Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob wrz 19, 2020 23:11
spróbuj ale obstawiam że nic się nie stanie jeśli zostawisz płytkę z 2010+. MK4 najzwyczajniej tego nie obsłuży
Sprawdziłem i niestety przy takiej kombinacji wyskakuje błąd immo - nie może być dwóch transponderów na raz, jest jak podejrzewałem.
Jest tak jak pisze Qto. EEPROM licznika zawiera zaszyfrowany kodChrzanek` pisze: ↑ndz wrz 20, 2020 14:58Prawda czy kłamstwo.
Rozkodowało mi się oryginalne radio, do którego w książce nie mam kodu. Radio jest od początku oryginalnie w aucie, czy to prawda, że:
Jeśli mam fabryczny licznik, fabryczne radio, to gdzieś jest ukryty kod i auto będzie w stanie samo sobie radio rozkodować? Brzmi absurdalnie dla mnie, ale gdzieś to wyczytałem.
Na razie mam założony inny licznik, ale mogę włożyć w każdej chwili ten, który był od początku. Głupio mi zadawać takie pytanie, bo brzmi to dla mnie niewykonalnie, ale ktoś kiedyś powiedział, że nie ma głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi - albo głupi ten który zadaje te pytanie
Pozdrawiam
Kolego szanowny. Jakiś mechanizm tego zabiegu? Czy po prostu zmieniam licznik, odpalam auto, włączam radio i już kod nie będzie potrzebny, czy musi radio być włączone i po jakimś czasie się samo rozkoduje?
Po prostu przekręcasz stacyjkę, odpalasz radio i najprawdopodobniej na radiu będzie pisało "learning" albo jakoś tak. Czekasz chwilę, wyłączasz radio, włączasz je jeszcze raz i już powinno działać. Raz miałem przypadek w Polo z 2007, gdzie dopiero po około 30 minutach radio samo się odblokowało ( procedura powyżej nie dała efektu). Pytanie czy jak potem znów wymienisz licznik, to czy po jakimś czasie znów radio się nie zablokuje (tego nie wiem).Chrzanek` pisze: ↑pn wrz 21, 2020 10:00Kolego szanowny. Jakiś mechanizm tego zabiegu? Czy po prostu zmieniam licznik, odpalam auto, włączam radio i już kod nie będzie potrzebny, czy musi radio być włączone i po jakimś czasie się samo rozkoduje?
Dziękuje za szybką odpowiedź.. zaskoczyła mnie Wasza odpowiedz
Qto może będzie w stanie tu coś więcej powiedzieć, on to ciągle grzebie w tych VW. Szczerze jestem zaskoczony że to się gryzie. Z tego co piszesz wynikałoby że nawet nowsze immo może być wyłapane przez samochód.
Nie będę nic drutował, zrobię to tak jak należy. Pozbędę się tamtego chipa i zostawię tylko swoją pastylkęsebekgolf pisze: ↑pn wrz 21, 2020 13:24
Qto może będzie w stanie tu coś więcej powiedzieć, on to ciągle grzebie w tych VW. Szczerze jestem zaskoczony że to się gryzie. Z tego co piszesz wynikałoby że nawet nowsze immo może być wyłapane przez samochód.
Jeśli nie zależy ci jakoś specjalnie na immo, to możesz odpiąć pętlę immo spod kierownicy i dać w inne miejsce i na stałe np. w pętli umieścić pastylkę albo je wyłączyć całkowicie.
Wiem że to nie rozwiązanie profi ale jeśli ci nie zależy jakoś na działaniu immo to można tak to zrobić. Wtedy immo najprawdopodobniej nie wyłapie kluczyka w stacyjce, bo ten będzie np. 50cm od pętli.
Więc Panowie. W piątek został wymieniony zamek drzwi kierowcy. W sobotę auto było zamknięte i alarm załaczony, w niedziele tak samo( bylo jezdzone wszystko ok ) dIs rano przecjodzac kolo auta patrzd wszystko ok zamkniety alarm wlaczony. Wracam z pracy - rygle wszystkie w gorze a alar. Zalaczony q sensie stan czuwania. Czyli postęp jest gdyż wcześniej jak się otwierał to i alarm wyłączył.co dalej robić? Już zaczyna brakować mi pomysłów. A wszystko na 99 procent uzależnione jest od.pogodyLampart pisze: ↑śr wrz 16, 2020 12:53Panowie mam problem z moim golf IV tdi z 2001r. Rok temu wysiadł mi alarm z pilotem i auto zamykalem tylko z kluczyka( centralny z kluczyka) teraz znajomy elektryk podłączył mi nowy alarm w miejsce starego ( miałem dosyć już zamykania z kluczyka i w ciepłe dni zwariował mi zamek drzwi kierowcy same się otwierały podczas jazdy lub gdy zamykalem z kluczyka to zamykamy się tylko te drzwi)zamontowal mi znajomy alarm legenford f14d. Wszystko działa ale ... No właśnie zauważyłem że w dni gdy słońce nagrzewa auto ( tak mi się wydaje że to od ciepłych dni) gdy auto zamknę z pilota to po jakimś czasie nie wiem ile godzina dwie samo auto się otwiera alarm jest rozbrojony.teraz odwrotnie gdy zamknę auto z kluczyka to alarm się nie aktywuje i tak ma być ale po.kilku godzinach auto jest zamknięte za to alarm załączony. Pomocy
Okejo, dziękuję bardzo Po zmianie licznika na pewno będzie działać, do momentu jak ponownie odepnę pewnie akumulator.sebekgolf pisze: ↑pn wrz 21, 2020 13:24Po prostu przekręcasz stacyjkę, odpalasz radio i najprawdopodobniej na radiu będzie pisało "learning" albo jakoś tak. Czekasz chwilę, wyłączasz radio, włączasz je jeszcze raz i już powinno działać. Raz miałem przypadek w Polo z 2007, gdzie dopiero po około 30 minutach radio samo się odblokowało ( procedura powyżej nie dała efektu). Pytanie czy jak potem znów wymienisz licznik, to czy po jakimś czasie znów radio się nie zablokuje (tego nie wiem).Chrzanek` pisze: ↑pn wrz 21, 2020 10:00Kolego szanowny. Jakiś mechanizm tego zabiegu? Czy po prostu zmieniam licznik, odpalam auto, włączam radio i już kod nie będzie potrzebny, czy musi radio być włączone i po jakimś czasie się samo rozkoduje?
Dziękuje za szybką odpowiedź.. zaskoczyła mnie Wasza odpowiedz
Zachowaj wygląd OEM+ i nie ładuj żadnych chinoli, bo autko ogólnie robi robotę i szkoda to psuć. Wrzucaj MFD, albo jeśli niekoniecznie 2DIN, to Rhapsody - jest trudne do znalezienia, ale gra bardzo fajnie i wygląda przyzwoicie. Taki mały rarytas, bo MFD w sumie może mieć każdy. Do tego Yatour i masz nowoczesne radioChrzanek` pisze: ↑wt wrz 22, 2020 13:44Okejo, dziękuję bardzo Po zmianie licznika na pewno będzie działać, do momentu jak ponownie odepnę pewnie akumulator.
Ale do tego czasu mam nadzieję, że już zmienię sobie radio na te właściwe. Czyli albo nowy chińczyk 2DIN, albo jednak MFD, ale jeszcze się zastanawiam :p
Ogólnie pomysł z tym licznikiem nie wypalił, bo zapomniałem wspomnieć, że auto ma zmieniony silnik i przez to również sterownik silnika..mat06 pisze: ↑wt wrz 22, 2020 22:34Zachowaj wygląd OEM+ i nie ładuj żadnych chinoli, bo autko ogólnie robi robotę i szkoda to psuć. Wrzucaj MFD, albo jeśli niekoniecznie 2DIN, to Rhapsody - jest trudne do znalezienia, ale gra bardzo fajnie i wygląda przyzwoicie. Taki mały rarytas, bo MFD w sumie może mieć każdy. Do tego Yatour i masz nowoczesne radioChrzanek` pisze: ↑wt wrz 22, 2020 13:44Okejo, dziękuję bardzo Po zmianie licznika na pewno będzie działać, do momentu jak ponownie odepnę pewnie akumulator.
Ale do tego czasu mam nadzieję, że już zmienię sobie radio na te właściwe. Czyli albo nowy chińczyk 2DIN, albo jednak MFD, ale jeszcze się zastanawiam :p