Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Wybiera się ktoś dzisiaj do Karpacza? Może jakieś spotkanie?
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, wsad licznika ma jakieś różnicę między GB a EU, czy to tylko jest kwestia kodowania?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tylko kodowanie.krazorek pisze:Panowie, wsad licznika ma jakieś różnicę między GB a EU, czy to tylko jest kwestia kodowania?
No więc lecimy z koksem jeśli chodzi o wygłuszenie samochodu...
Auto seryjne ( po za skrzynią i zawieszeniem na chwilę obecną).
Golf IV 1,9 TDI 130KM ( z przestawionym nieco kątem wtrysku dla lepszego pierdyknięcia po dodaniu gazu).
Opony Dunlop Sport Maxx 225/40/18, czyli głośne...
Przeprowadzono pomiary głośności wewnątrz samochodu mniej więcej w miejscu lewarka zmiany biegów na wysokości uszu kierowcy.
Sprzęt pomiarowy profesjonalny, tydzień po przeglądzie, kalibracji i legalizacji w celach przemysłowych.
Przyspieszanie na 3 biegu ( przypominam że mam mega długą skrzynię) z 2500 do 4500 obrotów - najwyższy poziom hałasu 78 dB
Pomiar dla pasma słyszalnego dla człowieka ( czyli po uwzględnieniu korekcji na pasmo), jazda po płaskim jednostajna
100 km/h 68 dB
140 km/h 72,5 dB
160 km/h 76 dB
180 km/h 77 dB
Pomiar dla pełnego zakresu pomiarowego urządzenia, jazda po płaskim jednostajna:
140 km/h 104 dB
160 km/h 106 dB
180 km/h 108 dB
Będą jeszcze nagrania dźwięku z dyktafonu ale muszę to najpierw pociąć i wrzucić na jakiś serwer, tyle że obecnie nie mam czasu więc w późniejszym terminie
Ciąg dalszy relacji nastąpi...
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Regenerował ktoś z was pompę wspomagania? Jeśli tak to ma ktoś jakiś sprawdzony namiar, i ile wgl taka regeneracja może kosztować. Nie wiem czy pchać się w używkę a wgl mam 100 barową pytanie czy 90 będzie ok bo taką posiadam też.
a i kupię maty do stołków sprawne
a i kupię maty do stołków sprawne
Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion
Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf, Dzięki. Bo mam jeszcze półfisa do zabawy. Niestety GB, ale mam tarcze od mojego starego licznika więc się dotnie dziurę na wyświetlacz
Ile konkretnie? Bo mnie KoJ@K mnie podpuścił na -1.1CF. Pisał nawet, żeby więcej dać, ale stchórzyłem. Może i jest trochę żywotniejszy, ale coś mi nie pasuję jeszcze...przepływka, albo może kat się przytyka... Logi trzeba zrobić i wtedy będę nad tym rozprawiał...sebekgolf pisze:[z przestawionym nieco kątem wtrysku dla lepszego pierdyknięcia po dodaniu gazu
Kącik posiadaczy MK4
Co myślicie żeby sie pozbyć tego baranka z progów pod drzwiami? Oddaje samochód na poprawki m.in. prostowanie progu i może by to lepiej wyglądało bez?
Kącik posiadaczy MK4
Zostawiłbym tak jak jest fabrycznie, bo kamienie zaraz poobijają lakier i będzie to gorzej wyglądało.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
mass143, Myślę, że dołożenie ładnego setu progów rozwiązało by Twój problem
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Re: Kącik posiadaczy MK4
Cześć.
Zauważyłem że osuszacz klimatyzacji jest lekko zabrudzony czynnikiem chłodniczym, pewnie puszcza oring. Teraz jestem w Hiszpanii i nie mam jak się tym zająć. Moje pytanie... jak będę tak dalej z tym jeździł to może sie zrypać sprężarka? Czy jak będzie mało czynnika to się sama wyłączy?
Zauważyłem że osuszacz klimatyzacji jest lekko zabrudzony czynnikiem chłodniczym, pewnie puszcza oring. Teraz jestem w Hiszpanii i nie mam jak się tym zająć. Moje pytanie... jak będę tak dalej z tym jeździł to może sie zrypać sprężarka? Czy jak będzie mało czynnika to się sama wyłączy?
Kącik posiadaczy MK4
yogi_ziom do pakietu V6 nie widzę nic sensownego a GLI ciężko dostać poza tym na srebrnym mi się nie widzą. A obrysy białe czy pomarańcz?
Kącik posiadaczy MK4
Siema!
Ostatnio coraz częściej rozmyślam nad owiewką do bagażnika dachowego a nie miałem jeszcze przyjemności sprawdzić jak to się spisuje.
Miał ktoś z was styczność z tym wynalazkiem?
Ostatnio coraz częściej rozmyślam nad owiewką do bagażnika dachowego a nie miałem jeszcze przyjemności sprawdzić jak to się spisuje.
Miał ktoś z was styczność z tym wynalazkiem?
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
- golf3dawid
- Forum Master
- Posty: 1502
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kącik posiadaczy MK4
Ja miałem. Miałem ja na trochę rzeźbionych mocowaniach i w zależności od wiatru itp czasami przy prędkościach 140+ delikatnie było słychać drgania. Poza tym bez problemu się jeździło.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Mój Golf MK4 Smoked Front
Mój Golf MK4 Smoked Front
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie powinno się nic zepsuć. Jak nie będzie odpowiedniej ilości czynnika to kompresor nie załączy się. Swoją drogą tylko współczuć temperatur w środku.ttosiekk pisze:Cześć.
Zauważyłem że osuszacz klimatyzacji jest lekko zabrudzony czynnikiem chłodniczym, pewnie puszcza oring. Teraz jestem w Hiszpanii i nie mam jak się tym zająć. Moje pytanie... jak będę tak dalej z tym jeździł to może sie zrypać sprężarka? Czy jak będzie mało czynnika to się sama wyłączy?
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości