A nie możesz użyć takiego od grzania szyby?theblues888 pisze: a to ci dopiero... szkoda... wiec zostaje mi normalny przełącznik...
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Moderator: VIP
A nie możesz użyć takiego od grzania szyby?theblues888 pisze: a to ci dopiero... szkoda... wiec zostaje mi normalny przełącznik...
Proste i logiczne, auto po dachowaniupeppa_814 pisze:No 30 raz podchodzę do tych wycieraczek i dalej to samo. Przełożyłem ze starego 2 ramiona (te które na środku spotykają się z silniczkiem), gumowe tulejki na których przykręcony jest mechanizm i stuka dalej, ale jakby mniej. Pomysły mi się wyczerpały.
ściągasz boczek, odkręcasz wkręta pod spodem i wysuwasz klamkę...a jeśli tylko metalowa część to odchylasz o 90 stopni (tak jak do otwarcia drzwi) i ciągniesz w kierunku który wskazuje klamkaironman4 pisze:Jak zdemontować klamki wewnętrzne??
Na ośkach wyjmij zawleczki, wysuń ośki, dołóż podkładkę od spodu ( wtedy ośki schodzą trochę niżej). O ile masz jeszcze na tyle miejsca od góry, a jak nie to podegnij lekko ramiona w wycieraczkach. Jest jeszcze opcja wziąć mały młotek i pie&&&&ląć lekko w to miejsce gdzie ociera na karoseriipeppa_814 pisze:No 30 raz podchodzę do tych wycieraczek i dalej to samo. Przełożyłem ze starego 2 ramiona (te które na środku spotykają się z silniczkiem), gumowe tulejki na których przykręcony jest mechanizm i stuka dalej, ale jakby mniej. Pomysły mi się wyczerpały.
dzisiaj sprawiłem sobie kompresorek...no i postanowiłem sprawdzić ciśnienie, powietrze nienabijane od ponad pół roku...i wyszło od 2.1 do 2.3. Nabiłem wszędzie 2.6 i... nie to auto. Czuć że twardo...ale nie ma pingponga, dużo lepiej. W tygodniu poobserwuję jak zmieniło się podskakiwanie auta (po ciemku dobrze widać jak linia światłą skacze)...w następny weekend może spróbuję 3.0 dmuchnąćQto pisze:Ja przy TA-T zacząłem bic 2,6 albo lepiej w 15" ...inaczej nie dało się jezdzic
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości