Ja akurat kupowałem bezpośredni w Chrl ( nie przez alliexpres) ale płaciłem przez paypala. Żadnych problemów nie było a paczka po 2 tygodniach dotarła. Niestety na celnym ją przytrzymali i trzeba było dopłacić
ViruS001 pisze:sebekgolf pisze:ViruS001 pisze:Zestaw naprawczy i kompresor to dobra opcja.
Sam już taki wożę a dorwałem z jakiejś Audi A4
Samo koło dojazdowe mogłoby się przydać jakbyś, gdzieś dalej jechał a tak to po co
W ciągu ostatniego roku 2 razy rozciąłem oponę. Raz na autostradzie za granicą, raz na ekspresówce w PL. Dziękuję za takie kompresorki i kleje a potem czekanie na lawetę
To miałeś niezłego pecha :/
E tam pecha. Po prostu statystyka. Jak robisz rocznie po 80-120 tyś km to szansa że trafisz na jakieś gów...o na drodze jest sporo większa niż jak robisz 10 tyś rocznie
lwlw pisze:A w ogóle taki stary zapas jest coś wart? Mam z 2001 roku, ale widać, że praktycznie nieużywany, ja dwa razy musiałem skorzystać z niego i był ok. Trochę kusi by drugi taki skołować i jeździć, ale jednak strach.
Prosty temat. Pompujecie większym ciśnieniem ( czyli gdzieś w okolice maksymalnego dla opony - pisze na oponie ile ono wynosi) i patrzycie czy nie ma już spękań gumy od starości oraz czy nie ma jakiegoś "cyca". Jak nie to spuścić ciśnienie do wymaganego, zakładać do auta i jeździć. Ja tak kupiłem za grosze 4 całe koła z zapasów 7 letnie do Polówki od mamy i żadnych problemów nie ma. 2 sezony już przekulały i jest git
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/