Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wie ktoś jaki wymiar mają nakrętki którymi przykręca się rurę tłumika do kolektora? (TDI ALH)
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, Panowie opony całoroczne Vredestein z 2016 roku, więc nie są to stare opony, a zaczęły na boku pękać tylko na przedniej osi. Co może być przyczyną, słabej jakości guma? Można jeździć z takimi oponami. https://zapodaj.net/41d05dafd56e3.jpg.html, https://zapodaj.net/52c61b3a24e48.jpg.html
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
To pierwsze pęknięcie dla mnie dyskwalifikuje oponę.
Tego typu peknięcia to przeważnie wina opony.
Tego typu peknięcia to przeważnie wina opony.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pytanie na jakim ciśnieniu jeździ. U żony podobna rzecz się stała bo nie zauważyła że ktoś jej pod pracą spuścił dość mocno powietrze. Jechała autostradą i jedna opona wystrzeliła. Druga tylko spękana była.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zawsze ładuje około 2.2/2.1 bara do opon. Jutro podjadę do wulkanizatora niech oceni opony czy da się coś z nimi zrobić czy śmietnik. Dzisiaj postanowiłem polakierować tylne zaciski, bo były w lepszym stanie, a pogoda niepewna (i tak nie zdążyłem ) i zauważyłem, że lekko kapie płyn hamulcowy przy lince od ręcznego przy zacisku. Tam jest gumowa uszczelka czy jakaś miedziana? Bo raczej nie będzie to coś innego jak uszczelka?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zależy skąd dokładnie cieknie:
jak z miejsca gdzie jest żółta zaślepka (przewód hamulcowy) to podkładki, ale jak spod ośki dźwigni ręcznego to musisz rozebrać zacisk i wymienić oring uszczelniający ośkę.
jak z miejsca gdzie jest żółta zaślepka (przewód hamulcowy) to podkładki, ale jak spod ośki dźwigni ręcznego to musisz rozebrać zacisk i wymienić oring uszczelniający ośkę.
The quieter you become, the more you are able to hear...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zerknąłem na zacisk jeszcze raz i jednak cieknie jakby przy spince od linki ręcznego. Jutro zrobię zdjęcie i zobaczę to jak będzie jasno. Zapożyczyłem zdjęcie z internetu i leci tak tutaj: https://zapodaj.net/18e2b4b60a7d3.jpg.html Tylko, że tam nie ma płynu przy tej lince chyba, że się myle?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zaznaczyłeś wspornik pancerza linki, na 80% cieknie spod ośki ręcznego.
The quieter you become, the more you are able to hear...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jutro to potwierdzę jak będzie jasno. Jeśli do wymiany jest uszczelka ośki ręcznego to muszę demontować tłoczek czy można to zrobić bez demontażu?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Kącik posiadaczy MK4
Musisz demontować tłoczek. Poza tym musisz mieć odpowiednie szczypce do pierścieni segera, aby wymontować mechanizm ręcznego.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jest z tym sporo zabawy jeśli chcesz to zrobić dobrze. Jeśli masz seryjne hamulce to lepiej kup sobie nowy zacisk za 200-250zł i wymień. Szkoda czasu na regenerację całego mechanizmu. Bez porządnych szczypiec do segerów tego nie zrobisz. Ja specjalnie dorabiałem szczypce żeby tam dojść no ale zaciski z RS'a robiłem więc było o co walczyć.
Może się też okazać, że ośka będzie przytarta albo zardzewiała co jest dość częste, wtedy musisz kupić zestaw naprawczy. Sam koszyk mechanizmu ręcznego kosztuje około 50zł a gdzie uszczelnienia wszystkie i ewentualnie nowy tłoczek.
Może się też okazać, że ośka będzie przytarta albo zardzewiała co jest dość częste, wtedy musisz kupić zestaw naprawczy. Sam koszyk mechanizmu ręcznego kosztuje około 50zł a gdzie uszczelnienia wszystkie i ewentualnie nowy tłoczek.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pany jakie zamienniki błotników polecacie? żeby szło je spasować i nie zardzewiały po pół roku
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ciężki temat, z tymi zamiennikami jest totalna loteria. U niektórych jest wszystko OK, a u innych dramat, zależy jak trafisz. Ja mimo wszystko szukałbym ori używek. Jeśli mi się udało znaleźć w LA1W, to Ty w LC9Z powinieneś tym bardziej coś trafić, trzeba tylko dobrze poszukaćPaviarotti pisze: ↑pt cze 19, 2020 16:14Pany jakie zamienniki błotników polecacie? żeby szło je spasować i nie zardzewiały po pół roku
A jak tam się Golfik trzyma ogólnie? Dawno Cię nie było w kąciku, w temacie też pajęczyny zarosły
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja 2,5 roku temu musiałem wymienić błotnik, z ori używką był problem, więc zamówiłem zamiennik. Miał być firmy Blic, ale ta firma to chyba nie produkuje takich części tylko nakleja swoje naklejki, bo na rancie błotnika wytłoczona jest firma SIMYI. No i muszę przyznać że jak na zamiennik to ze spasowaniem nie było problemu. Błotnik od środka wymazałem masą na pędzel do zabezpieczenia podwozia i do dziś żadnych oznak korozji
Lakiernik mówił że z tymi błotnikami nie ma większych problemów, na pewno są dużo lepszej jakości od tych czarnych (bo SIMYI są szare).
Lakiernik mówił że z tymi błotnikami nie ma większych problemów, na pewno są dużo lepszej jakości od tych czarnych (bo SIMYI są szare).
ALH + 216 + turbo ARL + FMIC + soft -> 162,5KM/344,2Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości