Ponoć komplet, zobaczymy co przyjedzievrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Może i nie warto dla koni/niutów, ale na pewno warto w kwestii stabilności termicznej auta. Sam zdrowy IC przy grzałce powietrza na dolocie nie da rady utrzymać w ryzach rozbrykane ECU, które cofa zapłony bo mu za gorąco...gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Wygląda to tak:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 0&xSec=305" onclick="window.open(this.href);return false;
Na rurę pójdzie ekran termiczny, a dodatkowo zamówiłem customową osłonę tyłu silnika (wydech, DP), żeby ciepło uciekało nie do komory...
Ja jestem już PO wydaniu kasy na S3, ale chętnie odsprzedam po założeniu THS-avrs pisze:To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC
Odnośnie wartości, to w parametrach między APR-em a THS-em różnice są aptekarskie. APR kosztuje +4000 zeta, więc w tym świetle THS jest jeszcze lepszym wyborem.