Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- FisheR
- ...
- Posty: 3579
- Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
- Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
ja pisze o tej https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/ ... e=57D1FAEC" onclick="window.open(this.href);return false;mass143 pisze:FisheR, to widocznie mówimy o innej Borówie
Kącik posiadaczy MK4
A ja o tej http://wroclow.pl/wp-content/uploads/20 ... 7832_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Misie kolorowe. Warto bawić się w gwint WEITEC? Były w ogóle wersje z regulacją twardości w tej firmie?
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Weitec wypada gorzej niż KW. Widziałem na giełdzie Eibacha.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chrzanek` pisze:Misie kolorowe. Warto bawić się w gwint WEITEC? Były w ogóle wersje z regulacją twardości w tej firmie?
Afej jezdzi na Weitec więc go pytaj jak sie sprawuje ;P
Pany, żeby wywalić stabilizator trzeba opuszczac sanki i odkręcać maglownice od kolumny?
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
w końcu znalazłem chwilę czasu aby zajrzeć pod auto i wyczaić przyczynę stukania w przednim zawieszeniu...
wszystkie śruby podokręcałem zaraz po tym jak zbieżność mi się rozjechała...ale stukanie nie ustąpiło. Stukało czasami, nie zawsze...raz na malutkiej dziurze stuknęło a innym razem na 5x większej nie ...i wydumałem że nie tyle od dziury co od prędkości jazdy zależy czy stukanie jest czy nie - pojedyncze, głuche stuknięcie po wjechaniu w dziurę...i jak tylko wyczaiłem w jakich sytuacjach stuka to pojawił się podejrzany...no i jest - prawa półoś naparza, znany problem. Ciąć nic nie zamierzam...pytanie czym grozi taka jazda? Ewentualnie mogę podnieść auto z pół centa
wszystkie śruby podokręcałem zaraz po tym jak zbieżność mi się rozjechała...ale stukanie nie ustąpiło. Stukało czasami, nie zawsze...raz na malutkiej dziurze stuknęło a innym razem na 5x większej nie ...i wydumałem że nie tyle od dziury co od prędkości jazdy zależy czy stukanie jest czy nie - pojedyncze, głuche stuknięcie po wjechaniu w dziurę...i jak tylko wyczaiłem w jakich sytuacjach stuka to pojawił się podejrzany...no i jest - prawa półoś naparza, znany problem. Ciąć nic nie zamierzam...pytanie czym grozi taka jazda? Ewentualnie mogę podnieść auto z pół centa
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Rozumiem, że stabilizator masz zmieniony na s3 i napieprza od razu w podłużnicę?Qto pisze:w końcu znalazłem chwilę czasu aby zajrzeć pod auto i wyczaić przyczynę stukania w przednim zawieszeniu...
wszystkie śruby podokręcałem zaraz po tym jak zbieżność mi się rozjechała...ale stukanie nie ustąpiło. Stukało czasami, nie zawsze...raz na malutkiej dziurze stuknęło a innym razem na 5x większej nie ...i wydumałem że nie tyle od dziury co od prędkości jazdy zależy czy stukanie jest czy nie - pojedyncze, głuche stuknięcie po wjechaniu w dziurę...i jak tylko wyczaiłem w jakich sytuacjach stuka to pojawił się podejrzany...no i jest - prawa półoś naparza, znany problem. Ciąć nic nie zamierzam...pytanie czym grozi taka jazda? Ewentualnie mogę podnieść auto z pół centa
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
No najprędzej to skończy się rozwaleniem któregoś z przegubów. Jest szansa wygięcia też półosi
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Kącik posiadaczy MK4
Ostatnio na forum, w dziale giełda ktoś sprzedawał 2cm dystanse pod przeguby półosi. W jakim celu się to stosuje?
- FisheR
- ...
- Posty: 3579
- Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
- Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
polos staje sie "krotsza" bo wchodzi bardziej w przeguby i zmienia sie jej polozenie wzgledem np. podluznicy tak samo jak ja mam 4motion mechanizm roznicowy jest szerszy niz w osce i u mnie przy glebie nie ma problemu z podluznicami
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Siemka. Będę w tygodniu bawił się w montowanie stabi s3 do swoich czterech kółek.
Jako, że jeżdżę na śmietnixie czyt. tjuning artcie, to nie mam mocowań na stabilizator.
Wystarczy z tego co dobrze pamiętam, kupić krótsze łączniki, czy zostawić ori i je jakoś tam podgiąć?
Bo coś takiego ktoś kiedyś gdzieś pisał. Więc jak tę sprawę rozegrać Panowie?
Po prostu białas jestem w tym temacie i nie ukrywam tego.
A teraz druga sprawa. W zawieszeniu praktycznie z tego co pamiętam nic nie robiłem, bo nie było potrzeby.
Ale na co warto zwrócić uwagę i co wymienić od razu w zawieszeniu? Pewnie wrzucić pełne tuleje z eRki na wahacze tak?
A co więcej? Co jeszcze warto wymienić w całym zawiasie, tak żeby na jeden raz wszystko zrobić. Sami wiecie, że na tym
pseudo gwincie jest twardo, więc nie wiem jak z tymi poliuretanami. W przyszłości i tak zmienię gwint, więc może zainwestować
w te poliuretany, hm? Regułkę krótką napisałem, ale mam nadzieję, że pomożecie jak zawsze. Pozdrawiam.
Jako, że jeżdżę na śmietnixie czyt. tjuning artcie, to nie mam mocowań na stabilizator.
Wystarczy z tego co dobrze pamiętam, kupić krótsze łączniki, czy zostawić ori i je jakoś tam podgiąć?
Bo coś takiego ktoś kiedyś gdzieś pisał. Więc jak tę sprawę rozegrać Panowie?
Po prostu białas jestem w tym temacie i nie ukrywam tego.
A teraz druga sprawa. W zawieszeniu praktycznie z tego co pamiętam nic nie robiłem, bo nie było potrzeby.
Ale na co warto zwrócić uwagę i co wymienić od razu w zawieszeniu? Pewnie wrzucić pełne tuleje z eRki na wahacze tak?
A co więcej? Co jeszcze warto wymienić w całym zawiasie, tak żeby na jeden raz wszystko zrobić. Sami wiecie, że na tym
pseudo gwincie jest twardo, więc nie wiem jak z tymi poliuretanami. W przyszłości i tak zmienię gwint, więc może zainwestować
w te poliuretany, hm? Regułkę krótką napisałem, ale mam nadzieję, że pomożecie jak zawsze. Pozdrawiam.
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości