmikach gonię 330 konne evo 8 na pełnym slicku i wyraznie widac gdzie jest zywiol megi, skrecanie i dohamowania..
http://contour.com/stories/m3rs-vs-evo--2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://contour.com/stories/evo-pogon" onclick="window.open(this.href);return false;
No koniec ot. Jak sie uda jakiś Ułęż ustawić to służę przejażdzką
Pzdr
Luca