Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Można dokupić sam regulator, jest to część wymienna, wystarczy że wypniesz z niego wtyczkę i zobaczysz ile pinow masz w gnieździe. Jeśli się nie mylę to w mk4 powinny być dwa piny - regulator analogowy. W nowszych autach jest cyfrowy i jest tylko jeden pin. To informacje które kiedyś wyczytałem z neta, nie potwierdzilem ich u siebie.
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
Sprawdzę to i dam znac. Dzieki za pomoc
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Kącik posiadaczy MK4
A co, górników chcesz rozpędzić?Paviarotti pisze:btard, ktoś jeszcze? większa ekipa by się też zdała
Re: Kącik posiadaczy MK4
Napięcie rozruchu jest ok - przy takim obciążeniu zawsze jest spadek, a tu masz prawie 11V to jest bardzo OK.xxxPALUCHxxx pisze: Zastanawiam sie tylko czy NAPIECIE ROZRUCHU 10.88[V] nie powinno byc wyzsze ? Kupie najwyzej miernik / multimetr i sprawdze jeszcze czy akumualtor ma napiecie 12[V] , czy nie jest mniejsze. A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
Akumulator jak ma 12V to jest rozładowany (ale to nie w chwili rozruchu tylko mierzysz jak sobie postoi na zgaszonym, też nie od razu po zgaszeniu).
Ta rożnica 12 czy 14 V to tylko kwestia oznaczeń - chodzi pewnie o to, że jest do instalacji 12-woltowej, a że napięcie ładowanie jest koło 14V to dlatego na tym jednym tak napisali, ale to jest to samo i nie w tym rzecz.
Może ten alternator jest trochę inny i nie daje z jakiegoś powodu sygnalizaji ładowania do licznika. A z licznikiem nic nie grzebałeś?
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
W liczniku nic nie grzebałem.mechanik wymienił mi jedynie alternator na nowy.nie chcialem regenerować tego starego bo potrzebowałem samochodu i nie mogłem czekac kilku dni.
wiec jakie napięcie powinien wskazywać miernik przy akumulatorze "w stanie spoczynku" ?
wiec jakie napięcie powinien wskazywać miernik przy akumulatorze "w stanie spoczynku" ?
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
Mam turbo do czyszczenia (notlaufy non stop) Jak juz turbo bede miał wyciągniete to warto oddac do regeneracji nawet jesli jeszcze tego nie wymaga? golf ma nalatane 280tys Wiec jesli teraz nie zregeneruje turbawki to i tak mnie to czeka bo z tym przebiegiem to juz wszystko moze sie stac, pytam bo nie chce 2 razy wykrecac , wy co byscie zrobili? Regenerowac pomimo tego ze jeszcze smiga dobrze czy przeczyscic i jezdzic? Ile takie turbo moze polatac bez regeneracji? dodam ze dbam o to, na zimnym nie daje, czekam przed zgaszeniem itp
no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
Kącik posiadaczy MK4
Paviarotti, wejdz w grupe śląsk i szukaj do woli
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość