Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Nowa w getem kosztuje nieco ponad 400zł.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kącik posiadaczy MK4
Wiem wiem patrzyłem już też, tylko czy 250 za używkę w dobrym stanie będzie ok?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pewno
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
* Variant .:R | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=567604" onclick="window.open(this.href);return false;
* Lupo | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=567681" onclick="window.open(this.href);return false;
* Lupo | http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=567681" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Panowie licznikowcy...już jakiś czas temu wytargałem ringi z licznika VDO z B5FL i dziś mnie tknęło żeby je zamontować u mnie także w szafie VDO (jakby numery były ważne to poszukam). Ringi nie mieszczą się pomiędzy "szybka" a obudową...w mojej obudowie wygląda jakby były ringi, takie jak te co wytargałem z Passata...tyle że czarne i jakby zgrane z całością. Coś jak kosz bez dekorów do mk4... Wiecie jak to z tymi ringami jest? Obudowę i tak mam do wymiany...więc tą zdewastuje aby się dowiedzieć, ale najpierw muszę zorganizować "nowa". Może do tego czasu ktoś wyjaśni jak to jest...
Nie pamiętam niestety jak wyglądała obudowa od Passka po demontażu ringów...
Nie pamiętam niestety jak wyglądała obudowa od Passka po demontażu ringów...
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1625
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
a obciąłeś takie ząbki (punkty zgrzewu) które były od tyłu na ringach? Po tym zabiegu mi się zmieściły.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Tomek gd, nie...na szybko robiłem przymiarkę. Czyli już coś wiem
Jutro ciachnę i wrzucę
Przyklejałeś je jakoś - jeśli tak to czym - czy same się trzymały ?
Jutro ciachnę i wrzucę
Przyklejałeś je jakoś - jeśli tak to czym - czy same się trzymały ?
- Tomek gd
- Forum Master
- Posty: 1625
- Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: passat b6
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
u góry zapiera się o szybkę i trzyma się na wcisk. Po bokach i na dole dałem po kropelce gorącego kleju. Te ząbki trzeba wyrównać do krawędzi ringa.
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Poszukuję okrągłych zaślepek od xenonu tych do obudowy lampy Ktoś posiada na stanie?
Kącik posiadaczy MK4
Panowie nie było u mnie fabrycznie el.regulacji świateł i chciałem dołożyć. Podłączyłem jak na rysunku i lipa silniczki poszły w jedną stronę i stoją (oba sprawne). Sprawdzałem na 2 pokrętłach które w innych autach działały.
Sprawdzałem miernikiem i nieważne w jakiej pozycji pokrętło to cały czas daje 12V ale gdy na "sucho" sprawdzałem opór to zmieniał się wraz z kręceniem pokrętłem.
Sprawdzałem miernikiem i nieważne w jakiej pozycji pokrętło to cały czas daje 12V ale gdy na "sucho" sprawdzałem opór to zmieniał się wraz z kręceniem pokrętłem.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jesteś pewny że nie było tam żadnej rzeźby? Dałbym sobie rękę uciąć że było to wyposażenie standardowe...Mozgi pisze:Panowie nie było u mnie fabrycznie el.regulacji świateł i chciałem dołożyć
rysunek śliczny...ale napisz co podłączyłeś pod który pin przy silniczkach i przy regulatorze
Kącik posiadaczy MK4
Na 99% nie było rzeźby. W kostkach które idą do lamp nie ma przewodów od silniczków i pokrętło też było tylko pojedyncze (do ściemniania podświetlenia deski) i kostka tam też jest tylko na 3 piny właśnie do deski.
Przy silniczkach (na rysunku zamienione są):
1. czarny -> +12V po włączeniu świateł
2. czarny -> +z pokrętła (żółty przewód)
3. brązowy -> masa
Przy pokrętle:
brązowo-biały -> pod 12V z instalacji
żółty -> pod środkowy pin silniczka
Przy silniczkach (na rysunku zamienione są):
1. czarny -> +12V po włączeniu świateł
2. czarny -> +z pokrętła (żółty przewód)
3. brązowy -> masa
Przy pokrętle:
brązowo-biały -> pod 12V z instalacji
żółty -> pod środkowy pin silniczka
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
zamień je miejscami...i plus daj po światłachMozgi pisze:Przy pokrętle:
brązowo-biały -> pod 12V z instalacji
żółty -> pod środkowy pin silniczka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości