Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- barszczyk_84
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: czw paź 27, 2011 17:11
- Lokalizacja: Jaworzno
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
To jest taki kapsel. Włóż cienki śrubokręt płaski w szczelinę i go wyjmij. To jest kapsel w stylu tych które masz na tylnych piastach założone ( te które zakrywają łożysko piasty).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
pisz na priv albo tutaj co potrzebujesz, zobacze czy bede w stanie pomoc
przypomnij mi sie w weekend to spojrze u siebieChrzanek` pisze: ↑pt mar 08, 2019 17:37Ponawiam temat. Szukam osoby, która ma mk4 w 4motion. Potrzebuję namiaru na wypłenienie do koła zapasowego.
Czyli tego styropianu, w którym są m.in lewarek, klucz, ucho etc. Tak jak wspomniałem, chodzi o 4x4. Więc
jest to dość mały raczej styropian i płytki, bo w zapasie leży koło dojazdowe 18". POZDRAWIAM
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
- Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH
Re: Kącik posiadaczy MK4
Potrzebuje rady, posiadam licznik z passata z 9 na końcu (z najnowszym softem) i zamontowałem sobie czujnik zapięcia pasów u kierowcy i pasażera. Wybrałem sobie opcje ta europejska czyli ze jak włączę zapłon to pika 6 sekund i jest informacja o pasach na fisie, gdy jadę ponad 10 km/h to pika przez 90 sekund. Chciałbym się dowiedzieć czy da się w eepromie wyłączyć to pierwsze pikanie 6 sekundowe na zapłonie, trochę jest to wkurzające gdy pasażer wsiada i nie zapiol jeszcze pasów.
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie potrzebuje przerobić taki łącznik, żeby z jednej strony była normalna rura a a drugiej szybkozłączka. Może występował taki wariant?
- QQxQ
- V.A.G Podlasie
- Posty: 1242
- Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Auto: Golf MK4
- Silnik: BUB
Re: Kącik posiadaczy MK4
owieczka Kiedyś dla kolegi coś takiego montowałem w ASV przy konwersji na turbo ARL
https://allegro.pl/oferta/przejsciowka- ... 6832112329
To co szukasz pewnie jest gdzieś przy IC? Pozostaje tylko kwestia średnicy, ale może coś dobierzesz
https://allegro.pl/oferta/przejsciowka- ... 6832112329
To co szukasz pewnie jest gdzieś przy IC? Pozostaje tylko kwestia średnicy, ale może coś dobierzesz
- owieczka
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: pt kwie 02, 2010 08:28
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Audi A3 8L
- Silnik: AGR
Re: Kącik posiadaczy MK4
Potrzebuje połączyć plastikową rurę dolotową na szybkozłączkę idącą do kolektora dolotowego z intercoolerem pod prawą lampą. Tylko rura plastikowa jest na szybkozłączce a cooler nie. oryginalnie jest tam właśnie taki łącznik jak na zdjęciu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie...od ponad roku mam ciągłe problemy z kontrolką braku płynu do sprysków. Żeby dostać się chociażby do wtyczki to muszę zrzucać zderzak (mógłbym zdemontować zbiorniczek ale ze zderzakiem idzie sprawniej) więc nie często tam zaglądam...jak już zajrzę, to dosłownie na pół dnia jest spokój. Ostatnio zauważyłem że jeden "bolec" czujnika pokrywa się rdzawym nalotem...i pytanie dlaczego tak się może dziać? Mogę wymienić czujnik na nowy...ale nie chciałbym go doprowadzić do podobnego stanu...aczkolwiek nie wiem na 100% czy to jest przyczyną świecenia kontrolki.
Płyn to zawsze jakiś koncentrat + woda destylowana...
Płyn to zawsze jakiś koncentrat + woda destylowana...
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
A nie za mocny robisz roztwór? Może ten koncentrat żre czujnik....?
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Robię na -5 stopni chyba stosunek 1 do 4...a z tego co pamiętam można nie rozrabiać i jest do -30 ...takze to nie to
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
No z jakiegoś powodu jednak go żre. Albo czujnik sam w sobie jest lichy albo to co lejesz to jakiś kwas i go trawi. Innej opcji nie ma
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jest inna opcja. To są elektrody ( jakby nie było jest tam napięcie, a za tym i jakiś prąd leci). Ja bym powiedział, że to po prostu się pokrywa jakimś związkiem który jest w składzie płynu. Jeśli by żarło to musiałyby powstać wżery (choćby mikro ale to powinno dać się wyczaić pod lupą). Ten sam problem potrafi występować w zbiorniczkach płynu chłodzącego.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czyli co...zmiana płynu czy czujnika?
Za tydzień będę w PL to wezmę czujnik z jakiegoś innego auta i sprawdzę co i jak przy najbliższym zrzucaniu zderzaka. Błahostka a drażni...przy każdym włączeniu zapłonu i później przy zamknięciu drzwi piszczy i kontrolka wali po oczach. Nie po to montowalem żeby to teraz wyłączyć
Czyszczenie drobnym papierem czy szczotką drucianą nie powinno szkodzić?
Za tydzień będę w PL to wezmę czujnik z jakiegoś innego auta i sprawdzę co i jak przy najbliższym zrzucaniu zderzaka. Błahostka a drażni...przy każdym włączeniu zapłonu i później przy zamknięciu drzwi piszczy i kontrolka wali po oczach. Nie po to montowalem żeby to teraz wyłączyć
Czyszczenie drobnym papierem czy szczotką drucianą nie powinno szkodzić?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zaszkodzi. Zetrzesz powłokę zabezpieczającą
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości