Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
w którym miejscu w 1.8t jest filtr oleju ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak ostatnio patrzyłem to był z przodu silnika Pod kolektorem dolotowym
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
przy tych silnikach są takie same...kostek007 pisze:czy boczki przy oslonie pod silnikiem sa takie same do wszystkich benzyniakow (szczegolnie 1.4, 1.6 8v i 1.6 16v)?
...a ogólnie, z fabryki wyjeżdżało 7 różnych osłon na prawą stronę i 3 na lewą (tutaj tylko ARL ma inną i dla stalowej osłony środkowej była inna)
Zapłon mi się skończył...chciałem komplet (świeczki, przewody, cewka) NGK, ale na moim wypiździejewie nie ma. Ściągać z PL graty czy kupić to co tu dostępne...ze świecami problemu nie ma...ale cewki i kable tylko Haas (pierwsze słyszę)
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
jest dojście bez zdejmowania zderzaka i bez kanału ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Re: Kącik posiadaczy MK4
Przy wymianie filtra - bez kanału mało wygodne - ale szczerze mówiąc to nie próbowałem Ale nic rozbierać nie trzeba. Może poza tą krótką plastikową osłoną co jest od spodu - jest dużo wygodniej chyba że jej nie masz
Ostatnio zmieniony pn mar 21, 2016 13:58 przez filip2, łącznie zmieniany 1 raz.
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Qto a orientowałeś się jak z BOSCHem będzie?
Ich tylko trzeba przypilnować o numery produktów. Ja z sondami miałem mały meksyk bo od numeru OEM do finalnej sondy którą zamontowałem okazało się że było 3 zmiany numeru produktu. A o tym że akurat ten numer jest zamiennikiem OEM do mojego VR6 powiedział mi dopiero sprzedawca który wygrzebał z katalogu co i jak. A jak sprawdzam na BOSCHu to mi mówią że to do JEEPa jakiegoś 3.0D
Koniec końców jeśli chodzi o jakość ich wyrobów to w pełni ufam tej firmie i jestem zadowolony choć bałagan mają w dokumentacjach.
I w razie W informują z góry "nie mamy tej części ale za tydzien/2 tygodnie/miesiąc [czy ileś tam] będziemy mieli" i faktycznie w ten czas ją mają.
U mnie w VR6 Przewody + świece ~1000PLN i cewka ~1500PLN. I również mnie to czeka i pójdę właśnie chyba w BOSCHa.
A osłony spodu silnika to fakt, lepiej z kanału się te boczne zakłada. Również ostatnio montowałem.
Bo ta przednia co wchodzi w zderzak to można się pomęczyć z pozycji leżącej. Boczne lepiej z kanału lub podnośnika.
Ich tylko trzeba przypilnować o numery produktów. Ja z sondami miałem mały meksyk bo od numeru OEM do finalnej sondy którą zamontowałem okazało się że było 3 zmiany numeru produktu. A o tym że akurat ten numer jest zamiennikiem OEM do mojego VR6 powiedział mi dopiero sprzedawca który wygrzebał z katalogu co i jak. A jak sprawdzam na BOSCHu to mi mówią że to do JEEPa jakiegoś 3.0D
Koniec końców jeśli chodzi o jakość ich wyrobów to w pełni ufam tej firmie i jestem zadowolony choć bałagan mają w dokumentacjach.
I w razie W informują z góry "nie mamy tej części ale za tydzien/2 tygodnie/miesiąc [czy ileś tam] będziemy mieli" i faktycznie w ten czas ją mają.
U mnie w VR6 Przewody + świece ~1000PLN i cewka ~1500PLN. I również mnie to czeka i pójdę właśnie chyba w BOSCHa.
A osłony spodu silnika to fakt, lepiej z kanału się te boczne zakłada. Również ostatnio montowałem.
Bo ta przednia co wchodzi w zderzak to można się pomęczyć z pozycji leżącej. Boczne lepiej z kanału lub podnośnika.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
w świecach mogę przebierać do woli...NGK, Beru, Denso, Bosch i kilka innych...ale cewka i przewody tylko firmy Haasdany_47 pisze:Qto a orientowałeś się jak z BOSCHem będzie?
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Bez zdejmowania tak, ale lepiej na kanale. Położenie filtra oleju jest raczej takie samo jak w 1.4 czy 1.6theblues888 pisze:jest dojście bez zdejmowania zderzaka i bez kanału ?
Z przodu, jak podniesiesz machę to od razu rzuca się w oczy
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- kostek007
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: czw sie 05, 2010 10:12
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki Panowie już kupiłem
A co do osłon to 1.6 16v ma trochę inną niż 1.6 8v tak na marginesie, ale boczki te same tak jak mówicie
A co do osłon to 1.6 16v ma trochę inną niż 1.6 8v tak na marginesie, ale boczki te same tak jak mówicie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pany, czy lusterko wewnętrzne trzeba jakoś specjalnie ściągać? Znajomy chciał wymienić, bo się zbiło, ale nie idzie tego zdjąć. Znalazłem opis, że trzeba przekręcić w lewo, ale ni cholery nie chce drgnąć. Może to jakimiś szczypcami złapać?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kącik posiadaczy MK4
WD-40, mocno złapać i kręcić
https://www.youtube.com/watch?v=N4x7mRvp_dU" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=N4x7mRvp_dU" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Dobra, muszę wrócić do tematu stabilizatora. Fajnie jak mi przypomnicie, bo mi się troszkę pomieszało.
Mam gwinta z Technixa, w sumie to z Tjuuuning art'a, ale ten sam ciort. Czyli te zawieszenie nie ma miejsca
na stabilizator z s3 czy tam tt. Ale idzie to zamontować na ori łącznikach stabilizatora, dobrze kojarzę fakt?
Muszę się za to wziąć, bo napierdziela na dziurach i na nierównościach i denerwuje. Najpierw ogarnę temat
stabi, a później w ostateczności podłużnica. Czy może jednak trzeba zainwestować w te regulowane łączniki?
Wybaczcie za spam i z góry dzięki za odpowiedź
Mam gwinta z Technixa, w sumie to z Tjuuuning art'a, ale ten sam ciort. Czyli te zawieszenie nie ma miejsca
na stabilizator z s3 czy tam tt. Ale idzie to zamontować na ori łącznikach stabilizatora, dobrze kojarzę fakt?
Muszę się za to wziąć, bo napierdziela na dziurach i na nierównościach i denerwuje. Najpierw ogarnę temat
stabi, a później w ostateczności podłużnica. Czy może jednak trzeba zainwestować w te regulowane łączniki?
Wybaczcie za spam i z góry dzięki za odpowiedź
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Re: Kącik posiadaczy MK4
Można. Najłatwiej, jak masz te cienkie, wtedy idzie je ładnie podgiąć. Ewentualnie na tych co masz, to też założysz. Trzeba tylko stronami zamienić jak dobrze pamiętam. Nie będzie to wyglądać, ale będzie działać
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Wyglądać nie musi, aby działało. Od spodu jak będzie stał na kołach nikt nie będzie zaglądał chiba
Do jakiej kwoty szukać tego stabi? Znajomy ma i muszę mu zaoferować cenę rozsądną dla mnie i dla niego :p
Do jakiej kwoty szukać tego stabi? Znajomy ma i muszę mu zaoferować cenę rozsądną dla mnie i dla niego :p
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości