Aż tak na luzaku to nie idzie ....44FG pisze:Powinien kręcić na luzaku Moja seryjna 600RR z niezbyt wprawnym kierownikiem (czyli mną) kręci 1.51-1.52, więc co tam Panie dopiero Boxter
Jaka felga na tor
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Re: Jaka felga na tor
Jaka felga na tor
Kurde a tyle nam wmawiali jak to auta kręcą dużo lepsze czasy na Poznaniu niż motocykle. Nigdy tego nie sprawdziłem. W sensie czasów jakie kręcą auta. Profesjonalista moją 600RR - oczywiście mówimy tu o czasach na slickach (ale oprócz tego wszystko seria) - robi niskie 1:4X
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Jaka felga na tor
No zrobione do sportu auta kręcą niezłe czasy - Radical 1,32, Lotus Exige 1,38, 911 GT3 Cup 1.35. Szybkie seryjne auta 991 Turbo, 911 GT3 1,43-44. Zaskakująco słabo wypadają seryjne BMW - M3 E92 420 KM na ogół byłem w stanie oklepać Boxsterem. M5 to wogóle jakaś porażka na torze. Fajnie jeździ Audi TTRS, ale też mu dałem radę W motocyklach różnica między seryjnym np R6 a takim zrobionym do wyścigów jest dużo mniejsza niż między autem z taśmy a takim przygotowanym do ścigania. Swego czasu też sporo jeździłem motocyklem po torze - Fireblade 954, Suzuki Gsx-r 750. Teraz mam Multistradę 1200 S, ale tor to nie jej domena44FG pisze:Kurde a tyle nam wmawiali jak to auta kręcą dużo lepsze czasy na Poznaniu niż motocykle. Nigdy tego nie sprawdziłem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jaka felga na tor
Dawno nie byłem na poznaniu, ale moim zdaniem czas zajebisty jak na auto tego typu
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: Jaka felga na tor
Dzięki, nieustająco pracuję nad poprawąMatthewG pisze:Dawno nie byłem na poznaniu, ale moim zdaniem czas zajebisty jak na auto tego typu
Re: Jaka felga na tor
Czas bardzo dobry, ale widać, że Tor Poznań dla Tom-a to nie pierwszyzna
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17
Re: Jaka felga na tor
TomRS, chyba spotkaliśmy się na ostatnim TDTP
Co do opon...ja mam w tej chwili założone na seryjną felgę semi w twardej mieszance DMT1 ale jestem z nich mega niezadowolony...nie mogę dobrać odpowiedniego ciśnienia...w ostatni weekend byłem w Kielcach to dopiero dało się jechać przy ciśnieniu 2,5b z przodu i z tyłu, piszczą jak poje... jak tylko o nich myślę to coś mnie trafia...z ciekawości przejechałem dwa okrążenia na kołach, które mam na co dzień(oponey goodyear, felga 8") i po prostu masakra...bez porównania lepiej w zakrętach, problem tylko taki że było ciepło i zaczęła się szybko kłaść...zamówiłem felgi 8"(speedline-y), na nich dojadę te DMACKi i pomyślę nad czymś innym...
Co do opon...ja mam w tej chwili założone na seryjną felgę semi w twardej mieszance DMT1 ale jestem z nich mega niezadowolony...nie mogę dobrać odpowiedniego ciśnienia...w ostatni weekend byłem w Kielcach to dopiero dało się jechać przy ciśnieniu 2,5b z przodu i z tyłu, piszczą jak poje... jak tylko o nich myślę to coś mnie trafia...z ciekawości przejechałem dwa okrążenia na kołach, które mam na co dzień(oponey goodyear, felga 8") i po prostu masakra...bez porównania lepiej w zakrętach, problem tylko taki że było ciepło i zaczęła się szybko kłaść...zamówiłem felgi 8"(speedline-y), na nich dojadę te DMACKi i pomyślę nad czymś innym...
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: Jaka felga na tor
TuneFORCE pisze:TomRS, chyba spotkaliśmy się na ostatnim TDTP
Zgadza się A co do opon, jazda po torze wymaga niestety sporo zabawy z ciśnieniami i zbierania doświadczeń dla każdego typu opony. Inaczej będzie to wyglądało na Torze Poznań a inaczej na jakimś Super OS na lotnisku.
Re: Jaka felga na tor
No to jest jedyna rzecz, która mnie w tej zabawie wq..TomRS pisze:..... jazda po torze wymaga niestety sporo zabawy z ciśnieniami i zbierania doświadczeń dla każdego typu opony. Inaczej będzie to wyglądało na Torze Poznań a inaczej na jakimś Super OS na lotnisku....
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: Jaka felga na tor
TomRS pisze:888 popłyną na trzecim kółku na Torze Poznań w temperaturach jakie obecnie mamy (ca 25 stopni). Jak opony mają być tylko do upalania po torze, to niezłą alternatywą jest federal 595 RSR ( to rsr jest ważne) i pilnowanie ciśnienia, żeby nie wzrosło powyżej 2,4 bar na gorąco, bo zacznie się ślizgać. Ja na tych oponach zrobiłem 1.54.xxx na Torze Poznań, więc do zabawy się nadają, tym bardziej że są relatywnie tanie i dosyć trwałe.Jan Jump pisze:Opona na dzień dzisiejszy to r888. Ma siedzieć na Ultraleggerze.
Skłaniam się ku 18"
Opony postaram się wymienić na rozmiar mniejsze, myślę że nie powinno być problemu.
parametry felgi to 18 8" 5x112 ET45 no i otwór centralny 75. Pytanie, będzie to leżało ?
W zasadzie to mam jedynie wątpliwość do otworu centralnego bo w 19'' był 57 a tu nagle 75 ...??
U mnie 595RSR niestety też się topiło i pływało. Po 3 kółku już strasznie latały.
PS. Seryjne hamulce w Rce wytrzymują na 2 okrążenia góra Później jest taki fading i tak noga w podłogę wpada, że aż strach
Re: Jaka felga na tor
A pilnowałeś ciśnień na gorąco ? W Boxsterze poniżej 2,4 bar było naprawdę przyzwoicie na tych RSR. Hamulce - w zasadzie żaden seryjny klocek nie daje za długo rady na torze, dodatkowo R jest dosyć ciężki. Ale tarcze i zaciski na przodzie ma dosyć solidne, więc myślę, że profesjonalnym klockiem sportowym można sporo uzyskać. Tak czy inaczej to nie jest auto fabrycznie przygotowane do takiego upalania, podobnie jak Boxster.myszu pisze:
U mnie 595RSR niestety też się topiło i pływało. Po 3 kółku już strasznie latały.
PS. Seryjne hamulce w Rce wytrzymują na 2 okrążenia góra Później jest taki fading i tak noga w podłogę wpada, że aż strach
Jaka felga na tor
Jak na ostatnim TDTP miałem u siebie tarcze Zimmerman nawiercane i do tego klocek DS2500...hamowało to nawet jako tako, bez porównania lepiej niż seria z tym, że po jednym dniu(ok 230km) zostało ich niewiele...zaraz potem miałem wypad do Kielc i jedyne co na szybko dostałem to ATE ceramic...w porównaniu do DS2500 masakra...nie hamuje...nie chce mi się rzeźbić z hamulcami bo jakby nie patrzeć seryjne są tanie w eksploatacji...
Co do opon...dzisiaj odebrałem speedline-y, 8" zobaczymy jak na nich będzie na torze bo w jeździe codziennej te kilkanaście mm robi różnicę...
p.s a może jakiś spot na TDTP?
Co do opon...dzisiaj odebrałem speedline-y, 8" zobaczymy jak na nich będzie na torze bo w jeździe codziennej te kilkanaście mm robi różnicę...
p.s a może jakiś spot na TDTP?
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Jaka felga na tor
Tak, pilnowałem ciśnienia. Zresztą rozmawiałem z Tobą na torze o tym jakie ciśnienie pilnować w RS-R
Seryjna tarcza tak przenosi temperaturę, że może piasty, a nawet przeguby w półosiach zniszczyć, ze względu na rozgrzewanie smaru? Sam przy seryjnych hamulcach poparzyłem nogę o felgę bo przez przypadek po kilku okrążeniach dotknąłem nogą na ułamek sekundy. Te tarcze które mam teraz nie przenoszą temperatury na dzwon i w daleszej kolejności na piastę i koło. DS2500 świetne było na torze, ale w lewym kole po 1 TPTD zostało 30 % klocka, w prawym 70%.
Ja pewnie w lipcu wpadnę na jakiś TPTD jako widz. Tomek, będziesz brał Rkę na tor czy do tego dalej zostanie boxter ?
Seryjna tarcza tak przenosi temperaturę, że może piasty, a nawet przeguby w półosiach zniszczyć, ze względu na rozgrzewanie smaru? Sam przy seryjnych hamulcach poparzyłem nogę o felgę bo przez przypadek po kilku okrążeniach dotknąłem nogą na ułamek sekundy. Te tarcze które mam teraz nie przenoszą temperatury na dzwon i w daleszej kolejności na piastę i koło. DS2500 świetne było na torze, ale w lewym kole po 1 TPTD zostało 30 % klocka, w prawym 70%.
Ja pewnie w lipcu wpadnę na jakiś TPTD jako widz. Tomek, będziesz brał Rkę na tor czy do tego dalej zostanie boxter ?
Re: Jaka felga na tor
Do takiego ciężkiego samochodu, to zamiast DS2500 z Ferrodo próbowałbym założyć DS1.11, DS2.11 albo UNO. Ewentualnie DS3000, ale to na zimno nie hamuje, więc na co dzień się nie nada. Ew jesli jest dostępny, to Mintex M1166 lub F2R (piszczą straszliwie na zimno). U mnie klocki na przodzie wystarczały na 3 trackdaye przy czasach 1.53-54, przy czasach 1.51-52 niestety już tylko na dwa No i pamiętajcie o wymianie płynu hamulcowego, raz na sezon to jest absolutne minimum, jeśli bierzecie udział w jazdach po torze. Świetnie sprawdza się Motul 600. Opowieści o wpadającym pedale hamulca, to nie są wymysły, tylko niestety rzeczywistość. Hamulec nie robi się słabszy, tylko po prostu go nie ma , wciskasz pedał do końca i nie dzieje się kompletnie nic, raz tego doświadczyłem, nic fajnego. Na szczęście miałem już minimalną prędkość i miejsce żeby się ratować. R na tor - nie wiem, może jakby miało cały dzień padać, albo kiedyś z ciekawości Boxik ma zdecydowanie większe możliwości i lepiej znosi upalanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości