Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt sie 02, 2016 15:38

Jak masz pompę Lucasa to albo wklejasz ten króciec, albo kupujesz nową pompę. Droga nie jest bo Pierburg zamienny z Lucasem około 950zł kosztuje nowy. Nim się zdecydujesz na reanimację starej pompy to sobie jeszcze mierz ciśnienie jakie daje paliwa na listwę z pompkami.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt sie 02, 2016 17:26

sebekgolf pisze:Jak masz pompę Lucasa to albo wklejasz ten króciec, albo kupujesz nową pompę. Droga nie jest bo Pierburg zamienny z Lucasem około 950zł kosztuje nowy. Nim się zdecydujesz na reanimację starej pompy to sobie jeszcze mierz ciśnienie jakie daje paliwa na listwę z pompkami.
Mam pompe o oznaczeniu 038 145 101 B, mam silnik VP. Hmmm 950zł to ja wiem czy to mało :bajer: chyba postaram się jakoś zreanimować, tylko wszystkie porady mile widziane :bigok:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt sie 02, 2016 18:43

checin, Jak będziesz ją miał na stole to ją rozbierz na części pierwsze i będziesz wtedy widział co i jak. Uważaj na śruby, żeby nie omknąć...

Z krućcem to nie licz na poksilinę tylko do...kręć jakąś śrubą bo nit to będzie nie szczelny. Tam są takie drgania na silniku, że musi być solidnie...



Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » wt sie 02, 2016 18:50

krazorek, z tego co widziałem to w niech chyba za dużo do rozkręcania nie ma :bigok: obstukam ten kołnierz młotkiem, dam trochę poksyliny i może faktycznie jakąś srube dam, tylko nie wiem jaką wielkosć i z jakim gwintem. A i gdzie tam w niej się znajduje zawór zwrotny zeby nie uszkodzić?


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt sie 02, 2016 20:02

Pomiędzy wakupompą a serwem masz taki plastikowy element łączący te dwa grubsze węże i odejście małego węża. Tam jest zawór zwrotny.

Poszukaj w sieci bo nie pamiętam czy na forum czy na youtube był film o tymm jak koleś 3 śrubami uziemił ten kruciec. Co by nie było musisz rozkręcić i wyczyścić jak będziesz cokolwiek robił bo jak się ukruszy część materiału i tam zostanie to zniszczysz wakum.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt sie 02, 2016 21:53

checin pisze:
sebekgolf pisze:Jak masz pompę Lucasa to albo wklejasz ten króciec, albo kupujesz nową pompę. Droga nie jest bo Pierburg zamienny z Lucasem około 950zł kosztuje nowy. Nim się zdecydujesz na reanimację starej pompy to sobie jeszcze mierz ciśnienie jakie daje paliwa na listwę z pompkami.
Mam pompe o oznaczeniu 038 145 101 B, mam silnik VP. Hmmm 950zł to ja wiem czy to mało :bajer: chyba postaram się jakoś zreanimować, tylko wszystkie porady mile widziane :bigok:
Spoko, wałek rozrządu do PD nie całe 2800zł :bajer:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » śr sie 03, 2016 10:24

krazorek pisze:Pomiędzy wakupompą a serwem masz taki plastikowy element łączący te dwa grubsze węże i odejście małego węża. Tam jest zawór zwrotny.
Ale z tego co czytałem to ponoć gdzieś jeszcze jest w pompie i z uwagi na to nie można pospawać króćca.
sebekgolf pisze:
checin pisze:
sebekgolf pisze:Jak masz pompę Lucasa to albo wklejasz ten króciec, albo kupujesz nową pompę. Droga nie jest bo Pierburg zamienny z Lucasem około 950zł kosztuje nowy. Nim się zdecydujesz na reanimację starej pompy to sobie jeszcze mierz ciśnienie jakie daje paliwa na listwę z pompkami.
Mam pompe o oznaczeniu 038 145 101 B, mam silnik VP. Hmmm 950zł to ja wiem czy to mało :bajer: chyba postaram się jakoś zreanimować, tylko wszystkie porady mile widziane :bigok:
Spoko, wałek rozrządu do PD nie całe 2800zł :bajer:
Czekaj, bo nie rozumiem teraz. Co ma wspólnego wałek PD do mojego silnika no i też vacum jest inne o którym piszesz :kac:


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sie 03, 2016 12:07

Wałek z Vacumpompą ma tylko tyle współnego że ją napędza, tak napisałem, bo musiałem ostatnio wymienić a żaden używany nie był w dobrym stanie :jezor:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » śr sie 03, 2016 13:06

sebekgolf pisze:Wałek z Vacumpompą ma tylko tyle współnego że ją napędza, tak napisałem, bo musiałem ostatnio wymienić a żaden używany nie był w dobrym stanie :jezor:
Ahaa, myślałem ze jakiś fakt przeoczyłem


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » śr sie 03, 2016 17:28

A te wałki po 500-700zł, zamienniki, nie nadają się?


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr sie 03, 2016 22:50

Jedni mówią że te za około 1000zł z Ruvilla ponoć latają, mnie Evolution powiedział że mam wkładać ori jak nie mam zamiaru za jakiś czas tam zaglądać i lać odpowiedni olej. Zakupiłem więc ori, do tego dojdzie jeszcze zewnętrzna chłodnica oleju. Auto ma jeździć i kilometry kręcić a stoi już prawie 2 miesiące i wiecznie coś nowego wychodzi :banghead: Ale uj tam, zrobię to będzie znowu kręciło po 8-10 tyś km miesięcznie :pub: Teraz katujemy z kumplem Clio 1,2. O dziwo jeszcze żyje, po 3 miesiącach eksploatacji w postaci 4500 obr, korki w uszy i tak przez prawie 7 godzin dwa razy w tygodniu :rotfl:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » śr sie 03, 2016 23:25

sebekgolf pisze:Jedni mówią że te za około 1000zł z Ruvilla ponoć latają, mnie Evolution powiedział że mam wkładać ori jak nie mam zamiaru za jakiś czas tam zaglądać i lać odpowiedni olej. Zakupiłem więc ori, do tego dojdzie jeszcze zewnętrzna chłodnica oleju. Auto ma jeździć i kilometry kręcić a stoi już prawie 2 miesiące i wiecznie coś nowego wychodzi :banghead: Ale uj tam, zrobię to będzie znowu kręciło po 8-10 tyś km miesięcznie :pub: Teraz katujemy z kumplem Clio 1,2. O dziwo jeszcze żyje, po 3 miesiącach eksploatacji w postaci 4500 obr, korki w uszy i tak przez prawie 7 godzin dwa razy w tygodniu :rotfl:
Jeździcie w pizzeri czy jak? ;P


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sie 04, 2016 07:57

Hehe pizzeria :los2:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » ndz sie 07, 2016 12:31

Pomoże mi ktoś znaleźć numer części?
viewtopic.php?f=143&t=598583&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości