Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt lip 01, 2016 13:34

Też tak próbowałem, ale bez skutku. To w kwestii gum staba, a to drugie skrzypienie nie wiem jeszcze skąd mam.

Skrzypienie staba jest mniej uciążliwe, bo mam tylko na progach, a to drugie prawie cały czas i jest głośniejsze.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt lip 01, 2016 13:43

sebekgolf, dla mnie to nie ma znaczenia...bo po zlokalizowaniu piszczenia wymieniam dana część...i zwykle używam wody.
...spostrzezenie jednak słuszne :pub:



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » pt lip 01, 2016 14:23

lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką :P
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma :D

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1644
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pt lip 01, 2016 16:19

yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką :P
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma :D

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia? :grin:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » pt lip 01, 2016 16:27

Chrzanek` pisze:
yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką :P
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma :D

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia? :grin:
Zdarzało się jeździć kilka km po coś, ale taka trasa szczególnie po eSce z tempomatem jest po prostu męcząca. Fakt, że doświadczenia większego brak, ale wszystkiego trzeba się nauczyć :)

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » sob lip 02, 2016 19:14

Pytanie tyczy się silnika 2.8 V6 BDE. Chodzi mi o opinię nt rozwoju tego silnika, bo wiem że nie każde 2.8 ma potencjał.
BDE jest na cewkach?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz lip 03, 2016 11:50

Taa, 6 cewek.
BDE i AQP (mam w swoim) to drogie silniki w eksploatacji i tuningu :) ja tam jeżdżę sobie zdrową serią i nie narzekam :)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kondzio » ndz lip 03, 2016 13:09

I te dwa silniki szły w golfach powyżej 2001/2002roku?


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz lip 03, 2016 16:36

2.8 v6 było 3 wersje. AQP był do 2000 włącznie. Później BDE i jeszcze jakiś ale wypadł z głowy jego kod...
AQP ma 1 cewke główna i zwykle przewody na przykład jeśli chodzi o różnice.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Azgorath » ndz lip 03, 2016 20:33

Panowie, jak jest z tymi wentylatorami w AKL`ach? Bo u mnie jak włączę klimę, to po chwili uruchamiają się dwa wentylatory (kręcą się szybko), po chwili przestają i za chwilę znowu. Tak samo przy chłodzeniu silnika - uruchomią się na jakiś czas, robią churagan, wyłączają się i za jakiś czas znowu jeżeli np. stoimy w korku. Pytam, bo spotkałem się ze stwierdzeniem, że na włączonej klimie (klima automatyczna) powinny chodzić wentylatory na lekkich obrotach, ale ciągle i sam już nie wiem jak ma być, a chłodzenie jest wydajne, bo klima chłodzi elegancko, z kompresorem nic się nie dzieje, nie ma żadnych błędów, silnik też nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem etc. Zastanawiam się, czy nie ma np. jakiegoś 1 biegu wentylatorów, gdzie one powinny przy klimie sobie chodzić powolutku cały czas, zamiast co jakiś czas robić huragan.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » ndz lip 03, 2016 22:35

Powinno być tak (nie wiem czy w każdym, ale ja tak mam i w poprzednim też tak było): włączasz klimę to wentylatory powinny chodzić na pierwszym biegu, a jak jest gorąco to co jakiś czas włącza się drugi bieg albo nawet chodzi cały czas chyba.



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » ndz lip 03, 2016 23:07

Z tym ze u mnie drugi bieg to np 30* i postój z 5 minut z klimą:d



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » pn lip 04, 2016 10:30

U mnie z włączoną klimą zawsze chodzą dwa wentylatory. Szybkość pracy wentylatora zależy też od tego jaką ustawimy sobie temperaturę.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Azgorath
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: czw kwie 18, 2013 11:09

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Azgorath » pn lip 04, 2016 11:00

Dzięki za odpowiedzi, czyli wychodzi na to, że nie uruchamia się u mnie pierwszy bieg wentylatorów, a gdy ciśnienie odpowiednio wzrośnie to od razu wskakuje drugi bieg. Co polecacie sprawdzić? Na pewno podłączyć wentylatory na krótko, żeby zobaczyć czy pierwszy bieg w ogóle działa, bezpieczniki, co jeszcze?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości