OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Zrobiłem przed chwilą próbną konfigurację nowego Golfa i to jakaś masakra jest. Najzwyklejsza wersja 1.6 TDI z manualem, kolor za 0 zł, kilka rzeczy z wyposażenia i już 100 tys. zł To jakiś dramat.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Niewielki. Szczerze, to można bardziej zepsuć niż poprawić...korzen88 pisze:Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Na forum jest opisany R32 MKIV po wydechu i programie amd, podana moc coś chyba ok 280km, a czy to prawda to nie wiem.korzen88 pisze:Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
Tu można zerknąć jakie przyrosty podają http://www.superchip.pl/katalog.php" onclick="window.open(this.href);return false;
www.proturbo.com.pl
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Program - od 1.5 do 2.5 tysia, customowy wydech ok. 4 - 5 tysia. Wydajesz od 5.5 do 7.5 tysiąca za 30 koni przyrostu... Warto?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
powiem Ci za jakiś czaskorzen88 pisze:Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
będę robił wydech ale bardziej dla dźwięku a remap ogarnie się przy okazji.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
w 5tyś można się już zmieścić za program i wydech.Ja bym tego nie zrobił wolał bym nitro wsadzić i taniej by wyszło i z 100km więcej by było Niektórzy lubią wolnossące auta i w nich grzebią A czy warto to już kwestia punktu widzenia jeden człowiek powie że woli wsadzić 5tyś i mieć 30km więcej niż 30tyś i mieć 200km więcej, a drugi powie odwrotnie.zlos pisze:Program - od 1.5 do 2.5 tysia, customowy wydech ok. 4 - 5 tysia. Wydajesz od 5.5 do 7.5 tysiąca za 30 koni przyrostu... Warto?
www.proturbo.com.pl
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Dodam, że jeśli ktoś zdecyduje się potem uturbić, to zarówno program jak i wydech do kosza pójdą. Dlatego - jak pisał Daniel - opcja tylko dla zatwardziałych miłośników wolnossaków.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Nie będę otwierał osobnego tematu, zapytam tutaj, najwyżej moderator wrzuci to do osobnego topicu:
Manual vs DSG w eRce, jakie plusy i minusy obu skrzyń?
DSG plusy:
-dużo szybsza w realnym świecie
-fajna zabawa manetkami
-większy komfort jazdy
DSG minusy:
-mniej niezawodna od manuala
Manual plusy:
-idioto-odporna
-wytrzyma większą moc/moment na seryjnym sprzęgle
Manual minusy:
-sporo wolniejsza w realnym świecie
-mniejszy komfort w mieście
Teraz pytania:
Jak wygląda żywotność DSG przy mądrej eksloatacji (częstsza wymiana oleju, rzadkie starty z LC), głównie chodzi mi o żywotność DSG po lekkich modach (program plus wydech 325ps)?
Jak wygląda prodedura LC w manualu?
O ile wolniejszy jest manual 0-100km/h w realu (wiem że 5,7s w stosunku do 5,5s do 100km/h jest mało prawdopodobne)?
Jaka jest charakterystyka manulala w eRce (jest tak samo toporna jak w GTI )?
Dodam że pytam bo się przymierzam do eRki powoli i zbieram cenne informacje
Z góry dzięki
Manual vs DSG w eRce, jakie plusy i minusy obu skrzyń?
DSG plusy:
-dużo szybsza w realnym świecie
-fajna zabawa manetkami
-większy komfort jazdy
DSG minusy:
-mniej niezawodna od manuala
Manual plusy:
-idioto-odporna
-wytrzyma większą moc/moment na seryjnym sprzęgle
Manual minusy:
-sporo wolniejsza w realnym świecie
-mniejszy komfort w mieście
Teraz pytania:
Jak wygląda żywotność DSG przy mądrej eksloatacji (częstsza wymiana oleju, rzadkie starty z LC), głównie chodzi mi o żywotność DSG po lekkich modach (program plus wydech 325ps)?
Jak wygląda prodedura LC w manualu?
O ile wolniejszy jest manual 0-100km/h w realu (wiem że 5,7s w stosunku do 5,5s do 100km/h jest mało prawdopodobne)?
Jaka jest charakterystyka manulala w eRce (jest tak samo toporna jak w GTI )?
Dodam że pytam bo się przymierzam do eRki powoli i zbieram cenne informacje
Z góry dzięki
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ja miałem podobny dylemat do Twojego...ostatecznie wybrałem manualna skrzynie biegów...nie ma nic do DSG ale...DSG jest raczej dla starszych ludzi nie ogarniających za bardzo fury
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
hahah to ciekawe spostrzeżenie. To jako młody i ogarniający, to jak szybko jesteś wstanie zmieniać bieg ???TuneFORCE pisze:DSG jest raczej dla starszych ludzi nie ogarniających za bardzo fury
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
Odp: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Pewnie dlatego pomysł na tego typu skrzynie i idea zmiany biegów wzięły się z F1. Tam cała masa starszych ludzi nie do końca ogarnia te fury
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
wow jeżdżąc rką z dsg macie namiastkę F1
kiedyś kupie sobie samochód z napędem elektrycznym i o zmianę biegów nie będę musiał się martwić
co to za przyjemność z jazdy i co to za radość jak wyścig wygrywa DSG a nie umiejętności...a to że człowiek zmienia wolniej biegi niż automat...a co mi za różnica czy seria ma na "100ki" 5,5 czy 5,7s...
kiedyś kupie sobie samochód z napędem elektrycznym i o zmianę biegów nie będę musiał się martwić
co to za przyjemność z jazdy i co to za radość jak wyścig wygrywa DSG a nie umiejętności...a to że człowiek zmienia wolniej biegi niż automat...a co mi za różnica czy seria ma na "100ki" 5,5 czy 5,7s...
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Duża, szczególnie w zakorkowanym mieście. Niemała na torze, gdzie mogę zmienić bieg w ostrym zakręcie bez szkody dla trakcji. Jak ktoś jeździ z DSG dłużej, to wie o czym mowa.TuneFORCE pisze:co to za przyjemność z jazdy
Dziwi mnie, że użytkownicy DSG nie wchodzą na wątki z samochodami w manualu i nie piszą tam durnot.
Przestaje mnie natomiast dziwić, że miłośnicy manuala jadą po użytkownikach DSG. Najwidoczniej muszą.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości