Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
joseph82, checin, dzwoniłem do nich za GMS-em i doradzili mi europejską firme AB-2. Powiedzieli, ze GMS jest chinski i strasznie smierdzi, a AB-2 ma podobne właściwości, a jest tańsze-z rolki. Wziąłem 3 szt
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, ile może być warta skóra z passata B5, kolor czarny wpadający lekko w popielaty, podgrzewanie działa, z poduszkami. Boczki w stanie bdb ( z angola), jeden fotel ma na boczku przetartą dziurę ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kącik posiadaczy MK4
Panowie mam banalne pytanie odnośnie zakupu auta na polskich blachach w polsce, jaka jest procedura krok po kroku (wiem ze to śmieszne ale dawno nie kupowałem auta w polsce a mieszkam za granica i poprostu nie wiem )
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Re: Kącik posiadaczy MK4
Spisujesz umowę, płacisz, załatwisz urząd skarbowy, wydział komunikacji, ubezpieczenie i przegląd jeśli konieczne to chyba wszystkociachotdi pisze:Panowie mam banalne pytanie odnośnie zakupu auta na polskich blachach w polsce, jaka jest procedura krok po kroku (wiem ze to śmieszne ale dawno nie kupowałem auta w polsce a mieszkam za granica i poprostu nie wiem )
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kącik posiadaczy MK4
a do urzedu skarbowego ide z umową i wypełniam jakieś druki ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kącik posiadaczy MK4
Tak, możesz nawet pobrać druk z netu - chyba PCC2 to się nazywa czy jakoś. Poczytaj - podatek od czynności cywilno prawnych.
Aha i ważne - czy sam jesteś nowym właścicielem czy z kim. Jak jest współwłasność i chcesz żeby tak było w dowodzie to pisz obu kupujących w umowie kupna-sprzedaży, bo inaczej będziesz miał problem tak zarejestrować.
Tak więc: umowa k-s, opłata podatku w urzędzie, z umową, kwitem od zapłaty podatku, dowodem rej., kartą pojazdu i tablicami idziesz do Wydziału KOmunikacji rejestrować furę.
Zostaje jeszcze opłacić OC - jak jest jeszcze ważne długo opłaca sie przepisać z poprzedniego właściciela na siebie - OC kupujesz od niego razem z autem. Chyba, ze wypowie, ale rzadko się to zdarza, zresztą nie jestem pewien czy teraz tak można zrobić.
Aha i ważne - czy sam jesteś nowym właścicielem czy z kim. Jak jest współwłasność i chcesz żeby tak było w dowodzie to pisz obu kupujących w umowie kupna-sprzedaży, bo inaczej będziesz miał problem tak zarejestrować.
Tak więc: umowa k-s, opłata podatku w urzędzie, z umową, kwitem od zapłaty podatku, dowodem rej., kartą pojazdu i tablicami idziesz do Wydziału KOmunikacji rejestrować furę.
Zostaje jeszcze opłacić OC - jak jest jeszcze ważne długo opłaca sie przepisać z poprzedniego właściciela na siebie - OC kupujesz od niego razem z autem. Chyba, ze wypowie, ale rzadko się to zdarza, zresztą nie jestem pewien czy teraz tak można zrobić.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kącik posiadaczy MK4
a mam jeszcze dodatkowe pytanie bo bym chciał na blachach kupujacego pojezdzic tak z 12 miesięcy i czy zaraz po zakupie opłace ten podatek w urzedzie skarbowym bede miał jakąś kare ze nie zarejestrowałem auta w terminie 30 dni w wydzielae komunikacji ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kącik posiadaczy MK4
Podobno różnie może być. Są tacy, którzy jeżdżą tak długo i nic - nawet miśki się nie czepiają, a są i tacy, którzy w drugim miesiącu dostają już mandat za niezgodność danych w dowodzie. Ja nie ćwiczyłem takiej opcji.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Kącik posiadaczy MK4
ja autem będe jeżdzi za granicą wiec raczej problemu z tym nie bedzie bo nie bede pokazywał umowy kupna sprzedaży
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Re: Kącik posiadaczy MK4
Siema
Panowie golf ciemna zieleń (LC6M), lampy przód seria z halogenem, kierunki w blotnikach ledowe clear. Na tył lampy Pacific czy HBM?
Panowie golf ciemna zieleń (LC6M), lampy przód seria z halogenem, kierunki w blotnikach ledowe clear. Na tył lampy Pacific czy HBM?
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Kącik posiadaczy MK4
Pacific. Lampy przód jasne, kierunki jasne to HBMy raczej nie pasują
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Panowie padł mi ręczny w prawym kole.
Dźwignia jest w pozycji zaciągniętej, nie wraca. Hamulec ręczny nie trzyma.
Co robić?
Kupić zestaw to regeneracji, próbować regenerować choć jak ręczny nie trzyma to pewnie mechanizm jest w jakimś stopniu zepsuty i regeneracja nie przyniesie efektu.
Więc ratować się używka lub nówką ?
Dźwignia jest w pozycji zaciągniętej, nie wraca. Hamulec ręczny nie trzyma.
Co robić?
Kupić zestaw to regeneracji, próbować regenerować choć jak ręczny nie trzyma to pewnie mechanizm jest w jakimś stopniu zepsuty i regeneracja nie przyniesie efektu.
Więc ratować się używka lub nówką ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Panowie...znacie jakieś akcesoryjne lusterko oprócz tych dwóch:
http://www.cars-equipment.com/www/en/sh ... rettyPhoto" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autofanstore.pl/pl/p/Dodatko ... rko-VW/126" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugie wygląda gorzej...pierwsze w miarę ok i robiłoby za osłonę przeciwsłoneczną, ale pewnie nie będę w nim widział "szkodnika" siedzącego za moim fotelem. Drugie mógłbym przykleić bardziej na prawo od środkowego lusterka i widziałbym co potrzeba. Jeszcze muszę pomyśleć...ale pytam bo może ktoś zna jeszcze jakieś inne lusterko...
Owiewki na szyby w furtkach są ok czy nie ok Jakieś plusy, minusy?
piotrek233, bez rozebrania zacisku chyba nic nie wymyślisz...mi jak coś w zacisku nie pasowało to zaopatrzyłem się w zestaw naprawczy, rozebrałem, poczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem co potrzeba i jest git. Jak się nie uda uratować...no to trzeba zmienić zacisk...jak kupisz używkę to możesz wykorzystać zestaw naprawczy...a jak kupisz nówkę, to możesz wymienić bebechy w drugim zacisku i mieć spokój z obydwoma na długi czas
http://www.cars-equipment.com/www/en/sh ... rettyPhoto" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autofanstore.pl/pl/p/Dodatko ... rko-VW/126" onclick="window.open(this.href);return false;
Drugie wygląda gorzej...pierwsze w miarę ok i robiłoby za osłonę przeciwsłoneczną, ale pewnie nie będę w nim widział "szkodnika" siedzącego za moim fotelem. Drugie mógłbym przykleić bardziej na prawo od środkowego lusterka i widziałbym co potrzeba. Jeszcze muszę pomyśleć...ale pytam bo może ktoś zna jeszcze jakieś inne lusterko...
Owiewki na szyby w furtkach są ok czy nie ok Jakieś plusy, minusy?
piotrek233, bez rozebrania zacisku chyba nic nie wymyślisz...mi jak coś w zacisku nie pasowało to zaopatrzyłem się w zestaw naprawczy, rozebrałem, poczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem co potrzeba i jest git. Jak się nie uda uratować...no to trzeba zmienić zacisk...jak kupisz używkę to możesz wykorzystać zestaw naprawczy...a jak kupisz nówkę, to możesz wymienić bebechy w drugim zacisku i mieć spokój z obydwoma na długi czas
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Wiadomo, że dobrze prawisz.Qto pisze:piotrek233, bez rozebrania zacisku chyba nic nie wymyślisz...mi jak coś w zacisku nie pasowało to zaopatrzyłem się w zestaw naprawczy, rozebrałem, poczyściłem, nasmarowałem, wymieniłem co potrzeba i jest git. Jak się nie uda uratować...no to trzeba zmienić zacisk...jak kupisz używkę to możesz wykorzystać zestaw naprawczy...a jak kupisz nówkę, to możesz wymienić bebechy w drugim zacisku i mieć spokój z obydwoma na długi czas
Bardziej chodziło o doświadczenie tych którzy mieli podobny przypadek, tzn. ramie zaciągnięte a ręczny nie trzyma. Żeby ktoś powiedział, że nie da się naprawić bo mechanizm się rozsypał.
Zestawy regeneracyjne zawierają gumki, czasami odpowietrznik i tłoczek można kupić.
Chciałbym uniknąć sytuacji, że kupie zestaw, rozbiorę zacisk i się okaże ze mechanizm umarł i zostanę bez auta, wydam kasę na zestaw naprawczy i zostanę z ręką w nocniku. Na końcu się okaże, że muszę kupić nowy zacisk lub sprawna używkę. A auto będzie wyłączone z użytkowania kilka dni..
Jak to się mówi czasami tanie jest drogie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość