Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Paviarotti
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3931
Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
Lokalizacja: Jędrzejów

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paviarotti » czw lip 09, 2015 23:48

Robson91, puszcza olej już, trzeba rozglądać się za nową. Więc to i to :P


Obrazek

Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Maggot » pt lip 10, 2015 06:59

Pany, pomóżcie - laik w temacie gwintu :los2:

Otóż:
Obrazek

Do pkt 2giego: Im wyżej nakrętka znajdzie się na gwincie, tym auto stoi niżej ?

Pytanie drugie: żeby pokręcić gwintem przód, wystarczy, że podlewaruje auto i ściągnę koło
i tylko tymi "talerzykami" do których mam klucze pokręcę ?

Tył wystarczy podlewarować i od tyłu się wczołgać i dokonać regulacji ?


Poratujcie nowicjusza w tym temacie :helm: :los2:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pt lip 10, 2015 09:51

Maggot, 1 jest od wysokości a 2 to raczej kontra albo dodatkowa regulacja lagi (mniemam że to zdjęcie ta technixa) im niżej nakrętka tym auto niżej na chłopski rozum ;) tak wystarczy zdjąć koło regulować tył tak samo ale przy dużym obniżaniu trzeba popuścić belke ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt lip 10, 2015 10:37

1. im niżej tym auto niżej...i bardziej miękko - jak w normalnym gwincie. Ja mam to skręcone na sam dół...a i tak jest beton
2. im wyżej tym auto niżej - regulujesz długość całej lagi...nie wiem czy na aucie dasz radę tym pokręcić, w sensie że moim zdaniem nie pokręcisz. Dużo gwintu jest na tej tulejce...i ruszyć to nie jest łatwo. Zdejmowałem półroczny gwint z rozbitka i pakowałem do siebie...ze trzy miechy moczyłem lagi w płynie hamulcowym, WD40, nafcie (na zmianę)...jedna laga poddała się po podgrzaniu palnikiem, drugiej nawet to nie pomogło...także na aucie czarno to widzę, jak nowe to może pójdzie tylko też nie tak hop bo dół lagi trzyma się w zwrotnicy...górą trzeba kręcić...a tego nawet nie ma jak dobrze złapać :panna:

Co do regulacji tyłu...u mnie od strony tłumika nie dojdę kluczem, z drugiej strony dojdę...ale jak belka nie jest popuszczona (amor odkręcony dołem) to kręcenie średnio wychodzi bo sprężyna blokuje - nie ślizga się po nakrętce tylko skręca się razem z nią. Także bez odkręcania amorków ciężko...a jak już belka popuszczona to chyba szybciej odkręcić regulację i pokręcić w łapach...no chyba że gwinty czyste i łatwo idzie pokręcić na aucie.

Na regulację tyłu potrzebuję jakieś pół godzinki...przód ustawiłem raz i nie mam zamiaru ruszać.

Generalnie nie polecam gwintu TA-T



Maggot
M & K
M & K
Posty: 2053
Rejestracja: czw lip 08, 2010 22:45

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Maggot » pt lip 10, 2015 10:56

Robson91, dzięki wielkie :pub:
zgadza się gwint ta technixs :-)

Edit:
W trakcie odpisywania, odpowiedziałeś też i Ty Qto,
dzięki za szczegółową odpowiedź i opinię!

Co do gwintu to nówka, a jak to będzie zobaczymy z czasem,
czy będę zadowolony :pub:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pt lip 10, 2015 13:35

Im niżej tym wiadomo trudniej regulować tył

Qto, . u mnie tył najpierw stawia opór ale szarpnąć mocniej i sprężyna się przesunie i później już się ślizga, najpierw kreci się razem z gumą u góry ale potem idzie ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » pt lip 10, 2015 15:03

Qto, czemu nie polecasz ta-t? oprócz delikatnego pingponga z przodu nie narzekam ;p



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » pt lip 10, 2015 15:13

pany zaczęła dzisiaj mi w golfie mrugać kontrolka aku po chwili jazdy, altek zaczyna padać czy może coś innego być? Nie za każdym razem mruga, a jak mruga i wyhamuje do zera to przestaje mrugać i czasem zaczyna na nowo a czasem nie. Czasem nie mruga wcale między odpaleniami, a czasem zaczyna po odpaleniu po przejechaniu kawałka :kac:


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pt lip 10, 2015 15:16

mass143, po tych swoich przygodach pewnie
:D a pozatym często po niedługim czasie zmienia kolor :los2:
Lecisz na to dub it ? :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » pt lip 10, 2015 15:31

mam zamiar jechać tylko nie wiem czy jutro czy w niedzielę. nie ma żadnego planu imprezy, a chętnie popatrzyłbym na pokazy driftu. tylko pochodzić tam to bez sensu bo wejściówka3 dychy :helm:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt lip 10, 2015 15:35

Robson91 pisze:Qto, . u mnie tył najpierw stawia opór ale szarpnąć mocniej i sprężyna się przesunie i później już się ślizga, najpierw kreci się razem z gumą u góry ale potem idzie
ja z lewej strony i tak nie dojdę kluczem...a z prawej nie wiem ile bym się musiał męczyć żeby tam coś pokręcić, niżej foto
...zamiast męczyć się i rzucać epitetami, wolę opuścić belkę. Jednak regulacja od dołu grzechotką jest wygodniejsza
mass143 pisze:Qto, czemu nie polecasz ta-t? oprócz delikatnego pingponga z przodu nie narzekam ;p
jak miałem gwint tylko z przodu, to jakoś się jeździło...jak założyłem z tyłu to tragedia - im wyżej tym większy pingpong, skręcony na sam dół jakoś ogarnia, ale i tak jest beton. ..ale jeździłem na Weitecu, H&R w mk4 i KW w A6C5...i powiem jedno - niebo a ziemia. Pewnie nie pomagają moje balony 195/65/15...pewnie wzmaga się efekt pingpong, trochę pomaga nabicie ciśnienia w opór :los2: ...ale na takim balonie chyba nie powinien być aż taki beton :crazy:

Obrazek



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » pt lip 10, 2015 15:47

Dla mnie to pierwsze gwintowane zawieszenie więc nie mam porównania, poza tym od razu skręciłem to na sam dół :D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt lip 10, 2015 15:52

mass143 pisze:poza tym od razu skręciłem to na sam dół
no i prawidłowo...czasami zastanawiam się po co na gwincie w ogóle jest gwint :rotfl:



Awatar użytkownika
macabra_
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2126
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: macabra_ » pt lip 10, 2015 17:07

tylna regulacja to w ogóle coś zbędnego :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości