Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Też tak próbowałem, ale bez skutku. To w kwestii gum staba, a to drugie skrzypienie nie wiem jeszcze skąd mam.
Skrzypienie staba jest mniej uciążliwe, bo mam tylko na progach, a to drugie prawie cały czas i jest głośniejsze.
Skrzypienie staba jest mniej uciążliwe, bo mam tylko na progach, a to drugie prawie cały czas i jest głośniejsze.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, dla mnie to nie ma znaczenia...bo po zlokalizowaniu piszczenia wymieniam dana część...i zwykle używam wody.
...spostrzezenie jednak słuszne
...spostrzezenie jednak słuszne
Re: Kącik posiadaczy MK4
lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zdarzało się jeździć kilka km po coś, ale taka trasa szczególnie po eSce z tempomatem jest po prostu męcząca. Fakt, że doświadczenia większego brak, ale wszystkiego trzeba się nauczyćChrzanek` pisze:yogi_ziom pisze:lwlw, nie ryzykowałem i poleciałem z przyczepką. Pierwszy i ostatni raz z przyczepką
Silnik już na warsztacie, conieco jest wymieniane, bo oczywiście nie jest takim stanie w jakim miał być, ale mam nadzieję, że nic więcej nie wyjdzie. Oby, bo kasy już dawno nie ma
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Czemu pierwszy raz i ostatni z przyczepką? Brak doświadczenia?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
Pytanie tyczy się silnika 2.8 V6 BDE. Chodzi mi o opinię nt rozwoju tego silnika, bo wiem że nie każde 2.8 ma potencjał.
BDE jest na cewkach?
BDE jest na cewkach?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Taa, 6 cewek.
BDE i AQP (mam w swoim) to drogie silniki w eksploatacji i tuningu ja tam jeżdżę sobie zdrową serią i nie narzekam
BDE i AQP (mam w swoim) to drogie silniki w eksploatacji i tuningu ja tam jeżdżę sobie zdrową serią i nie narzekam
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
I te dwa silniki szły w golfach powyżej 2001/2002roku?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
2.8 v6 było 3 wersje. AQP był do 2000 włącznie. Później BDE i jeszcze jakiś ale wypadł z głowy jego kod...
AQP ma 1 cewke główna i zwykle przewody na przykład jeśli chodzi o różnice.
AQP ma 1 cewke główna i zwykle przewody na przykład jeśli chodzi o różnice.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak jest z tymi wentylatorami w AKL`ach? Bo u mnie jak włączę klimę, to po chwili uruchamiają się dwa wentylatory (kręcą się szybko), po chwili przestają i za chwilę znowu. Tak samo przy chłodzeniu silnika - uruchomią się na jakiś czas, robią churagan, wyłączają się i za jakiś czas znowu jeżeli np. stoimy w korku. Pytam, bo spotkałem się ze stwierdzeniem, że na włączonej klimie (klima automatyczna) powinny chodzić wentylatory na lekkich obrotach, ale ciągle i sam już nie wiem jak ma być, a chłodzenie jest wydajne, bo klima chłodzi elegancko, z kompresorem nic się nie dzieje, nie ma żadnych błędów, silnik też nie ma żadnych problemów z przegrzewaniem etc. Zastanawiam się, czy nie ma np. jakiegoś 1 biegu wentylatorów, gdzie one powinny przy klimie sobie chodzić powolutku cały czas, zamiast co jakiś czas robić huragan.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Powinno być tak (nie wiem czy w każdym, ale ja tak mam i w poprzednim też tak było): włączasz klimę to wentylatory powinny chodzić na pierwszym biegu, a jak jest gorąco to co jakiś czas włącza się drugi bieg albo nawet chodzi cały czas chyba.
Kącik posiadaczy MK4
U mnie z włączoną klimą zawsze chodzą dwa wentylatory. Szybkość pracy wentylatora zależy też od tego jaką ustawimy sobie temperaturę.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki za odpowiedzi, czyli wychodzi na to, że nie uruchamia się u mnie pierwszy bieg wentylatorów, a gdy ciśnienie odpowiednio wzrośnie to od razu wskakuje drugi bieg. Co polecacie sprawdzić? Na pewno podłączyć wentylatory na krótko, żeby zobaczyć czy pierwszy bieg w ogóle działa, bezpieczniki, co jeszcze?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości