Jakoś zawsze się trzeba wytłumaczyćzlos pisze:Fakt. Stan twierdził, że właściciel nie do końca ogarnia przyciski w aucie,
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
www.proturbo.com.pl
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Jeśli byłby to tekst właściciela Audi, to bym też tak to skomentował Ale mówił to Stan, więc... może jakieś ziarno prawdy w tym jestdaniel1d pisze:Jakoś zawsze się trzeba wytłumaczyć
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
A jemu właścicielzlos pisze:Jeśli byłby to tekst właściciela Audi, to bym też tak to skomentował Ale mówił to Stan, więc... może jakieś ziarno prawdy w tym jest
www.proturbo.com.pl
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
No tak... możliwe.daniel1d pisze:A jemu właściciel
Zmiana tematu: moje felgi 18/9" ET40 nie weszły na furę po zmianie zawiasu, doszły za blisko do zawieszenia (2mm!) Nie chcę ryzykować uszkodzenia, bo B16 ma odwróconą monotubę i każde puknięcie na dole trwale uszkadza amortyzator.
Szukam 18/9" felgi, która nie zabije mi amortyzatora. O ile odległość od zawiasu mogę spokojnie połapać, to szukam speca od ustawień zawiasu przy mocno wystającej feldze i obniżeniu o ok. 20mm.
Czy wiecie może jak obejść problem uderzenia felgi/opony w błotnik? B16 ma twarde sprężyny, ale jakoś nie czuję się dobrze z wizją pogiętych błotników.
Od czego zacząć?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Przy moim zakresie mocy będzie jazda na łyżwach na takiej gumce od wózka dla dzieci (bez urazy!)Passat944 pisze:215/35/18 na dziewiątkę i nic nie będzie tarło
Szukam szerszej felgi (9"), bo chcę szerszą gumkę naciągnąć (255/35/R18) i chronić felgę przed krawężnikami. Ergo: R18/9" ma być z gumą 255/245 szerokości.
Guma będzie semislickiem. Obecne Yoko Advany są fajne do jazdy po mieście, ale już do upalanek/penisówek szybko dają znać o swoich ograniczeniach.
Po takim zabiegu będę mieć ok. 20% więcej gumy na asfalcie (z samej szerokości 13%, reszta z innej rzeźby bieżnika), a do tego bardzo miękkiej mieszanki, która nie będzie kaprysić na zimno.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Szerokosc opony w tym przypadku jest bardzo wazna więc wedlug mnie sa nastepujace mozliwosci: szersze blotniki z przodu (jest kilka bardzo dobrych produktow na rynku) albo zabawa z negatywem i wtedy wchodzi w gre cos w stylu wahaczy z TT/WALK. Nie wiem tylko jak się ulozy kolo wzgledem zawiasu przy wiekszym negatywie. Z tylnimi blotnikami nie powinno byc tego problemu, z tylu się mieszcza Tomku?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Problem występuje z przodu i tyłu.MatthewG pisze:Szerokosc opony w tym przypadku jest bardzo wazna więc wedlug mnie sa nastepujace mozliwosci: szersze blotniki z przodu (jest kilka bardzo dobrych produktow na rynku) albo zabawa z negatywem i wtedy wchodzi w gre cos w stylu wahaczy z TT/WALK. Nie wiem tylko jak się ulozy kolo wzgledem zawiasu przy wiekszym negatywie. Z tylnimi blotnikami nie powinno byc tego problemu, z tylu się mieszcza Tomku?
W R20 ze standardowym zawiasem nie było problemu, bo tuleja amora jest inaczej ułożona i nawet jak koło w jakimś pijackim zwidzie dotknie amora to nic się nie dzieje (inna konstrukcja amortyzatora).
W R32 ze standardowym zawiasem było ciaśniej (???) pomimo, że mądre głowy mówią, że zawias R32 mk5/R20 mk6 jest identyko.
Nie jestem przekonany do negatywu. Masz jakieś linki do szerszych błotników, żebym mógł rzucić kaprawym okiem?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Tez to slyszalem, ze jest identyko, ale moze z punktami mocowania jest już inaczej. Jeśli chodzi o blotniki to wlasciwe linki podesle jak będę mial komputer pod reka bo teraz korzystam z telefonu, ale sa dwa pewne produkty na rynku: kerscher fenders (kerscher tuning de) i srs-tec fenders, tak wpisz w wyszukiwarce. Link do samochodow na ktorych sa zamantowane albo ich zdjecia wrzuce tutaj jak dam rade. Tylne blotniki mozna natomiast lekko podkrecic, widzialem do tego nawet specjalne maszyny.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Chodzi o to na przód?
http://www.kerscher-tuning.de/styling/i ... eitenteile" onclick="window.open(this.href);return false;
http://srs-tec.de/cars/VW/Golf-V/Wide-F ... 86dec9c1fe" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma sens...
Odnośnie tyłu i tej "maszynki" to pomóż b.:Racie, nie mam pojęcia gdzie zacząć pukać
http://www.kerscher-tuning.de/styling/i ... eitenteile" onclick="window.open(this.href);return false;
http://srs-tec.de/cars/VW/Golf-V/Wide-F ... 86dec9c1fe" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma sens...
Odnośnie tyłu i tej "maszynki" to pomóż b.:Racie, nie mam pojęcia gdzie zacząć pukać
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
True story bro A tutaj masz zdjęcia jak to wygląda, jakieś porównania przed po i instrukcję montażu na czarnym i na rudym Golfie Jeśli chodzi o tą maszynkę to poszukam namiarów na gościa, który wiem, że taką miał i mieszka kawałek ode mnie. Te błotniki są szersze od seryjnych o chyba 2.5 cm, a wyglądają jak seria. Mówiłem, że mój mózg skrywa wiele tajemnic
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Dlatego wymaga namoczenia w alkoholu Dzięki za pomoc!MatthewG pisze: Mówiłem, że mój mózg skrywa wiele tajemnic
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Będzie jeszcze okazja, zapewne przed pojeżdżawką w Kielcowni Inne tematy też mam obcykane, sugestia po raz kolejny haha
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
To cykaj świe.:Rszczyku odnośnie tego tylnego błotnika, ino szybko, bo marmoladą nakarmięMatthewG pisze:Inne tematy też mam obcykane, sugestia po raz kolejny haha
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości