Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, zerwała mi się dolna plastikowa osłona silnika(benzyna) i się zastanawiam, czy kupić nowe spinki i ponownie ją założyć, czy zamówić nową osłonę metalową?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
ale że na spinkach się zerwała ?? To pewnie nowe spinki nie będę miały się czego trzymać... Może po prostu odpadła i wystarczy ją przykręcić
polecam, ale przy grubej glebie będziesz haczył o wszystko...mat06 pisze:czy zamówić nową osłonę metalową?
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
polecam metalowa oslone.zamontowalem kilka miesiecy temu i jestem naprawde zadowolony.
Gdyby ktoś był zainteresowany to poniżej wrzucam zdjęcia osłony metalowej dla silnika diesla.
Osłona jest ciężka i masywna. Waży 10-15kg.
Ja zamontowałem ja do golf 4 / 1.9 TDI / ARL / 2001r.
Osłona dla diesla rożni się od osłony metalowej do silnika benzynowego wycięciami / przetłoczeniami pod skrzynia biegów.
Fotki poniżej:
OSLONA BEZNYNA:
OSLONA DIESEL:
Osłona i części poniżej.
> osłona metalowa 1J0 018 930B x 1
> śruba imbusowa N91031702 x 2
> uchwyt 1J0018885A x 2
> śruba sześciokątna N10070403 x 7
> nit mocujący N90810602 x 7
> uchwyt 1J0018967A x 3
> odbijak 1J0018977 x 3 / 1J0018977a x3
> klipsy do montażu wygłuszenia do metalowej osłony N90533301
> plastikowa oslona prawa
> plastikowa oslona lewa
> wyglusznie 1J0018997 x 1
ponizej kilka przydatnych linków :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... 42&t=53761
http://www.cupra.net/Leon/Mein_Cupra/Un ... /index.htm
Gdyby ktoś był zainteresowany to poniżej wrzucam zdjęcia osłony metalowej dla silnika diesla.
Osłona jest ciężka i masywna. Waży 10-15kg.
Ja zamontowałem ja do golf 4 / 1.9 TDI / ARL / 2001r.
Osłona dla diesla rożni się od osłony metalowej do silnika benzynowego wycięciami / przetłoczeniami pod skrzynia biegów.
Fotki poniżej:
OSLONA BEZNYNA:
OSLONA DIESEL:
Osłona i części poniżej.
> osłona metalowa 1J0 018 930B x 1
> śruba imbusowa N91031702 x 2
> uchwyt 1J0018885A x 2
> śruba sześciokątna N10070403 x 7
> nit mocujący N90810602 x 7
> uchwyt 1J0018967A x 3
> odbijak 1J0018977 x 3 / 1J0018977a x3
> klipsy do montażu wygłuszenia do metalowej osłony N90533301
> plastikowa oslona prawa
> plastikowa oslona lewa
> wyglusznie 1J0018997 x 1
ponizej kilka przydatnych linków :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
http://www.golf-club.org.ua/forum/viewt ... 42&t=53761
http://www.cupra.net/Leon/Mein_Cupra/Un ... /index.htm
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
gdyby ktos mogl mi pomoc w temaci emigajacej kontrolki akumulatora bede wdzieczny :
viewtopic.php?f=140&t=398583
Od kilku dni zmagam sie z problemem migajacej kontrolki akumulatora. Moje auto to GOLF 4 / 1.9TDI / ARL.
Poodbny temat znalzlem tutaj pod linkiem ale bez odpwiedzi:
viewtopic.php?f=140&t=356996
Problem wyglada nastepujaco:
Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki, po chwili gasna a kontrolka akumulatora ktora swiecila sie do tej pory i gasla wraz z uruchomieniem silnika,
zamiast swiecic sie i gasnac tak jak bylo do tej pory zaczyna migac i gasnie po uruchomieniu silnika. Problem pojawil sie po wymianie alternatora na nowy.
Dwa tygodnie wczesniej wymienilem akumulator na nowy - Akumulator Centra FUTURA 12V 77Ah/760A. Stary akumulator mialem taki sam. Sluzyl mi rowno 5 lat.
Kilka tygodni wczesniej wymienialem kompletny rozrzad wraz z napinaczem. Teraz chcialem wymienic sprzegielko alternatora ale skonczylo sie na wymianie calego alternatora na nowy.
Wczesniej mialem alternator HITACHI LR1120-701 / 120A / 14V.
Mechanik po numerze dobral mi alternator LAUBER 11.1394.Nowy alternator ma napiecie 12[V] zamiast 14[V] , prad ladowania jest taki sam i ma 120[A].
Sprawdzalem w katalogu i na stronie MOTOINTEGRATOR:
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ber-111394
i niby ten nowy alternator jest odpowiednikiem HITACHI LR1120-701 i VW 028 903 029 G.
Mechanik sprawdzal mi rowniez akumulator miernikim i wyglada to tak :
Gdzie szukac problemu? czy moze jakis przewod nie styka czy regulator napiecia jest uszkodzony?
viewtopic.php?f=140&t=398583
Od kilku dni zmagam sie z problemem migajacej kontrolki akumulatora. Moje auto to GOLF 4 / 1.9TDI / ARL.
Poodbny temat znalzlem tutaj pod linkiem ale bez odpwiedzi:
viewtopic.php?f=140&t=356996
Problem wyglada nastepujaco:
Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki, po chwili gasna a kontrolka akumulatora ktora swiecila sie do tej pory i gasla wraz z uruchomieniem silnika,
zamiast swiecic sie i gasnac tak jak bylo do tej pory zaczyna migac i gasnie po uruchomieniu silnika. Problem pojawil sie po wymianie alternatora na nowy.
Dwa tygodnie wczesniej wymienilem akumulator na nowy - Akumulator Centra FUTURA 12V 77Ah/760A. Stary akumulator mialem taki sam. Sluzyl mi rowno 5 lat.
Kilka tygodni wczesniej wymienialem kompletny rozrzad wraz z napinaczem. Teraz chcialem wymienic sprzegielko alternatora ale skonczylo sie na wymianie calego alternatora na nowy.
Wczesniej mialem alternator HITACHI LR1120-701 / 120A / 14V.
Mechanik po numerze dobral mi alternator LAUBER 11.1394.Nowy alternator ma napiecie 12[V] zamiast 14[V] , prad ladowania jest taki sam i ma 120[A].
Sprawdzalem w katalogu i na stronie MOTOINTEGRATOR:
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ber-111394
i niby ten nowy alternator jest odpowiednikiem HITACHI LR1120-701 i VW 028 903 029 G.
Mechanik sprawdzal mi rowniez akumulator miernikim i wyglada to tak :
Gdzie szukac problemu? czy moze jakis przewod nie styka czy regulator napiecia jest uszkodzony?
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
no to jest na 99% to..ale wydaje mi sie ze moja miga nieco szybciej / czesciej..jutro to jeszcze sprawdze i dam znac.
a wiesz jaka moze byc tego przyczyna ?
a wiesz jaka moze byc tego przyczyna ?
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
na kąciku pisali że szczotki...nie sprawdzałem jeszcze bo ostatnio czasu na nic nie mam. Może na czasie tam zajrzę bo i tak muszę wymienić kabel od altka do aku...ale generalnie altek kupiłem fabrycznie nowy, regulator też...może ze 20 tyś km zrobiłem
Kącik posiadaczy MK4
Skoro wymieniłeś alternator i wtedy się zaczęło, to ten nowy jest tu winny. Chyba, że coś nie łączą kabelki. Nie ma innej opcji.
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Kącik posiadaczy MK4
miernik pokazuje dobre parametry akumulatora i alternatora
wiec zglupialem troche.
Zastanawiam sie tylko czy NAPIECIE ROZRUCHU 10.88[V] nie powinno byc wyzsze ? Kupie najwyzej miernik / multimetr i sprawdze jeszcze czy akumualtor ma napiecie 12[V] , czy nie jest mniejsze. A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
wiec zglupialem troche.
Zastanawiam sie tylko czy NAPIECIE ROZRUCHU 10.88[V] nie powinno byc wyzsze ? Kupie najwyzej miernik / multimetr i sprawdze jeszcze czy akumualtor ma napiecie 12[V] , czy nie jest mniejsze. A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4
Każdy regulator jest na 14,40V, jeśli jest poniżej 14V to coś jest nie tak, w regulatorze napięcia ile masz pinow, bo są różne, analogowe 2 piny i cyfrowe 1 pin, jeśli jest zły to komp będzie pokazywał brak ładowania.xxxPALUCHxxx pisze: A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jesli wlaczy swiatla, nadmuch i inne bajery to moze byc i 13,8V i bedzie ok. Prawidlowe ladowanie 13,8-14,4
Przy rozruchu jesli spada do 10,88V to jest ok
Przy rozruchu jesli spada do 10,88V to jest ok
- xxxPALUCHxxx
- Gadatliwa bestia
- Posty: 967
- Rejestracja: wt wrz 22, 2009 19:24
- Lokalizacja: POLSKA
Re: Odp: Kącik posiadaczy MK4
tego nie wiem bo nie bylem przy montazu alternatora..ten nowy alternator byl juz chyba z regulatorem napiecia i po prostu zostal taki zamontowany.czinekisz pisze:Każdy regulator jest na 14,40V, jeśli jest poniżej 14V to coś jest nie tak, w regulatorze napięcia ile masz pinow, bo są różne, analogowe 2 piny i cyfrowe 1 pin, jeśli jest zły to komp będzie pokazywał brak ładowania.xxxPALUCHxxx pisze: A to napiecie alternatora 12[V] zamiast 14[V] moze miec jakies znaczenie ?
A jaki powinien byc ? analogowy czy cyfrowy ? dam rade to sprawdzic nie rozbeirajac niczego ?
Mozna dokupic sam regulator ? to jest jakis standardowy element ktory bedzie pasowac do alternatorw roznych producentow ?
______LET's GOLF______
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
MIGAJACA KONTROLKA AKUMULATORA / ALTERNATORA -> potrzebuje pomocy :
viewtopic.php?f=140&t=398583
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości