Jakie ET na tyle przy 11"?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czerwony Golf z filmu to jest ośka GTI zrobione na R32.Qto pisze: ↑wt gru 28, 2021 19:38Sebek faktycznie zapomniałem że łączniki zostawiłeś. Ja też bym mógł zostawić nawet po zmianach jakie dokonałem, tzn wahacze bym musial miec jak Twoje...ale na łącznikach z 4m nie jest tak twardo.
Maj0nez dzięki...chociaz to 4m, to pewnie inaczej siada jak w ośce. Tak się zastanawiam nad tymi 10" i jak nie chce sie robić grubej glebogryzarki to chyba bez sensu...będę jeszcze czaszkowal i szukał felg.
Z tyłu et 67
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
O kurde aż tyle tam jest miejsca...one są bardziej schowane niż moje 9.5 et35 czyli szukając 10" mogę śmiało brać do obliczeń mój setup. Dzięki
Wiesz może jakoś tam są oponki? Mi mocno zależy żeby mieć 225 40 18 a przy 10calach ju sporawy naciąg siw robi jak na daily.
Wiesz może jakoś tam są oponki? Mi mocno zależy żeby mieć 225 40 18 a przy 10calach ju sporawy naciąg siw robi jak na daily.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, ile może być wart komplety hak holowniczy razem z całą wiązką: PROF svar tmb ps 031? Hak wymontowałem w ostatnim czasie, bo od kiedy mam auto nigdy go nie użyłem. Hak jest cały dobry z powierzchowną rdzą.
Z innej beczki, co jakis czas po skawoaniu bledu zaświeci Mi się kontrolka Airbaga. Pod komputerem wyświetla się komunikat:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199 32-00 - Resistance too High.
Czy problemem może być źle podpięta kostka, bo wymieniałem kiedyś fotele na recaro i były inne kostki w fotelach i inne w aucie?
Z innej beczki, co jakis czas po skawoaniu bledu zaświeci Mi się kontrolka Airbaga. Pod komputerem wyświetla się komunikat:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199 32-00 - Resistance too High.
Czy problemem może być źle podpięta kostka, bo wymieniałem kiedyś fotele na recaro i były inne kostki w fotelach i inne w aucie?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
coś nie tak z tą wtyczką...nie tyle co źle wpięta, co zwyczajnie gdzieś się styk gubi - bywają z tym problemy...podoginać piny, psiknąć jakimś szprejem i mieć nadzieję że będzie ok
Ustaliłem ze swoją głową że poluję na rolki 8 + 10cali... ma ktoś wiedzę czy pasowanie felg z tyłu wygląda tak samo w każdym nadwoziu? Powiedzmy mam spasowane dystansem ET do danej felgi w HB, przekładam do sedana czy kombi i będzie ok? Pomijam znany problem przesunięcia belki i różnicę pomiędzy ośką a 4M
Ustaliłem ze swoją głową że poluję na rolki 8 + 10cali... ma ktoś wiedzę czy pasowanie felg z tyłu wygląda tak samo w każdym nadwoziu? Powiedzmy mam spasowane dystansem ET do danej felgi w HB, przekładam do sedana czy kombi i będzie ok? Pomijam znany problem przesunięcia belki i różnicę pomiędzy ośką a 4M
Re: Kącik posiadaczy MK4
U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?kewinpol pisze: ↑sob kwie 14, 2018 18:59Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
Sprawdziłem w ETCE i wygląda na to, że kiedyś uszczelka była osobnym elementem, a teraz część została zastąpiona tą zintegrowaną z korkiem. Sama podkładka nie jest już dostępna.
- maj0nez
- VR6 user
- Posty: 3231
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
- Lokalizacja: LOP
- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Co wymianę u siebie zmieniam uszczelkę która powinna być.
Uszczelka idzie miedziana.
Uszczelka idzie miedziana.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Podkładka miedziana do aluminiowej miski to słaby pomysł, bo przecież wtedy zachodzi korozja elektrochemiczna. Oryginalna podkładka zintegrowana ze śrubą wygląda na aluminiową.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak nie cieknie to zostaw. Jeśli chodzi o problem wkręcania się śruby, może już gwint jest przeciągnięty, albo ktoś na siłę wkręcił śrubę o innym skoku gwintu.mat06 pisze: ↑czw sty 06, 2022 19:29U mnie podobna historia. Zawsze wymianę oleju zlecałem warsztatowi, ale tym razem miałem czas, więc postanowiłem zrobić to samemu. Okazało się, że też nie mam żadnej podkładki pod śrubą, z tą różnicą że u mnie olej nie przecieka, jest szczelnie. Przed wymianą zaopatrzyłem się nawet w nową OEM śrubę zintegrowaną z podkładką, ale przy próbie wkręcania palcami śruba momentalnie się zatrzymywała i stawiała opór, a dla porównania stara wkręcała się niemal do samego końca. Miska jest oryginalna, nie chciałem ryzykować uszkodzenia gwintu, więc zostawiłem starą. Wszystko jest OK, nic nie cieknie. Teraz nie wiem, dopasować jakąś podkładkę w zamienniku, czy skoro jest szczelnie, to zostawić tak jak jest?kewinpol pisze: ↑sob kwie 14, 2018 18:59Hej zbliża mi się termin wymiany oleju i przy okazji zerknąłem na miskę olejową. Zauważyłem, że przy korku spustowym są ślady oleju, tak jakby lekko z pod niego przeciekał olej. Zastanawiam się czy pod śrubą powinna być uszczelka, bo jak rok temu wymieniałem olej nie było jej. Z tego co pamiętam to w astrze h pod korkiem spustowym była jakaś uszczelka.
Sprawdziłem w ETCE i wygląda na to, że kiedyś uszczelka była osobnym elementem, a teraz część została zastąpiona tą zintegrowaną z korkiem. Sama podkładka nie jest już dostępna.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.kewinpol pisze: ↑ndz sty 09, 2022 13:44Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ok, to w wolnej chwili koło w dół i zerknę jak ta końcówka wygląda. Dzisiaj zauważyłem, że lewe przednie koło ma dość mocno zużyty bok opony względem prawej przedniej. Czy to ma związek z tym, ze lewa końcówka jest już do wymiany? lewa opona: https://www.fotosik.pl/zdjecie/25169c18581139b8 https://www.fotosik.pl/zdjecie/bd63014f1e427abf Prawa: https://www.fotosik.pl/zdjecie/82f8b4cecaa9e44d https://www.fotosik.pl/zdjecie/48ebc0ff36bd4387. Zdjęcie lewej i prawej opony były robione na aucie czyli to są zewnętrzne strony opon.sebekgolf pisze: ↑pn sty 10, 2022 18:59Były 2 wersje, nie pamiętam od czego to zależało. Jedne były proste drugie gięte jak mnie pamięć nie myli. A co do firmy, kup któregoś z czołowych producentów i tyle. Końcówka to raptem 40-50zł.kewinpol pisze: ↑ndz sty 09, 2022 13:44Faktycznie jak zerknąłem na wtyczkę to jest ona lekko sfatygowana i piny są dość luźne w niej. Muszę wymienić tą wtyczkę i podoginać piny. Z innej beczki na przeglądzie wyszło, że mam do wymiany lewą końcówkę drążka kierowniczego, to przy okazji wymienię obie strony. Jaką firmą się zainteresować końcówek i czy są jakieś różne wersje tych końcówek w zależności od silnika?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
No masz walniętą zbieżność. Sprawdź przy okazji czy drążek nie jest wygięty w banan. Przy uszkodzonej samej gałce może dochodzić do wibrowania układu kierowniczego i ząbkowania opony.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości