Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Może to być zerwany gwint. Też miałem taki przypadek i wahacz był wymieniony na nowy, bo któryś gwint się zerwał. Z tego co kojarzę, to chyba właśnie ten łącznika stabilizatora.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Można tak jeździć z takimi poluzowanymi łącznikami stabilizatora, dopóki nie oddam auta do mechanika?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wykręć śrubę i zobacz czy gwint na całej długości jest tak samo nacięty czy też pod koniec jest zużyty. Jeśli na początku jest ok to daj 1 lub 2 podkladki i dokręć
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Szybkie pytanie czy wahacz od s3 żeliwny podejdzie pod zwykłą zwrotnice? zmianą się katy pochylenia ? (wiadomo w s3 jest inna zwrotnica )
Re: Kącik posiadaczy MK4
U mnie też auto z Belgii i przechodziłem ostatnio przez to samo, ale długo nie wiedziałem, co z tym zrobić. Jechałem tam i stamtąd tak - https://www.belgia.busy.travel/busy_do_polskisebekgolf pisze: ↑czw mar 04, 2021 23:58Zależy gdzie auto wyprodukowane albo jak się operator nakładający klej postarał (w tych autach było to ręcznie nakładane). W moim (produkcja Belgia) odpływy były od nowości zalane sealingiem. Blacha miała otworki, rozwiercić trzeba było w uszczelnieniu. Jak tego nie zrobiłeś, to potem klapy dołem gniją.
Nie było problemów z połączeniem. Pod względem organizacyjnym wszystko super.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hejka zagląda ktoś tu jeszcze? Mam taki problem ponieważ w moim TDIku gdzieś pompa wtryskowa puszcza ON i dzieje się to tylko podczas mrozów. Już zeszłej zimy zauważyłem że pompa się poci, ale zima się skończyła, wiosna, lato, jesień było sucho. Tej zimy temperatury spadły poniżej 0 i ponownie puszcza ON. Wydaje mi się że to w miejscu zaznaczonym na fotce, ale pewny nie jestem bo ciężko to dostrzec. Ale Jeśli tak to samemu da radę wymienić to uszczelnienie czy to już grubsza robota?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Swoje lata ma to prawo ma do przeciekania. Sam piszesz że to jezt na mrozie czyli wtedy gdy coś się delikatnie skurczy. Umyj odtłuść pompę i popatrz skąd podcieka. Pewnie uszczelka na łączeniu obudowy pompy gdzieś przepuszcza.
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: Kącik posiadaczy MK4
Klapą gaszącą w ALH steruje zawór N239? Czy to może być jego wina że podczas wyłączania silnika klapa się nie zamyka i silnik nie gaśnie miękko tylko nim telepie. Widać że napięcie do zaworu chyba dochodzi bo dźwignia jakieś ruchy robi, ale nie zamyka się. Klapa się nie zacina, ręcznie ten siłownik razem z klapą mogę wciskać bez oporów.
https://youtube.com/shorts/FyD3c9KJUgc? ... nD_amb-TGF
https://youtube.com/shorts/FyD3c9KJUgc? ... nD_amb-TGF
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zawor to raczej steruje podciśnieniem jakie dochodzi do siłownika klapy gaszącej.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zagląda ktoś tu jeszcze?
Orientuje się ktoś co trzeba zmienic/przerobić żeby do ośki wrzucić zwrotnice takie jak w r32?
Póki co mam na aucie wahacze, sworznie, stabilizator i łączniki takie jak w Erce...łożysko koła zaczęło wyć, to myślę o całych zwrotnicach
Orientuje się ktoś co trzeba zmienic/przerobić żeby do ośki wrzucić zwrotnice takie jak w r32?
Póki co mam na aucie wahacze, sworznie, stabilizator i łączniki takie jak w Erce...łożysko koła zaczęło wyć, to myślę o całych zwrotnicach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości