Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po sprawdzeniu i wyczyszczeniu punktów masowych jak kolega podpowiada wymień też wszystkie 3 bezpieczniki na akumulatorze a tak w ogóle od tego możesz zacząć...
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja tak miałem nawet na nowym aku, ale on musiał długo w sklepie stać i od początku nie był za dobry. Rozrusznik też robiłem, ale kontrolki przy rozruchu dalej się zapalały. Dopiero nowy, w dodatku większy aku rozwiązał problem.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Koledzy...jest możliwe takie uszkodzenie manetki, że przy włączaniu kierunku wyłącza tempomat? Czy raczej wiązka do manetki? Kupiłem dupowoz z taka przypadłością...nie mam czasu sie tym zająć bo są ważniejsze sprawy tyłu oleje, filtry, rozrządy itp... Jeśli którymi potwierdzi że jest możliwe takie uszkodzenie, to zmienię manetke...bo na głębsze szukanie usterki brak chwilowo czasu...A dwa razy rozbierać też mi się nie chce
Re: Kącik posiadaczy MK4
Myślę, że możliwe - poruszysz manetką i rozłącza tempomat jak coś tam słabo łączy. Ale możliwe nie oznacza, że pewne
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak kupię którąś z tych rur to to będzie pasować p&p czy trzeba coś spawać?
https://allegro.pl/oferta/vw-golf-4-iv- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/vw-bora-golf- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/vw-golf-4-iv- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/vw-bora-golf- ... e=facebook
ALH -> 205 -> soft
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: Kącik posiadaczy MK4
Będzie pasować, a przynajmniej powinno
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, jak jest z przekładką licznika z paska W8 do MK4? Potrzeba 300 na blacie
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=620690
Ewentualnie dzwoń do tego Pana, ma licznik W8 w mk4 500KM, może coś podpowie.
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-iv-v6 ... y8xco.html
Ewentualnie dzwoń do tego Pana, ma licznik W8 w mk4 500KM, może coś podpowie.
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-iv-v6 ... y8xco.html
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Prze z chwilę chciałem taki licznik pchać do siebie...Ale wsadzilem diesla pod maskę
Z tego co kojarzę, to wsad przerabiamy jak każdy inny z passata z nową strukturą eepromu
Z tego co kojarzę, to wsad przerabiamy jak każdy inny z passata z nową strukturą eepromu
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie, pytanie odnośnie wiązki przycisku ASR/ESP, a dokładniej o T47A/13. Z diagramu można odczytać, że wiązka jest już poprowadzona do przewodów tablicy rozdzielczej.
Na polskich forach nie można znaleźć nic na ten temat, ale na zagranicznych przeczytałem, że przewód jest w wiązce biegnącej do okolic kolumny kierowniczej, kończącej się na jakimś czarnym uchwycie i mającej koniec zaklejony czarną taśmą. Czy ktoś z Was napotkał może kiedyś tę wiązkę i mógłby mi dokładniej wskazać jej lokalizację?
Mógłbym poprowadzić przewód bezpośrednio do wtyczki pompy, ale skoro ta wiązka jest już we wnętrzu, to chciałbym z niej skorzystać
Update:
Ja odpuściłem temat montażu ASR. Zaufany mechanik odradził mi wykonanie tej operacji, bo stwierdził że nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie używana pompa i czy nie zawiedzie w najmniej odpowiednim momencie, a on na siebie nie będzie brał takiej odpowiedzialności, to w końcu chodzi o hamulce. Czy miał rację - nie wiem, możliwe że tak, więc zrezygnowałem.
Na polskich forach nie można znaleźć nic na ten temat, ale na zagranicznych przeczytałem, że przewód jest w wiązce biegnącej do okolic kolumny kierowniczej, kończącej się na jakimś czarnym uchwycie i mającej koniec zaklejony czarną taśmą. Czy ktoś z Was napotkał może kiedyś tę wiązkę i mógłby mi dokładniej wskazać jej lokalizację?
Mógłbym poprowadzić przewód bezpośrednio do wtyczki pompy, ale skoro ta wiązka jest już we wnętrzu, to chciałbym z niej skorzystać
Update:
Ja odpuściłem temat montażu ASR. Zaufany mechanik odradził mi wykonanie tej operacji, bo stwierdził że nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie używana pompa i czy nie zawiedzie w najmniej odpowiednim momencie, a on na siebie nie będzie brał takiej odpowiedzialności, to w końcu chodzi o hamulce. Czy miał rację - nie wiem, możliwe że tak, więc zrezygnowałem.
Ostatnio zmieniony pt lip 22, 2022 23:16 przez mat06, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
A co z tym spasowaniem wycięć na wskaźnik paliwa i temperatury? Bo tak średnio to siedzi bym powiedzial.. a widziałem że mają niektórzy elegancko spasowane.
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Najprawdopodobniej jest w takim plastikowym przepuście montowanym nad kolumną kierowniczą ( na kolumnie kierowniczej, od góry jak mnie pamięć nie myli na takie spinki,na wysokości belki pod deską rozdzielczą, tak jakby na wysokości zegarów ). Generalnie jakbyś całą wiązkę w aucie rozpruł to takich kabli zakończonych "nigdzie" znajdziesz więcej.mat06 pisze: ↑ndz paź 06, 2019 20:58Panowie, pytanie odnośnie wiązki przycisku ASR/ESP, a dokładniej o T47A/13. Z diagramu można odczytać, że wiązka jest już poprowadzona do przewodów tablicy rozdzielczej.
Na polskich forach nie można znaleźć nic na ten temat, ale na zagranicznych przeczytałem, że przewód jest w wiązce biegnącej do okolic kolumny kierowniczej, kończącej się na jakimś czarnym uchwycie i mającej koniec zaklejony czarną taśmą. Czy ktoś z Was napotkał może kiedyś tę wiązkę i mógłby mi dokładniej wskazać jej lokalizację?
Mógłbym poprowadzić przewód bezpośrednio do wtyczki pompy, ale skoro ta wiązka jest już we wnętrzu, to chciałbym z niej skorzystać
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jest dokładnie tam gdzie Sebek pisze...są tam też np kable od sterownika ABS do navi...jeśli ta nie była zamontowana w aucie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości