Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » wt paź 23, 2018 15:15

VAG/VCDS -> moduł komfortu i tam gdzieś niedaleko brzegu



SerNickowy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 23, 2018 13:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: SerNickowy » wt paź 23, 2018 18:48

Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info! 😃



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » śr paź 24, 2018 16:08

Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr paź 24, 2018 19:53

SerNickowy pisze:
wt paź 23, 2018 18:48
Okej czyli w grę wchodzi tylko podpinanie pod VCDS, bo fizycznie nie da się tego wyłączyć? Dzięki za info! 😃
utniesz kabel od syreny, będzie cicho :helm:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr paź 24, 2018 19:56

kris0 pisze:
śr paź 24, 2018 16:08
Panowie problem z przednim zawieszeniem w Golfie 1.8T. Podczas jazdy na wprost wszystko jest ok, przy lekkim skręcie w którąś ze stron powyżej jakichś 30 km/h strasznie mocno coś zaczyna stukać, czuć to na kierownicy i pedale gazu. Dolegliwości zaczęły się pojawiać po wymianie zawiasu na gwint FK, auto obniżone ale nie jakoś mocno, wymienione oba przeguby, zmieniony stab na S3, łożyska bez luzów, półosie bez luzów, felgi dobrze wyważone. Póki co brak zbieżności i geometrii, ale to chyba nie powinno powodować takich objawów.. Ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr paź 24, 2018 21:05

Nie aktualne :)



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » śr paź 24, 2018 22:55

sebekgolf pisze:
śr paź 24, 2018 19:56

-przeguby wymienione (pewnie zewnętrzne), a wewnętrzne sprawdzał?
- może coś jest nie dokręcone
-zbieżność/geometria - pytanie jak mocno zrypana jest, bo przy złej różne zjawiska potrafią się dziać
- koła na pewno dokręcone ? może któreś nie dociągnięte i kwestia czasu aż się do końca odkręci
- zgadza się miałem na myśli zewnętrzne, nie wiem jak fachowo sprawdzić wewnętrzne, ale brak tam jakichkolwiek luzów
- wszystko dokręcone, sprawdzane kilkakrotnie
- ciężko powiedzieć jak mocno się wszystko poprzestawiało choć koła są równo a auto nie ściąga
- koła ściągane od tego czasu sporo razy, na pewno dobrze dokręcone

Jeszcze jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1461
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Octavia 1Z3
Silnik: BXE

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw paź 25, 2018 06:32

Jak wciśniesz sprzęgło to stuki ustają? Miałem jakiś czas temu przypadek, że waliło podczas jazdy, a na luzie cichło i wyszedł przegub wewnętrzny o ile dobrze pamiętam.



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » czw paź 25, 2018 12:13

Aktualnie nie mam jak sprawdzić, ale wydaje mi się, że po wciśnięciu sprzęgła było słychać mniej, choć ręki sobie uciąć nie dam. Powiem mechanikowi, żeby rzucił na to okiem. Jeszcze ktoś miał podobne przypadłości?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw paź 25, 2018 19:59

Jeszcze łożyska w kołach mi przychodzą do głowy. Ale bardzo mało prawdopodobne.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » czw paź 25, 2018 20:33

Hej, mam problem z światłami biegu wstecznego, żarówki dobre, bezpieczniki również. Do głowy przychodzi mi uszkodzony czujnik biegu wstecznego. Czy czujnik to ten element zaznaczony na zdjęciu?Obrazek



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw paź 25, 2018 21:03

To powinien być ten. Zdejmij wtyczkę, zewrzyj styki w niej (tylko stacyjkę przekręć w 1 pozycję) i zobaczysz czy się wsteczne oświecą.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » czw paź 25, 2018 21:37

sebekgolf pisze:
czw paź 25, 2018 21:03
To powinien być ten. Zdejmij wtyczkę, zewrzyj styki w niej (tylko stacyjkę przekręć w 1 pozycję) i zobaczysz czy się wsteczne oświecą.
Tak właśnie mam zamiar zrobić, ale to już jutro. A nie powinienem mieć włączony zapłon? A co powiesz o tym białym plastikowym elemencie, na Facebooku proponują mi wyczyszczenie z rdzy okolicy tego ślizgu i nasmarowanie go.Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2018 21:40 przez kewinpol, łącznie zmieniany 1 raz.



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1002
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » czw paź 25, 2018 21:38

Musi być zapłon. Inaczej wsteczny choćby sprawny to nie zaswieci :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości