Co ten panic daje?G0 Karcio pisze: ↑pn paź 18, 2021 07:01Kolega z forum chciał. scyzoryk z funkcją Panic. Zakupił scyzoryk usa na części dla obudowy, przycisku i elementów SMD, ale jako że ma komfort 1J nie może zastosować scyzoryka dla komfortu 1C że względu na inna obsługiwana częstotliwość. Kupił scyzoryk 433MHz ale tam nie ma miejsca na wirowanie dodatkowego przycisku.
Zatem pytanie jaki scyzoryk kupić pod 1J by można było mieć Panic do komfortu 433MHz (1J)?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak to co, masz jeden przycisk więcej na pilocie
Można tym przyciskiem alarm włączyć. Nie wiem czy da się to zrobić na 1J.
Można tym przyciskiem alarm włączyć. Nie wiem czy da się to zrobić na 1J.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
A jak ta regeneracja wyglądała? Koszyk z ręcznego wyjąłeś? Tuleję mosiężną od tyłu zacisku wyczyściłeś i nasmarowałeś? Trzpień koszyka był bez wżerów i korozji? Uszczelki z tyłu są szczelne (szczególnie ta, która się dociska do obudowy zacisku przy zaciąganiu ręcznego)? Przypuszczam, że to nie było ruszane więc efekt jest jaki jest. Porządna regeneracja zacisku kosztuje nawet 300zł jeśli się okaże, że trzpień ma korozję i trzeba go wymienić z koszykiem.Peran pisze: ↑sob paź 16, 2021 10:11Panowie po wymianie tarcz z tyłu z jednej strony stał tłoczek i tarcza była gorąca sprawdziłem termometrem 180stopni złapała po 8km. Zregenerowałem zacisk i teraz tarcza ma tyle samo stopni co tarcze przednie. Natomiast druga grzeje się dużo mniej tak do około 60stopni po 20km ta strona była regenerowana rok temu zastanawiam się czy regenerować druga stronę czy zostawić tak do ułożenie klocków.
Nie odpowiem czy na 1J ruchomisz, bo tego nie wiem. Natomiast nie potrzeba kupować USA scyzoryka, żeby to uruchomić. Kupujesz obudowę z dodatkowym przyciskiem nową za 30-40zł, dokupujesz jeden swith i bodaj 2 rezystory za dosłownie grosze. Wlutujesz w zwykły scyzoryk EU i działa (pod warunkiem, że kodowanie masz odpowiednie w komforcie).G0 Karcio pisze: ↑pn paź 18, 2021 07:01Kolega z forum chciał. scyzoryk z funkcją Panic. Zakupił scyzoryk usa na części dla obudowy, przycisku i elementów SMD, ale jako że ma komfort 1J nie może zastosować scyzoryka dla komfortu 1C że względu na inna obsługiwana częstotliwość. Kupił scyzoryk 433MHz ale tam nie ma miejsca na wirowanie dodatkowego przycisku.
Zatem pytanie jaki scyzoryk kupić pod 1J by można było mieć Panic do komfortu 433MHz (1J)?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ręczny chodził ok nic nie cieknie. Wymieniłem uszczelkę cylinderka i cylinderek bo tam blokowało.sebekgolf pisze:A jak ta regeneracja wyglądała? Koszyk z ręcznego wyjąłeś? Tuleję mosiężną od tyłu zacisku wyczyściłeś i nasmarowałeś? Trzpień koszyka był bez wżerów i korozji? Uszczelki z tyłu są szczelne (szczególnie ta, która się dociska do obudowy zacisku przy zaciąganiu ręcznego)? Przypuszczam, że to nie było ruszane więc efekt jest jaki jest. Porządna regeneracja zacisku kosztuje nawet 300zł jeśli się okaże, że trzpień ma korozję i trzeba go wymienić z koszykiem.Peran pisze: ↑sob paź 16, 2021 10:11Panowie po wymianie tarcz z tyłu z jednej strony stał tłoczek i tarcza była gorąca sprawdziłem termometrem 180stopni złapała po 8km. Zregenerowałem zacisk i teraz tarcza ma tyle samo stopni co tarcze przednie. Natomiast druga grzeje się dużo mniej tak do około 60stopni po 20km ta strona była regenerowana rok temu zastanawiam się czy regenerować druga stronę czy zostawić tak do ułożenie klocków.
Nie odpowiem czy na 1J ruchomisz, bo tego nie wiem. Natomiast nie potrzeba kupować USA scyzoryka, żeby to uruchomić. Kupujesz obudowę z dodatkowym przyciskiem nową za 30-40zł, dokupujesz jeden swith i bodaj 2 rezystory za dosłownie grosze. Wlutujesz w zwykły scyzoryk EU i działa (pod warunkiem, że kodowanie masz odpowiednie w komforcie).G0 Karcio pisze: ↑pn paź 18, 2021 07:01Kolega z forum chciał. scyzoryk z funkcją Panic. Zakupił scyzoryk usa na części dla obudowy, przycisku i elementów SMD, ale jako że ma komfort 1J nie może zastosować scyzoryka dla komfortu 1C że względu na inna obsługiwana częstotliwość. Kupił scyzoryk 433MHz ale tam nie ma miejsca na wirowanie dodatkowego przycisku.
Zatem pytanie jaki scyzoryk kupić pod 1J by można było mieć Panic do komfortu 433MHz (1J)?
Dodatkowo prowadnice musiałem na siłę wyjmować więc musiałem wymienić na nowe.
Przez weekend zrobiłem że 200 km i teraz temperatury są jednakowe.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
To że pracuje OK wnioskujesz na podstawie odbijającej rączki, czy schyliłeś się pod auto i sprawdziłeś, czy dźwignia ręcznego na zacisku odbija aż do ogranicznika? Bo wiesz, może być tak, że niby wszystko działa, tarcze się nie grzeją, ale zacisk już nie odbija do samego końca. To oznacza zbliżające się problemy z ręcznym. Inna sprawa, że jak prowadnice masz zapieczone, to też nie ma prawa działać poprawnie zacisk i też tarcza będzie się grzała.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jest tu ktoś kto ma pojęcie o modułach 1C0? Dokładnie moduł 1c0959799 na jedną wtyczkę T23. W którym pinie jest sygnał otwartej maski? Kolega założył licznik z ful FIS i pokazuje mu otwartą maskę.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
nie wiem jak u reszty ale u mnie się zdjęcia nie wyświetlają
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
To dlaczego u kolegi działa to? Licznik immo3
Ja miałem moduł na 3 wtyczki 1c0962258ab i licznik Boscha 1/2 FIS nie pokazywalo komunikat otwartej maski, zrobiłem przekladke modułu na 2 wtyczki 1c0959799b bo robiłem furtki w pradzie.. Założyłem licznik vdo full FIS i też nie pokazuje. Miejsce T15/5 obsadzone kablem fabrycznie oraz we wtyczce licznika zielonej też fabrycznie kabel jest ale nie pokazuje nic. Jak się zamkne w aucie i otworze maskę alarm się zalancza- więc microstyk sprawny... Kontrolki brak. Prubowalem z dokladka kabla bezpośrednio z modułu do licznika i też nic. Może licznik mam zakodowac jakoś?
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
sprawdź dostępną tabelę kodowań, może jest tak jak piszesz, że trzeba zakodować.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ale co kodowac? Pod inny kraj?
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
z licznikiem się nigdy nie bawiłem (po za grzebaniem w immo). Może jest softowo kontrola maski wyłączona. Kiedyś tu na forum widziałem temat o modyfikacjach liczników w MK4. Poszukaj go, może tam będzie jakaś wskazówka
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jeśli chodzi o kodowanie licznika, to samo w sobie nie ma opcji włączenia/wyłączenia czujnika otwarcia maski. Jedyne co można zrobić, to zakodować czujnik poziomu oleju - on jest pośrednio związany z czujnikiem maski, bo kontrolka nie zgaśnie dopóki nie otworzy się maski...
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
Jeśli chodzi o EEPROM licznika, to szczerze wątpię, żeby była możliwość wyłączenia czujnika maski, domyślnie jest on włączony i nic nie trzeba kombinować.
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
Jeśli chodzi o EEPROM licznika, to szczerze wątpię, żeby była możliwość wyłączenia czujnika maski, domyślnie jest on włączony i nic nie trzeba kombinować.
- Vwolf86
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: sob maja 30, 2020 15:38
- Lokalizacja: Olkusz
- Auto: Golf IV 1.9 TDI alh 3D 2002r.
- Silnik: 1.9
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Mam wyłączone service Oil całkowicie...mat06 pisze: ↑wt paź 19, 2021 14:22Jeśli chodzi o kodowanie licznika, to samo w sobie nie ma opcji włączenia/wyłączenia czujnika otwarcia maski. Jedyne co można zrobić, to zakodować czujnik poziomu oleju - on jest pośrednio związany z czujnikiem maski, bo kontrolka nie zgaśnie dopóki nie otworzy się maski...
xxx?x: Wskazania serwisowe (ab 09/2000)
0 - Stały termin bez czujnika poziomu oleju (QG0)
1 - LONG LIFE (QG1)
2 - Stałe z czujnikiem poziomu oleju (QG2)
3 - (USA,Kanada)
Jeśli chodzi o EEPROM licznika, to szczerze wątpię, żeby była możliwość wyłączenia czujnika maski, domyślnie jest on włączony i nic nie trzeba kombinować.
Golf 4 1.9tdi ALH 2002r
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Samochód stale doposażany przeze mnie w różne graty. Tylko OEM VW i nie tylko skromny rynek europejski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości