Strona 1007 z 1018

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt paź 09, 2020 17:37
autor: lwlw
lg1984 pisze:
pn sie 17, 2020 08:58
Czy filtr kabinowy Filtron K1006 będzie pasował do Golfa IV? W jednym sklepie piszą że pasuje, w innym nie wymieniają Golfa IVObrazek
Oczywiście, że pasuje - golf IV ma taki sam filtr jak A3, Octavia 1, leon, itd.
G0 Karcio pisze:
czw sie 27, 2020 02:09
Qto pisze:
wt sie 25, 2020 13:55
Szybkie pytanie...czy mk4 kombi ma isofixy z tyłu w standardzie?
We wszystkich mk4 w tym również Variant ISOFIX był w standardzie. Według mnie skoro w HB jest to śmiem twierdzić, że w w kombi tym bardziej uchwyt się znajduje.
Mam kombi i zawsze myślałem, że nie mam isofixów, aż muszę sprawdzić :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 13, 2020 15:42
autor: dany_47
vwarek pisze:
czw paź 01, 2020 21:49
Boczki to pierwszy etap, potem jeszcze trzeba odkręcić blachę z mechanizmem podnoszenia szyby. :)
Nowych nie chcesz zakładać? Excursion-y całkiem fajnie brzmią z Rhapsody, o niebo lepiej niż fabryczne. Mogę ci zrobić zdjęcie zdemontowanych oryginalnych z mojej Bory ale nie wiem jakie radio było fabrycznie.
na tym się chyba skończy bo jak już znalazłem kogoś kto ma takie głośniki to cena jest zaporowa i bardziej się opłaca kupić nowe z dystansami.

inny temat Panowie,

Nowe błotniki z allegro: mianowicie czy ktoś zakładał? są lepsze i gorsze? w ocynku?
u kogo zamówić żeby blacha nie byłą jak gazeta i spasowanie żeby było dobre?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 13, 2020 16:06
autor: Freddy
Zamawiałem u lokalnego sprzedawcy u siebie cena 200zł rzekomo ocynk był to najdroższy dostępny zamiennik. Odebrałem błotnik w czarnej farbce o której mówi się kataforeza o ile nie był to podkład transportowy no ale nieistotne przyszedł cały nie pognieciony bez dołków itp. to już połowa sukcesu, blacha też w porządku nie papierowa. Przed lakierowaniem najpierw pasowanie na aucie co by zmniejszyć ryzyko uszkodzenia lakieru przy doginaniu po lakierze. Pasował fajnie musiałem powiększyć 3 otwory montażowe na śruby i na tym koniec. Zdjąłem, przygotowanie pod lakier walnąłem epoxydem z obu stron dla pewności zabezpieczenia antykorozyjnie. No i wykończyłem na gotowo poniżej produktObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 13, 2020 16:13
autor: dany_47
a nie kojarzysz jakiego to producenta?
Progi kupowałem zawsze KLOKKERHOLM do BORY czy GOLFów w rodzinie. Były fajnej jakości.
Ten producent ma też błotniki i chętnie bym zamówił ale w PL wszędzie "zapytaj o dostępność".

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 13, 2020 16:24
autor: Freddy
Klokkerholm to tylko nazwa brzmi zachodnio a to wszystko i tak z tajwanu jedzie to wszystko zawsze jest loteria dopóki nie przyjdzie i nie weźmiesz w rękę a już tymbardziej nie puścisz tego w pracę to palcem na wodzie pisane. U mnie to jakiś tongyang czy cuś z tajwanu zobaczę później bo tłoczą na blasze nazwe to Ci napiszę

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 14, 2020 13:16
autor: sebekgolf
Najlepiej iść do sklepu który ma na miejscu i sobie wybrać. A co mają w ofercie, zależy od tego, jaka była dostawa. Kupowałem 3 błotniki do swoich MK4. Wszystkie zamienniki z Tajwanu i każdy innej firmy. Wszystkie w kataforezie, grubość nawet niezła bo nie poddawały się choć nieco lżejsze od fabrycznych jak na wagę wrzuciłem. Kosztowały 130zł za sztukę. Pasowały bez większych problemów ( jeden przy lampie delikatnie inny kąt na zejściu z maską i delikatnie to widać ale olałem bo nie zależy mi na idealnym wyglądzie w wole roboczym). Przy okazji wymiana końcówki progu z przodu. Obecnie w epoksydzie 3 warstwy. Zostało trysnąć powłoką gumową i zakonserwować od środka. Potem zostanie tylko profile od środka woskiem walnąć i można znowu ganiać kolejnych parę lat do póki silnik będzie się kręcił. A no i jeszcze kolor położyć muszę ale to już na aucie chyba zrobię bo od środka w kolor malować nie ma sensu jak całość gumą będzie powleczona łącznie z krawędzią wewnętrzną narażoną na kamyki.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw paź 15, 2020 13:25
autor: lwlw
Ja brałem gotowy polakierowany za jakieś 250-270 zł i moim zdaniem spasowanie jest bardzo OK, blacha raczej też.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2020 18:53
autor: peppa_814
:helm: :hmm:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2020 21:52
autor: hayperekpo
No kogo ja widzę!

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2020 22:33
autor: sebekgolf
o ja yebie... Wy jeszcze życie ? :goof:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2020 23:20
autor: hayperekpo
sebekgolf pisze:
wt paź 20, 2020 22:33
o ja yebie... Wy jeszcze życie ? :goof:
Ano. Ja nawet ciągle mam swojego grata :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 20, 2020 23:59
autor: sebekgolf
Ja też, a nawet drugie MK4 przybyło, tym razem Variant :grin: W sumie jakby ich przebieg dodać, to już prawie 600 tyś mają nakręcone (same dwie MK4) :helm: A gdzie reszta :rotfl:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 21, 2020 11:00
autor: hayperekpo
sebekgolf pisze:
wt paź 20, 2020 23:59
Ja też, a nawet drugie MK4 przybyło, tym razem Variant :grin: W sumie jakby ich przebieg dodać, to już prawie 600 tyś mają nakręcone (same dwie MK4) :helm: A gdzie reszta :rotfl:
Pewnie jakby doliczyć przebieg wyrobu FSR to by milion pękł.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 21, 2020 11:48
autor: sebekgolf
E ten to stoi od 2 lat nie używany. Nie ma kiedy podłogi wymienić :helm:

W sumie to mam drugi wyrób FSR, a raczej prototyp nim to jeszcze oficjalnie jako FSR zostało mianowane przez Gierka :-) Do tego przybył kolejny Polonez... a właściwie to nie, Prima się to nazywa. Eksportówka ściągnięta z Holandii :bajer: 1990 rok, buda Caro ( choć oficjalnie taka była dostępna dopiero od 91 roku), na oponach ponad 20 letnich. Pełny bieżnik ale tak spękane były że druty było widać. Kupiłem nowe. 1500 pojemność, wtrysk, lambda i katalizator. Buda cała zdrowa choć w fabrycznym lakierze i w zasadzie auto nie garażowane od wielu lat. Szkoda że na rynek krajowy takiej jakości nie wypuszczali :banghead: