OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: MatthewG » wt paź 02, 2012 18:15

Zrobiłem przed chwilą próbną konfigurację nowego Golfa i to jakaś masakra jest. Najzwyklejsza wersja 1.6 TDI z manualem, kolor za 0 zł, kilka rzeczy z wyposażenia i już 100 tys. zł :? To jakiś dramat.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: korzen88 » pt paź 05, 2012 22:34

Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: zlos » pt paź 05, 2012 23:17

korzen88 pisze:Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
Niewielki. Szczerze, to można bardziej zepsuć niż poprawić...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: daniel1d » sob paź 06, 2012 00:19

korzen88 pisze:Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
Na forum jest opisany R32 MKIV po wydechu i programie amd, podana moc coś chyba ok 280km, a czy to prawda to nie wiem.
Tu można zerknąć jakie przyrosty podają http://www.superchip.pl/katalog.php" onclick="window.open(this.href);return false;


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: zlos » sob paź 06, 2012 08:38

Program - od 1.5 do 2.5 tysia, customowy wydech ok. 4 - 5 tysia. Wydajesz od 5.5 do 7.5 tysiąca za 30 koni przyrostu... Warto?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: KonradzikIV » sob paź 06, 2012 10:08

korzen88 pisze:Jakiej mocy można się spodziewać po wydechu i remapie R32 mk5??? Czy jest w ogóle sens programu w wolnossaku?
powiem Ci za jakiś czas :)

będę robił wydech ale bardziej dla dźwięku a remap ogarnie się przy okazji.


Obrazek

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: daniel1d » sob paź 06, 2012 10:35

zlos pisze:Program - od 1.5 do 2.5 tysia, customowy wydech ok. 4 - 5 tysia. Wydajesz od 5.5 do 7.5 tysiąca za 30 koni przyrostu... Warto?
w 5tyś można się już zmieścić za program i wydech.Ja bym tego nie zrobił wolał bym nitro wsadzić i taniej by wyszło i z 100km więcej by było :P Niektórzy lubią wolnossące auta i w nich grzebią :) A czy warto to już kwestia punktu widzenia jeden człowiek powie że woli wsadzić 5tyś i mieć 30km więcej niż 30tyś i mieć 200km więcej, a drugi powie odwrotnie.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: zlos » sob paź 06, 2012 11:08

Dodam, że jeśli ktoś zdecyduje się potem uturbić, to zarówno program jak i wydech do kosza pójdą. Dlatego - jak pisał Daniel - opcja tylko dla zatwardziałych miłośników wolnossaków.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: korzen88 » ndz paź 07, 2012 23:41

Nie będę otwierał osobnego tematu, zapytam tutaj, najwyżej moderator :smoke: wrzuci to do osobnego topicu:
Manual vs DSG w eRce, jakie plusy i minusy obu skrzyń?
DSG plusy:
-dużo szybsza w realnym świecie
-fajna zabawa manetkami
-większy komfort jazdy
DSG minusy:
-mniej niezawodna od manuala

Manual plusy:
-idioto-odporna
-wytrzyma większą moc/moment na seryjnym sprzęgle
Manual minusy:
-sporo wolniejsza w realnym świecie
-mniejszy komfort w mieście

Teraz pytania:
Jak wygląda żywotność DSG przy mądrej eksloatacji (częstsza wymiana oleju, rzadkie starty z LC), głównie chodzi mi o żywotność DSG po lekkich modach (program plus wydech 325ps)?
Jak wygląda prodedura LC w manualu?
O ile wolniejszy jest manual 0-100km/h w realu (wiem że 5,7s w stosunku do 5,5s do 100km/h jest mało prawdopodobne)?
Jaka jest charakterystyka manulala w eRce (jest tak samo toporna jak w GTI :? )?

Dodam że pytam bo się przymierzam do eRki powoli i zbieram cenne informacje :okej:
Z góry dzięki :pub:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: TuneFORCE » śr paź 10, 2012 21:19

Ja miałem podobny dylemat do Twojego...ostatecznie wybrałem manualna skrzynie biegów...nie ma nic do DSG ale...DSG jest raczej dla starszych ludzi nie ogarniających za bardzo fury :rotfl:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: LEWART » śr paź 10, 2012 21:35

TuneFORCE pisze:DSG jest raczej dla starszych ludzi nie ogarniających za bardzo fury
hahah :rotfl: to ciekawe spostrzeżenie. To jako młody i ogarniający, to jak szybko jesteś wstanie zmieniać bieg ???


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Odp: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: 44FG » czw paź 11, 2012 06:57

Pewnie dlatego pomysł na tego typu skrzynie i idea zmiany biegów wzięły się z F1. Tam cała masa starszych ludzi nie do końca ogarnia te fury ;-)


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: TuneFORCE » czw paź 11, 2012 08:21

wow jeżdżąc rką z dsg macie namiastkę F1 :rotfl:
kiedyś kupie sobie samochód z napędem elektrycznym i o zmianę biegów nie będę musiał się martwić :hehe:

co to za przyjemność z jazdy i co to za radość jak wyścig wygrywa DSG a nie umiejętności...a to że człowiek zmienia wolniej biegi niż automat...a co mi za różnica czy seria ma na "100ki" 5,5 czy 5,7s...


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: zlos » czw paź 11, 2012 10:35

TuneFORCE pisze:co to za przyjemność z jazdy
Duża, szczególnie w zakorkowanym mieście. Niemała na torze, gdzie mogę zmienić bieg w ostrym zakręcie bez szkody dla trakcji. Jak ktoś jeździ z DSG dłużej, to wie o czym mowa.

Dziwi mnie, że użytkownicy DSG nie wchodzą na wątki z samochodami w manualu i nie piszą tam durnot.
Przestaje mnie natomiast dziwić, że miłośnicy manuala jadą po użytkownikach DSG. Najwidoczniej muszą.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości