Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pn lip 11, 2011 16:21

vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Ponoć komplet, zobaczymy co przyjedzie :)
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Może i nie warto dla koni/niutów, ale na pewno warto w kwestii stabilności termicznej auta. Sam zdrowy IC przy grzałce powietrza na dolocie nie da rady utrzymać w ryzach rozbrykane ECU, które cofa zapłony bo mu za gorąco...
Wygląda to tak:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 0&xSec=305" onclick="window.open(this.href);return false;

Na rurę pójdzie ekran termiczny, a dodatkowo zamówiłem customową osłonę tyłu silnika (wydech, DP), żeby ciepło uciekało nie do komory...
vrs pisze:To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC
Ja jestem już PO wydaniu kasy na S3, ale chętnie odsprzedam po założeniu THS-a :)
Odnośnie wartości, to w parametrach między APR-em a THS-em różnice są aptekarskie. APR kosztuje +4000 zeta, więc w tym świetle THS jest jeszcze lepszym wyborem.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo


Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Rybak » wt lip 12, 2011 15:32

cowboy pisze:zlos, moze to Cie zaciekawi :)

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,9925918,_ ... fie_R.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:satan: :hehe:
Cowboy,wszystko fajnie tralalala,reklama jest super,nawet ceny przystępne.Jakbym uwierzył w tą reklamę to za pewne wraz ze Złosiem w te pędy już jutro byśmy polecieli to tego tunera.A gdzie kucizna,wzmocnienie dsg i wydajniejsze wtryski? Chyba,że to ma być auto "na chwilę" :bajer:



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Krzylu » wt lip 12, 2011 17:08

projekt ruskiego dolotu do R
http://www.golfmk6.com/forums/showthrea ... 098&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;



gre
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: śr cze 01, 2011 10:28
Lokalizacja: ŁÓDŻ
Kontakt:

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: gre » wt lip 12, 2011 20:53

zlos pisze:
vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Ponoć komplet, zobaczymy co przyjedzie :)
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Może i nie warto dla koni/niutów, ale na pewno warto w kwestii stabilności termicznej auta. Sam zdrowy IC przy grzałce powietrza na dolocie nie da rady utrzymać w ryzach rozbrykane ECU, które cofa zapłony bo mu za gorąco...
Wygląda to tak:
http://www.awesome-gti.co.uk/product.ph ... 0&xSec=305" onclick="window.open(this.href);return false;

Na rurę pójdzie ekran termiczny, a dodatkowo zamówiłem customową osłonę tyłu silnika (wydech, DP), żeby ciepło uciekało nie do komory...
vrs pisze:To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC
Ja jestem już PO wydaniu kasy na S3, ale chętnie odsprzedam po założeniu THS-a :)
Odnośnie wartości, to w parametrach między APR-em a THS-em różnice są aptekarskie. APR kosztuje +4000 zeta, więc w tym świetle THS jest jeszcze lepszym wyborem.
podeslij na pw ile chcesz za fimca z s3, PIERWSZY !!



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » wt lip 12, 2011 23:08

Spokojnie, THS na razie nieosiągalny - czekam na termin dostawy :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: karpi78 » śr lip 13, 2011 07:39

Coś dla kolegów od GOLFÓW R :bigok:
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Praktyc ... caid=1ca6f" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » śr lip 13, 2011 08:15

karpi78 pisze:Coś dla kolegów od GOLFÓW R
http://moto.wp.pl/kat,121,title,Praktyc" onclick="window.open(this.href);return false; ... caid=1ca6f
To jest albo kaczka dziennikarska, albo tuner liczący na idiotów. Robi 530 koni z seryjnej turbiny k04, bez wtrysków, bez zmiany sprzęgieł DSG, bez dolotu i kolektora. Cuda, dosłownie cuda! Potem na hamowni człowiek się zastanawia, gdzie 200 koni poszło się paść...


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: Rybak » śr lip 13, 2011 17:57

Krzylu pisze:projekt ruskiego dolotu do R
http://www.golfmk6.com/forums/showthrea ... 098&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Krzyś z deka to archaizmem trąca :? Szukaj dalej,bo tu każdy pomysł może coś wnieść i się liczy :-)



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pt lip 15, 2011 12:59

Cooler THS + dolot ITG wylatują do mnie z UK w przyszłym tygodniu. Wyskrobali coś dla mnie z dna magazynu. Będzie wreszcie zimno! ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » pt lip 15, 2011 14:17

Nadlatuje moc Tomku...


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » pt lip 15, 2011 20:33

MatthewG pisze:Nadlatuje moc Tomku...
Mati, więcej nie będzie, ale za to będzie zawsze! ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: MatthewG » sob lip 16, 2011 19:02

zlos pisze:Mati, więcej nie będzie, ale za to będzie zawsze! ;)
I tego się trzymajmy Panie Moderatorze ;)


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

Post autor: zlos » ndz lip 17, 2011 21:48

MatthewG pisze:Panie Moderatorze
Panie Najmiłościwiejsiejszy Mati, 3mam się jak chaliera ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości