Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- marcinnxtdi
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie są dostępne gdzieś poduszki silnika i skrzyni (górne) poliuretanowe ?
Jeśli ktoś chce mogę przeczesać kumpla leona 1m (ma wyłącznik airbag) i posprawdzać jak to jest rozwiązane
Jeśli ktoś chce mogę przeczesać kumpla leona 1m (ma wyłącznik airbag) i posprawdzać jak to jest rozwiązane
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jakbyś mógł jakiegoś vaga czy VCDS podłączyć i zobaczyć numer sterownika...najlepiej jakby udało się zrobić zrzut ekranu po połączeniu się że sterownikiem
..porównałbym wszystkie info z tym co w mk4
..porównałbym wszystkie info z tym co w mk4
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sprawa ogarnięta, rozwiązaniem okazało się wymiana dwóch poduszek silnika. Nastała cisza i nic nie stuka. Dzięki za sugestie i zainteresowanie.kris0 pisze: ↑wt lis 20, 2018 19:04Sprawa dalej nie rozwiązana.. Czy jest możliwość, żeby łożysko koła się wysypało, choć na podnośniku nie ma żadnych luzów przy ruszaniu kołem a podczas jazdy klepie i jest bicie na kierownicy?kris0 pisze: ↑śr paź 24, 2018 16:08Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
Macie może jakieś sprawdzone źródło zakupu mat grzewczych do lusterek czy to bez znaczenia? Moje niestety nie grzeją już jak powinny.
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Kup na allegro po około 7-10zł sztuka zamontuj i zapomnij o temacie. Będziesz musiał nieco porzeźbić plastik między lustrem a mechanizmem sterującym ale bez tragedii. U mnie taka mata siedzi już 6 rok i działa.kris0 pisze: ↑śr sty 02, 2019 12:38Sprawa ogarnięta, rozwiązaniem okazało się wymiana dwóch poduszek silnika. Nastała cisza i nic nie stuka. Dzięki za sugestie i zainteresowanie.kris0 pisze: ↑wt lis 20, 2018 19:04Sprawa dalej nie rozwiązana.. Czy jest możliwość, żeby łożysko koła się wysypało, choć na podnośniku nie ma żadnych luzów przy ruszaniu kołem a podczas jazdy klepie i jest bicie na kierownicy?kris0 pisze: ↑śr paź 24, 2018 16:08Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
Macie może jakieś sprawdzone źródło zakupu mat grzewczych do lusterek czy to bez znaczenia? Moje niestety nie grzeją już jak powinny.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
Koledzy, czy fotele z elektryką i z pamięcią B5/B5FL to to samo co Bora/Golf IV ? Wiele jest przeróbek żeby do skórzanych RECARO z golfa 4 przełożyć ten dolny plastik ze sterowaniem? I czy w ogóle cały stelaż (siedzisko z oparciem) podejdzie pod ten z pamiecią ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Trochę z problemem powalczyłem...wymieniłem końcówki kabelków wchodzących do wtyczki licznika i posprawdzałem przejścia na kabelkach...z tymi przejściami dziwna historia. Wypiąłem wtyczkę z komfortu i wtyczkę ze słupka A kierowcy (nie wiem dlaczego nie zrobiłem tego z wtyczką licznika ...ale zrobię to)...no i sprawdzam. Do sprawdzenia dwa kabelki więc przykładam sondę do kabelka numer 1 we wtyczce komfortu...drugą sondę do tego samego kabelka we wtyczce na słupku A - przejście jest...czyli git. Natomiast dziwne rzeczy się dzieją kiedy sprawdzam drugi kabelek...przykładam sondę do kabelka 2 we wtyczce komfortu i drugą sondę do tego samego kabelka we wtyczce na słupku A - przejście jest...ale kiedy drugą sondę (przy słupku) przykładam do kabelka 1 to przejście też jest - czyli zwarcie pomiędzy dwoma kabelkami. Jednak kiedy przy wtyczce komfortu sprawdzam kabelek nr 1 to ma on przejście tylko z jednym kabelkiem przy wtyczce na słupku. Przecież to qfa niemożliwe żeby w jedną stronę zwarcie było a w drugą nie ...ale sprawdzałem 10x i za każdym razem taki sam wynikQto pisze: ↑pn lis 12, 2018 21:43Mam natomiast kolejny problem...czasami nie działa centralny z pilota. Po prostu...raz działa raz nie...im zimniej tym częściej nie działa. Jakieś pomysły?
Ja próbuję to połączyć z drugą usterką jaka czasami się zdarza...a więc bywa tyk, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie zapala się oświetlenie wnętrza. Nie wiem jednak gdzie szukać wspólnego mianownika tych dwóch usterek. Komfort sygnał ze stacyjki dostaje po CAN...stacyjka jest nowa, kostka stacyjki też...jednak nie chodzi tu "plusy" które pojawiają się na zapłonie bo kiedy jest włączony zapłon to normalnie nie działa central i zamykanie/otwieranie szyb z pilota...a u mnie szyby działają zawsze bezproblemowo więc "plus po stacyjce" musi znikać prawidłowo. Także coś z komunikacją komfortu...z licznikiem? ...ale co?
Wiem, że awaria zamka kierowcy może skutkować podobnym problemem z centralnym zamkiem...ale już nie z brakiem oświetlenia po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo były błąd w komforcie... U mnie błędów brak a każde otwarcie którychkolwiek drzwi zawsze jest prawidłowo sygnalizowane na FISie i zapala oświetlenie wnętrza. Dlatego problem zamków raczej odrzucam...
Wykonam jeszcze ten sam test, na tych samych wtyczkach...tylko odepnę licznik podczas testu - może on robi zamieszanie... Nie mam innego licznika pod ręką żeby sprawdzić czy na innym będzie wsio ok. Dziwnym przypadkiem za każdym razem demontażu/montażu licznika centralny przez chwilę działa...i zawsze myślę że w końcu się udało...i zawsze następnego dnia problem powraca.
Dodatkowo wyczaiłem że w CANgateway (czyli w liczniku) wywala błąd czujnika kąta skrętu...a ten jest połączony CANem. Jednak błąd nigdy się nie pojawił w sterowniku ABS/ESP
Przy okazji że spędziłem sporo czasu z laptopem w aucie...włączyłem immo, które było wyłączone od zakupu swapa (dokładnie dwa lata)...i wyczaiłem też że sterownik EDC15 zapisuje przebieg
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panie, a co to za kable próbujesz "przedzwonić " ? Czytając o tych perypetiach przychodzą mi 2 rzeczy do głowy :
- wsadzona dioda w obwód
- kondensator po drodze ( a to mogłoby pasować do licznika)
Za co mają odpowiadać te kable które sprawdzasz?
No a EDC15 zapisuje przebieg, wie o tym każdy szanujący się handlarz przekraczający naszą zachodnią granicę
- wsadzona dioda w obwód
- kondensator po drodze ( a to mogłoby pasować do licznika)
Za co mają odpowiadać te kable które sprawdzasz?
No a EDC15 zapisuje przebieg, wie o tym każdy szanujący się handlarz przekraczający naszą zachodnią granicę
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
przewody od CAN...instalacja nie dłubana...wyciągnąłem kompletną z dawcy i wsadziłem do mnie bez cięcia. Muszę ten licznik sprawdzić...w kwietniu będę miał inny licznik na podmianę to sprawdzę czy na nim zadziała.
O przebiegu w EDC15 słyszałem...ale tak samo słyszałem że nie zapisuje Teraz sam sprawdziłem...i zapisuje
PS testy opon prawie zakończone...niestety ostatnia faza się przedłuża bo przy okazji ostatniej zmiany opon wymyśliłem że wypoleruję felgi
edit: zapomniałem wczoraj dodać, że podmieniałem komforty...wrzuciłem dwa angliki o takich samych numerach i nawet nie widziały pilotów. Co ciekawe jak wróciłem do mojego komfortu, to wyświetlanie otwartych drzwi na liczniku zostało z komfortu angielskiego Nie wiem dlaczego czasami te liczniki się gubią i trzeba im odłączyć zasilanie aby wszystko było jak ma być Z niektórymi zmianami w eepromie jest podobnie...
O przebiegu w EDC15 słyszałem...ale tak samo słyszałem że nie zapisuje Teraz sam sprawdziłem...i zapisuje
PS testy opon prawie zakończone...niestety ostatnia faza się przedłuża bo przy okazji ostatniej zmiany opon wymyśliłem że wypoleruję felgi
edit: zapomniałem wczoraj dodać, że podmieniałem komforty...wrzuciłem dwa angliki o takich samych numerach i nawet nie widziały pilotów. Co ciekawe jak wróciłem do mojego komfortu, to wyświetlanie otwartych drzwi na liczniku zostało z komfortu angielskiego Nie wiem dlaczego czasami te liczniki się gubią i trzeba im odłączyć zasilanie aby wszystko było jak ma być Z niektórymi zmianami w eepromie jest podobnie...
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Kącik posiadaczy MK4
[quote
O przebiegu w EDC15 słyszałem...ale tak samo słyszałem że nie zapisuje Teraz sam sprawdziłem...i zapisuje :
[/quote]
Nie wszystkie zapisują.
O przebiegu w EDC15 słyszałem...ale tak samo słyszałem że nie zapisuje Teraz sam sprawdziłem...i zapisuje :
[/quote]
Nie wszystkie zapisują.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie czy jest możliwość wrzucenia licznika z Audi TT mk1 do Golfa IV? Da się to jakoś przełożyć? Albo wrzucić same obudowy z TT do licznika z Golfa, ktoś widział coś podobnego?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Koledzy, którzy mają xenon BOSCH'a.
Pytanie.
Ostatnio zauważyłem, że prawa lampa po odpaleniu silnika zjeżdża mi bardzo mocno w dół. Jak zgasze auto i odpale znów, to słyszę, że silniczek kręci ją długo do góry i jak odpalę światła to dopiero wtedy mam światła równo ustawione.
Podpowie ktoś czemu by się tak działo?
Pytanie.
Ostatnio zauważyłem, że prawa lampa po odpaleniu silnika zjeżdża mi bardzo mocno w dół. Jak zgasze auto i odpale znów, to słyszę, że silniczek kręci ją długo do góry i jak odpalę światła to dopiero wtedy mam światła równo ustawione.
Podpowie ktoś czemu by się tak działo?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, ori osłona pod silnik pasuje z diesla do benzyny?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pasuje...ale nie próbuj takich kombinacji bo możesz auto spalić. Chyba że stalowa osłona
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości