OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ja jeszcze jeździłem autem z Eisenmanem, fajny dźwięk, taki trochę rajdowy. Nie buczał, mało niskich tonów. Ale Eisenman to wyższa półka cenowa od MG, więc... odpada.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Te Sid-a chyba mają słaby rdzeń: http://img689.imageshack.us/img689/3854/intcorefin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;Rapix pisze:to sid i fimc.pl sprzedają te ulepszone które dają rade
Ten lewy z FMIC.pl wygląda jak w firmówkach: http://www.fmic.pl/turbo/icrdzen.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
A co do tłumików RM Motors to baaardzo dużo zależy od samej konstrukcji i wielkości tłumika. Małe przelotowe wiadomo, że będą głośne ale komorowe już nie. Moje nie rezonują w kabinie przy średnich obrotach.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
w podobnej cenie do chińczyka jest IC z S3, który działa, i pasuje plug&playPassat944 pisze:Majstry od 2.0 TFSI: co sądzicie o intercoolerze "chińczyku" zamiast wszędzie chwalonego z S3?
Np coś w tym stylu: http://allegro.pl/intercooler-450x300x7 ... 58467.html" onclick="window.open(this.href);return false;, http://allegro.pl/intercooler-chlodnica ... 98966.html" onclick="window.open(this.href);return false;.
Myślę nad nimi bo i tak mam do wymiany oryginalny z plastikowymi boczkami (auto Leon Cupra). Orurowanie dla mnie zrobić nie problem a rdzenie w tych chińczykach wyglądają na wydajne.
te chińczyki ciężko będzie zmieścić za zderzakiem bez cięcia belki
- stefan1989
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: wt lip 22, 2008 21:28
- Lokalizacja: Radom, Warszawa
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
KoVal,bierz MG,po co wywarzać otwarte drzwi...Jakość wykonania (spawy itd.) pierwsza klasa,Złoś może powiedzieć coś na ten temat...Do Michała z MG przyjeżdżały grube fury ze zrobionymi wydechami "renomowanych" producentów,na zmianę wydechu,bo nie mogli wykrzesać mocy jaka była do osiągnięcia,a po zrobieniu wydechu w MG,osiągali to co mniej więcej mieli w planach.Ja osobiście widziałem auto (mocne) ze zrobionym wydechem MG ponad pięć lat temu,rozmawiałem z właścicielem,mówił,że zero problemu,a poupalać bardzo lubi...Ja nie twierdzę,że MG jest najlepsze na świecie,ale jakość wykonania i rozwiązania techniczne jakie oferują za "swoją" cenę,to pozostawiają inne "renomowane" firmy daleko z tyłu (bynajmniej te,które ja znam).Także wg.mnie,nie kombinuj,bo możesz przekombinować,ale Ty jesteś oryginałem nie do podrobienia,więc jak chcesz takim pozostać,to kombinuj...
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
http://mgmotorsport.pl/galeria/audi-r8- ... wydechowy/" onclick="window.open(this.href);return false;
to mi się podoba 550ps przy pomocy kompotów
to mi się podoba 550ps przy pomocy kompotów
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Byłem tam jak Pat hamował to auto. Ależ japędrący wydech zrobili w MG, budynek się trząsł po fundamenty...korzen88 pisze:http://mgmotorsport.pl/galeria/audi-r8- ... wydechowy/
to mi się podoba 550ps przy pomocy kompotów
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Podoba mi się to sformułowanieRybak pisze:po co wywarzać otwarte drzwi...
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Może ktoś z was ma do sprzedania tylni stabilizator od golf-a IV R32 ?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ktoś już chyba o tym pisał, ale wrzucam świeży link z pzm.com.pl i trochę starszy ze strony vwracing.pl:
http://www.pzm.pl/news/volkswagen-golf-cup
http://www.vwracing.pl/volkswagen-golf- ... -wyscigow/
cykl wyścigów „VW Golf Cup”
zapewniona oprawa medialna
koszt za sezon 39 tys euro (14 wyścigów, 7 weekendów, 2 dni testowe, poza tym wliczone jest: udostępnienie auta, transport, serwis, paliwo, wpisowe, kombinezon, catering, opony 52 szt) brakuje tylko noclegów, przejazdów, pytanie czy opon wystarczy, tak to chyba są wszystkie koszta
Nagrody:
za I miejsce- najnowszy VW Golf 7 + 30 000 euro*
za II miejsce – 20 000 euro*
za III miejsce – 10 000 euro*
Dodatkowo 8 000 euro na każdy weekend wyścigowy. Kwota ta zostanie rozdzielona pomiędzy pierwszych 8 zawodników.
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie. Szczegóły będą zawarte w regulaminie sportowym.
Specyfikacja:
silnik – 2.0 TSI 315 KM (265 KM+ 50 KM z system Push-to-Pass), DSG, LSD, napęd na przód, hamulce, AP Racing 6-tłokowe, tarcza ɸ 362 mm,felgi – ATS 8.5 x 18, opony 240/640 x 18 typu slick i wet (koszt slicka ~1000-1500 zł więc w samych oponach jakieś ~55-70 tys zł), klatka bezpieczeństwa , telemetria z GPS firmy AIM, zawieszenie na uni-ball'ach
Koszt wydaje się niemały, równy kosztowi zakupu Golfa R, ale z tego co wiem to koszt przeciętnego sezonu wyścigowego równa się +-kosztowi zbudowania auta. No ale z drugiej strony oferta jest skierowana do osób, które mają doświadczenie w ściganiu, więc udział zwykłego zjadacza chleba to trochę marnowanie potencjału auta Co ciekawe, auto jest napędzane na przód, dzięki czemu powinno być szybsze w większości przypadków, zwłaszcza, że będzie lżejsze (Haldexa nie musi mieć, zresztą to auto nie musiało być budowane z Golfa R20). Tak poza tym auto wygląda kozacko:
[youtube][/youtube]
http://www.pzm.pl/news/volkswagen-golf-cup
http://www.vwracing.pl/volkswagen-golf- ... -wyscigow/
cykl wyścigów „VW Golf Cup”
zapewniona oprawa medialna
koszt za sezon 39 tys euro (14 wyścigów, 7 weekendów, 2 dni testowe, poza tym wliczone jest: udostępnienie auta, transport, serwis, paliwo, wpisowe, kombinezon, catering, opony 52 szt) brakuje tylko noclegów, przejazdów, pytanie czy opon wystarczy, tak to chyba są wszystkie koszta
Nagrody:
za I miejsce- najnowszy VW Golf 7 + 30 000 euro*
za II miejsce – 20 000 euro*
za III miejsce – 10 000 euro*
Dodatkowo 8 000 euro na każdy weekend wyścigowy. Kwota ta zostanie rozdzielona pomiędzy pierwszych 8 zawodników.
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie. Szczegóły będą zawarte w regulaminie sportowym.
Specyfikacja:
silnik – 2.0 TSI 315 KM (265 KM+ 50 KM z system Push-to-Pass), DSG, LSD, napęd na przód, hamulce, AP Racing 6-tłokowe, tarcza ɸ 362 mm,felgi – ATS 8.5 x 18, opony 240/640 x 18 typu slick i wet (koszt slicka ~1000-1500 zł więc w samych oponach jakieś ~55-70 tys zł), klatka bezpieczeństwa , telemetria z GPS firmy AIM, zawieszenie na uni-ball'ach
Koszt wydaje się niemały, równy kosztowi zakupu Golfa R, ale z tego co wiem to koszt przeciętnego sezonu wyścigowego równa się +-kosztowi zbudowania auta. No ale z drugiej strony oferta jest skierowana do osób, które mają doświadczenie w ściganiu, więc udział zwykłego zjadacza chleba to trochę marnowanie potencjału auta Co ciekawe, auto jest napędzane na przód, dzięki czemu powinno być szybsze w większości przypadków, zwłaszcza, że będzie lżejsze (Haldexa nie musi mieć, zresztą to auto nie musiało być budowane z Golfa R20). Tak poza tym auto wygląda kozacko:
[youtube][/youtube]
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Te renderingi widziałem już dawno temu i auto strasznie mi się podoba Kolega startuje więc może pojawię się na jakiejś eliminacji jak znajdę czas.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Jedna fotka. Hm. Fotoszopka raczej...
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości