Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt wrz 10, 2019 19:01

kewinpol pisze:
czw wrz 05, 2019 22:29
Hej, mam mokre dywaniki po obu stronach. Zauważyłem, że dzieje się to po dłuższej jeździe z włączoną klimą, wiec szukałem czy coś się nie wypięło i zauważyłem wypięty gumowy wąż. Jest to odpływ wody z klimy, ale gdzie powinien on być zamontowany? Wydaje mi się, że tam gdzie zaznaczyłem. Klima była dokładana z tego co wiem. http://pokazywarka.pl/rc2ny7/
Hej, Panowie ponawiam pytanie.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt wrz 10, 2019 20:17

Dziura w ścianie wywalona że niech drzwi ścisną ... jak można odwalać takie partactwo ... Co do rurki, w ścianie grodziowej powinna być nabita guma, do której wchodzi króciec plastikowy, a tej gumowej rurki nie powinno być wcale. Tak by było ori. Na twoim miejscu, poprawiłbym ten otwór w ścianie, obrobił go jakąś nakładką gumową którą się zakłada na krawędzie w celu zabezpieczenia żeby się np. nie przeciąć. Potem przepuściłbym tą rurkę gumową z którą nie wiesz co zrobić na zewnątrz i całość uszczelnił dookoła. A jak nie, to przepuść przez ścianę rurkę z węża choćby ogrodowego o takiej średnicy, żeby ta rurka którą masz teraz na odpływie , wchodziła do tego węża (po prostu zrób przepust na drugą stronę). Wąż ogrodowy uszczelnij porządnie na ścianie i zabezpiecz żeby nie mógł wypaść. Potem przez niego przepuść rurkę z odpływu klimy.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 661
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » pn wrz 16, 2019 15:11

Pytanie odnośnie procedury odpowietrzania pompy ABS za pomocą VCDS. Czy wszystkie koła koniecznie nie mogą dotykać podłoża? Z czego to wynika?


Obrazek

CrazyGirl
_
_
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 05, 2014 12:45
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: CrazyGirl » czw wrz 19, 2019 11:54

Witam Panowie i Panie mam takie pytanie... Od czego uzależnione jest zapalanie się kontrolki ABS podczas kręcenia rozrusznikiem? Wydaje mi się że jak kontrolka się zapala to wtedy jakby miał ciężej przekręcić, ale może mi się wydaje. Kontrolka zapala się przeważnie przy porannym rozruchu. Akumulator był ładowany, bo myślałam że jak dziennie robię 15km do pracy i powrót czyli 30km to może nie jest doładowany, ale po podłączeniu pod prostownik po ok 15 minutach amperomierz na prostowniku zszedł do 0. Rano odpalam i kontrolka znowu mrugnela.
Po drugie tak sobie myślę że jakby winny był akumulator to kontrolka by się zawsze zapalała a nie losowo?
W necie czytałam że winny może być rozrusznik, akumulator, przewody ale jak to sprawdzić domowym sposobem?
Auto to Golf IV TDI ALH


:satan: ALH: 139KM/311Nm :satan:

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw wrz 19, 2019 13:23

Napięcie spada i kontrolka się zapala...słabsze kręcenie rozrusznikiem jest z tym powiązane. Oczywiście kontrolka nie powinna się zapalac.



CrazyGirl
_
_
Posty: 125
Rejestracja: śr lis 05, 2014 12:45
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: CrazyGirl » pt wrz 20, 2019 08:37

Czyli rozrusznik do regeneracji?


:satan: ALH: 139KM/311Nm :satan:

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pt wrz 20, 2019 08:57

Akumulator do wymiany ;)
Podmień z kimś z rodziny akumulatory i sprawdzisz. Ewentualnie dobry sklep z akumulatorami powinien mieć tester do nich i za free Ci zrobią test. 2-3 minutki i wszystko wiadomo będzie

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka




MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt wrz 20, 2019 09:10

Może być aku...może być rozrusznik...A może wystarczy wyczyścić klemy i punkty masowe pod akumulatorem - na pewno nie zaszkodzi jak to zrobisz



Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Freddy » pt wrz 20, 2019 09:37

Po sprawdzeniu i wyczyszczeniu punktów masowych jak kolega podpowiada wymień też wszystkie 3 bezpieczniki na akumulatorze a tak w ogóle od tego możesz zacząć...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka




lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt wrz 20, 2019 10:52

Ja tak miałem nawet na nowym aku, ale on musiał długo w sklepie stać i od początku nie był za dobry. Rozrusznik też robiłem, ale kontrolki przy rozruchu dalej się zapalały. Dopiero nowy, w dodatku większy aku rozwiązał problem.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt wrz 20, 2019 11:09

Koledzy...jest możliwe takie uszkodzenie manetki, że przy włączaniu kierunku wyłącza tempomat? Czy raczej wiązka do manetki? Kupiłem dupowoz z taka przypadłością...nie mam czasu sie tym zająć bo są ważniejsze sprawy tyłu oleje, filtry, rozrządy itp... Jeśli którymi potwierdzi że jest możliwe takie uszkodzenie, to zmienię manetke...bo na głębsze szukanie usterki brak chwilowo czasu...A dwa razy rozbierać też mi się nie chce :jezor:



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt wrz 20, 2019 16:36

Myślę, że możliwe - poruszysz manetką i rozłącza tempomat jak coś tam słabo łączy. Ale możliwe nie oznacza, że pewne :)



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1614
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » wt wrz 24, 2019 09:18

Cześć. Czy slupki B z Bory pasują do Golfa IV 5D?


:wub: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585220 :wub:

_________________________Kupię:__________________________
* RARYTASY do Golf IV, ktoś posiada to proszę o odzew, dogadamy się :hmm: .
* Golf IV/Jetta IV USA jeśli ktoś posiada na części to proszę o odzew.

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel23584 » śr wrz 25, 2019 08:53

Jak kupię którąś z tych rur to to będzie pasować p&p czy trzeba coś spawać?
https://allegro.pl/oferta/vw-golf-4-iv- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/vw-bora-golf- ... e=facebook


ALH -> 205 -> soft

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości