intercooler water 2 air

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

intercooler water 2 air

Post autor: zlos » sob paź 29, 2011 12:20

Czy ktoś używał, montował, instalował?

http://www.frozenboost.com/index.php?cP ... 3d70a14565" onclick="window.open(this.href);return false;

Proszę o kilka słów do mikrofonu, czy warto było, jakie efekty, co zrobiłbyś lepiej itp. :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

intercooler water 2 air

Post autor: daniel1d » ndz paź 30, 2011 14:10

Takie zabawki to widziałem w autach o bardzo dużej mocy +- 1000hp więc pewnie coś musi w tym być że nikt tego nie stosuje w "lekko" zmodyfikowanych autach.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

intercooler water 2 air

Post autor: zlos » ndz paź 30, 2011 16:18

Chodzi o wydajność układu standardowego FMIC, która kończy się i wymaga wspomagania W2A. Mnie to interesuje, bo daje niesamowicie stabilny układ chłodzenia powietrza...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

intercooler water 2 air

Post autor: MatthewG » pn paź 31, 2011 00:17

A zmieści Ci się to pod maską? :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

intercooler water 2 air

Post autor: Apsik » pn paź 31, 2011 03:22

zlos pisze:Chodzi o wydajność układu standardowego FMIC, która kończy się i wymaga wspomagania W2A
Systemy W2A nie mają za zadanie wspierać układu FMIC a całkowicie go zastąpić.

W2A jest faktycznie wystemem bardzo wydajnym, ale wymaga poprowadzenia 2giej instalacji z cieczą.
W2A nie ma dolnej czy górnej granicy od której jest stosowany. Po prostu jeżeli jest miejsce, a jego zakup i montaż jest uzasadniony, yo wtedy się go montuje i już.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

intercooler water 2 air

Post autor: zlos » pn paź 31, 2011 09:36

Apsik pisze:Systemy W2A nie mają za zadanie wspierać układu FMIC a całkowicie go zastąpić.
Tutaj właśnie chodzi mi po łysej główce pomysł, żeby zmieścić oba - FMIC i W2A. FMIC bardzo dobrze działa przy wyższych prędkościach, przy niższych natomiast bardzo wydajny jest W2A. Połączenie obu układów dałoby niezwykle wysoką stabilność termiczną powierza silnikowego.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

intercooler water 2 air

Post autor: Apsik » pn paź 31, 2011 21:36

zlos pisze: Tutaj właśnie chodzi mi po łysej główce pomysł, żeby zmieścić oba - FMIC i W2A. FMIC bardzo dobrze działa przy wyższych prędkościach, przy niższych natomiast bardzo wydajny jest W2A. Połączenie obu układów dałoby niezwykle wysoką stabilność termiczną powierza silnikowego.
W teorii...
a w praktyce jest tak, że opory obu IC są takie, że nie ma to sensu.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

intercooler water 2 air

Post autor: MatthewG » wt lis 01, 2011 01:51

Lepiej zrobić wtrysk WMI, ale dawać samą wodę.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

intercooler water 2 air

Post autor: zlos » śr lis 02, 2011 14:36

Apsik pisze:a w praktyce jest tak, że opory obu IC są takie, że nie ma to sensu.
Wiedziałem, że coś jest na rzeczy :( Teraz wiem co. Faktycznie, o oporach nawet nie pomyślałem.
MatthewG pisze:Lepiej zrobić wtrysk WMI, ale dawać samą wodę.
Chodziło po łysej głowie, żeby jakiś system z subarynek zaadoptować. Muszę podjechać gdzieś do ogarniętych chłopaków i popatrzeć czy i ewentualnie jak to zamontować.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

intercooler water 2 air

Post autor: MatthewG » śr lis 02, 2011 14:56

Doczytam jeden wątek i napiszę Ci co i jak ;) Twierdzą, że bardzo dobra opcja dla różnych pojeżdżawek.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

intercooler water 2 air

Post autor: zlos » czw lis 03, 2011 16:40

MatthewG pisze:Doczytam jeden wątek i napiszę Ci co i jak Twierdzą, że bardzo dobra opcja dla różnych pojeżdżawek.
No to ja siądę i poczekam :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości