viewtopic.php?p=1424249#1424249" onclick="window.open(this.href);return false;MnichPro pisze:Witam, co musze mieć zeby zrobic swapa climatronica? Mam manualna klime
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zimą świeczki grzeją po odpaleniu nawet przez 3 minuty (pewnie do osiągnięcia jakiejś temperatury przez chłodziwo), więc uwzglednij to żeby przewody to wytrzymały.sebekgolf pisze:wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji.
Widać grzanie świeczek na VAG-u w 12 grupie - tak z ciekawości możesz sobie zajrzeć.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Posty z 2007, więc należy się duża korekta na ceny.Garrison pisze:viewtopic.php?p=1424249#1424249" onclick="window.open(this.href);return false;MnichPro pisze:Witam, co musze mieć zeby zrobic swapa climatronica? Mam manualna klime
A próbował ktoś złożyć zestaw ze sterownikiem (panelem) od mk5? Z tego co kiedyś czytałem ma parę ciekawych funkcji, których nie ma w mk4.
Kącik posiadaczy MK4
Co to może być, na postoju włączają sie oba wentylatory, pochodzą ok. 30 sekund i się wyłączają na kolejne 30 sekund i tak w kółko.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
lwlw pisze:Zimą świeczki grzeją po odpaleniu nawet przez 3 minuty (pewnie do osiągnięcia jakiejś temperatury przez chłodziwo), więc uwzglednij to żeby przewody to wytrzymały.sebekgolf pisze:wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji.
Widać grzanie świeczek na VAG-u w 12 grupie - tak z ciekawości możesz sobie zajrzeć.
To wiem że potrafią grzać dłużej, temu planuję sprawdzać czy są załączone czy nie i dopiero jak przestaną grzać to odpalał będę dodatkową nagrzewnicę. Jak nie spełni założeń to najwyżej dociągnę kabel. Ogólnie to najpierw posprawdzam wszystkie "grube" kable co zasilają i czy można to pominąć
Skrzak pisze:Macie jakąś sprawdzoną lodówkę do bagażnika, na 12/220V tak żeby pomieściła ze 4 browary i żeby nie kosztowała milion?
Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32. na wyjeździe korzystałem mało w samochodzie, natomiast ostatnio chodziła 3 tygodnie non stop na full chłodzeniu tyle że podłączona pod 230V. Jedyny minus to to, że po 2 tygodniach trzeba wszystko wyjąć i wytrzeć ją bo dużo wody się wykrapla. Po za tym spoko. Grzanie też działa bo wczoraj ją suszyłem.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Radzą sobie przy serii, ale jak wkładasz granie to już słabo im to wychodzi. Mój altek padał (90A) i okazyjnie kupiłem 220A po przebiegu 30k km, moim zdaniem lepszy niż regenerowany. Wsadzilem akku 90Ah (1.9 ASZ) i uwierz, ale elektryka dużo lepiej i szybciej pracuje. Zaczynają się minusowe temparatury, a silnik nawet pół obrotu nie robi do odpalenia. Weź pod uwagę że akku praktycznie służy do odpalenia auta, później cały prąd idzie z alternatora.mass143 pisze:Qto, no ok więcej prądu ale po co? przecież seryjny alternator radzi sobie z ładowaniem aku bez problemu - przynajmniej u mnie
Kącik posiadaczy MK4
tak jak już wyżej chłopaki napisali chodzi o audio
będzie łącznie około 1800/1900 rms skrzynia dd715 przód dls r6.2 tył vibe 6x9 dokładnego modelu nie pamiętam niby 165 rms
wiec altek 90 nie uciągnie tego , 2 kondensatory powerbass 2.4 f też są i wiadomo niby nie gra sie cały czas na maxa ale jednak lepiej zmienić ten alternator na większy i nie długo akumulator na żelowy żeby to wszystko miało ręce i nogi bo po co mi dużo mocy jak prądu braknie.
Chodzi mi o to czy muszę zmieniać kable alternator-buda i alternator-akumulator a z tego co wiem to chyba tak oraz większy bezpiecznik trzeba dać na połączeniu aku-altek tylko jaki byście mi doradzili ??
będzie łącznie około 1800/1900 rms skrzynia dd715 przód dls r6.2 tył vibe 6x9 dokładnego modelu nie pamiętam niby 165 rms
wiec altek 90 nie uciągnie tego , 2 kondensatory powerbass 2.4 f też są i wiadomo niby nie gra sie cały czas na maxa ale jednak lepiej zmienić ten alternator na większy i nie długo akumulator na żelowy żeby to wszystko miało ręce i nogi bo po co mi dużo mocy jak prądu braknie.
Chodzi mi o to czy muszę zmieniać kable alternator-buda i alternator-akumulator a z tego co wiem to chyba tak oraz większy bezpiecznik trzeba dać na połączeniu aku-altek tylko jaki byście mi doradzili ??
MOJA OBECNA BESTIA http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=561959" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
A masz jakąś fotę ile zajmuje miejsca w bagażniku?sebekgolf pisze:Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
a po co to?xsebox pisze: vibe 6x9
Ja mam u siebie większy altek + kabel plusowy z altka do aku 53mm^2 i masowy tak samo - z obudowy altka do aku...dalej masę z aku na budę dodatkowym kablem 53mm^2...no i zasilanie do piecy takimi samymi kablami.
to zależy jaki będzie altek...xsebox pisze:większy bezpiecznik trzeba dać na połączeniu aku-altek tylko jaki byście mi doradzili ?
Gdybyś dawał drugi kabel plusowy od altka to tam daj bezpiecznik a ten w skrzynce na aku możesz zostawić fabryczny...bo nowy kabel sporo odciąży obecny
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Skrzak pisze:A masz jakąś fotę ile zajmuje miejsca w bagażniku?sebekgolf pisze:Kupiłem jakiś czas temu lodówkę teesa easy cool A32.
Kurde foty nie mam. Kupiłem ją na Złombola. Leżała na pace o wymiarach około 150cmx150cm więc tam miejsca było dość Jak zaczekasz ze 2,5-3 tygodnie i w końcu odbiorę auto to mogę ją wrzucić do bagażnika w moim MK4 i zrobić foto.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Możesz rozwinąć?karacz pisze:a potem zdziwko ze rozrusznik pada albo aku sie rozwala
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Alternator pompuje dużo amperów w akumulator a ten się gotuje/uszkadza.lwlw pisze:Możesz rozwinąć?karacz pisze:a potem zdziwko ze rozrusznik pada albo aku sie rozwala
Rozrusznik pada od bardzo dużego prądu uderzeniowego/rozruchowego [jak zwał tak zwał]
Bardzo się nie ma co rozwijać, nie są to do końca dobre zmiany.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości