Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19249
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
wg VCDS przypisany jest 1...próbuję wpisać 1 i przypisać ten który mam w stacyjce i nie działa. Innej wartości jak 1 nie przyjmuje
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Masz jakiś inny klucz? Spróbuj może przypisać klucz z innego auta. Może nie da się dwa razy z rzędu zakodować tego samego?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ate Plastilube nada się do nasmarowania prowadnic zacisku? Czy on służy tylko do smarowania tylnej części klocka?
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm 

- Qto
- _
- Posty: 19249
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Przez lata smarowałem tym prowadnice i było ok, kilka razy nawet zacisk w środku...ns poczatku tego roku zorientowalem sie ze lapalem za zla tubke
Teraz opisałem sobie markerem które jest które...wcześniej tylko patrzyłem ATE...to biorę...Ehhh.

Teraz opisałem sobie markerem które jest które...wcześniej tylko patrzyłem ATE...to biorę...Ehhh.
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jedno (plastitube) jest do smarowania klocka aby nie drgał i nie piszczał, drugie (bremszylinder-pasete) jest do smarowania prowadnic i tłoczków.
Jak działają zamiennie nie wiem.
Jak działają zamiennie nie wiem.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kupiłem ten tani zestaw naprawczy i wymieniłem samą zębatkę, na którą nawija się linki. Linki też wymieniłem, choć nie planowałem, ale po pierwsze za cholerę nie mogłem starych naciągnąć, po drugie na jednej pancerz pokrył się rudą no to mając nowe linki byłoby głupio ich nie użyć. Jest z tym trochę zabawy, o wiele prościej byłoby założyć kompletny mechanizm z prowadnicami.sebekgolf pisze: ↑sob maja 16, 2020 09:38Ja bym na twoim miejscu zdjął boczek i odkręcił sam silniczek. Wtedy bez zrzucania blachy z prowadnicami będziesz w stanie ocenić czy zębatki są zjechane. Jak tak to już będziesz wiedział, jak nie to wtedy dopiero zrzucisz sobie blachę. Na szczęście w MK4 silniczek jest przykręcany od zewnątrz, a nie jak w Passacie od środka drzwi.
W ogóle okazało się, że nasi już tu byli i założyli cały mechanizm Topran, a to jest marka, o której mam delikatnie mówiąc nie najlepsze zdanie. Jednak w tym przypadku muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem - u mnie 7 lat i 150 tys. i w sumie wszystko OK oprócz tych zjedzonych ząbków, ale to też raczej dlatego, że jak kupiłem golfa to silniczek trzymał się na jednej śrubie i terkotało przy podnoszeniu. Ja to skręciłem porządnie w 2013 r. i działało do teraz, choć już wtedy ząbki częściowo się musiały wyrobić.
Kupiłem to, produkcja w Turcji i wygląda nawet spoko: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-pod ... ZmM4OWU%3D
Teraz szyba śmiga jak należy

Z innej beczki: jak mam błąd "00856 - Radio Antenna 36-00 - Open Circuit" i słaby odbiór stacji radiowych to pewnie problem jest ze wzmacniaczem przy antenie? On jest zasilany kablem antenowym czy +12V poprowadzone jest oddzielnie? Jeśli ta druga opcja to którędy idzie ten przewód zasilający? Bym sprawdził może najpierw to zasilanie...
-
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: Kącik posiadaczy MK4
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wie ktoś jaki wymiar mają nakrętki którymi przykręca się rurę tłumika do kolektora? (TDI ALH)
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm 

-
- Użytkownik
- Posty: 489
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Opole/Katowice
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, Panowie opony całoroczne Vredestein z 2016 roku, więc nie są to stare opony, a zaczęły na boku pękać tylko na przedniej osi. Co może być przyczyną, słabej jakości guma? Można jeździć z takimi oponami. https://zapodaj.net/41d05dafd56e3.jpg.html, https://zapodaj.net/52c61b3a24e48.jpg.html
- Qto
- _
- Posty: 19249
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
To pierwsze pęknięcie dla mnie dyskwalifikuje oponę.
Tego typu peknięcia to przeważnie wina opony.
Tego typu peknięcia to przeważnie wina opony.
- sebekgolf
- Forum Master
- Posty: 1967
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pytanie na jakim ciśnieniu jeździ. U żony podobna rzecz się stała bo nie zauważyła że ktoś jej pod pracą spuścił dość mocno powietrze. Jechała autostradą i jedna opona wystrzeliła. Druga tylko spękana była.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Użytkownik
- Posty: 489
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Opole/Katowice
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zawsze ładuje około 2.2/2.1 bara do opon. Jutro podjadę do wulkanizatora niech oceni opony czy da się coś z nimi zrobić czy śmietnik. Dzisiaj postanowiłem polakierować tylne zaciski, bo były w lepszym stanie, a pogoda niepewna (i tak nie zdążyłem
) i zauważyłem, że lekko kapie płyn hamulcowy przy lince od ręcznego przy zacisku. Tam jest gumowa uszczelka czy jakaś miedziana? Bo raczej nie będzie to coś innego jak uszczelka?

- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7301
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zależy skąd dokładnie cieknie:

jak z miejsca gdzie jest żółta zaślepka (przewód hamulcowy) to podkładki, ale jak spod ośki dźwigni ręcznego to musisz rozebrać zacisk i wymienić oring uszczelniający ośkę.
jak z miejsca gdzie jest żółta zaślepka (przewód hamulcowy) to podkładki, ale jak spod ośki dźwigni ręcznego to musisz rozebrać zacisk i wymienić oring uszczelniający ośkę.
The quieter you become, the more you are able to hear...


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości