Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » sob wrz 29, 2018 18:01

Hej, dzisiaj zdemontowałem pokrywę pompy paliwa, docisnąłem wtyczkę i teraz po przekręceniu na zapłon słychać dźwięk pompy, ale auto dalej odpala trochę ciężej jak kiedyś.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1930
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz wrz 30, 2018 15:15

kewinpol pisze:
sob wrz 29, 2018 18:01
Hej, dzisiaj zdemontowałem pokrywę pompy paliwa, docisnąłem wtyczkę i teraz po przekręceniu na zapłon słychać dźwięk pompy, ale auto dalej odpala trochę ciężej jak kiedyś.
Teraz za każdym razem po przekręceniu w pozycję "zapłon" pompa startuje na kilka sekund ?
Jeśli tak to sprawdź styki na pompie. może są zaśniedziałe. Ponadto jeśli za każdym razem startuje na chwilę, a problem nie zniknął to:

Jeśli twój regulator ciśnienia paliwa ma wężyk przelewowy do baku, to spróbuj go przełamać na rozruch ( tak żeby paliwo nie mogło lecieć do baku). Potem spróbuj odpalić samochód. Jeśli to pomoże, to albo regulator ciśnienia paliwa przepuszcza przy zbyt niskim ciśnieniu, albo pompa paliwa kończy żywot.

Daj znać jaki będzie efekt.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19227
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz wrz 30, 2018 21:06

Mam prośbę do kogoś z czterołapem...
Zmieniłem dziś łączniki stabilizatora na takie z 4M...podczas operacji zastanawiałem się którędy ma iść przewód hamulcowy - pomiędzy amorem a łącznikiem czy za łącznikiem. Udało się znaleźć jakieś foto gdzie widzę, że w 4M na amorze jest uchwyt który trzyma przewód. Mógłby ktoś zmierzyć średnicę amora w miejscu gdzie jest uchwyt do tegoż przewodu?
Komplet uchwytów około 100zł...głupio gdyby miały nie pasować pod mój amor :blush:

Po wymianie łączników nie ma problemu z czujnikiem samopoziomowania - wcześniej jego dźwignia haczyła o łącznik :okej:
Po zamianie opony z 205/55/16 na 195/65/16 koło zapasowe pasuje także na przód :okej:



kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » ndz wrz 30, 2018 21:59

sebekgolf pisze:
ndz wrz 30, 2018 15:15
kewinpol pisze:
sob wrz 29, 2018 18:01
Hej, dzisiaj zdemontowałem pokrywę pompy paliwa, docisnąłem wtyczkę i teraz po przekręceniu na zapłon słychać dźwięk pompy, ale auto dalej odpala trochę ciężej jak kiedyś.
Teraz za każdym razem po przekręceniu w pozycję "zapłon" pompa startuje na kilka sekund ?
Jeśli tak to sprawdź styki na pompie. może są zaśniedziałe. Ponadto jeśli za każdym razem startuje na chwilę, a problem nie zniknął to:

Jeśli twój regulator ciśnienia paliwa ma wężyk przelewowy do baku, to spróbuj go przełamać na rozruch ( tak żeby paliwo nie mogło lecieć do baku). Potem spróbuj odpalić samochód. Jeśli to pomoże, to albo regulator ciśnienia paliwa przepuszcza przy zbyt niskim ciśnieniu, albo pompa paliwa kończy żywot.

Daj znać jaki będzie efekt.
Jutro po pracy jeszcze zobaczę. Wczoraj nagrałem film jak auto odpala:



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz wrz 30, 2018 22:58

Zanim go odpalisz zimnego spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć na kilka sekund zapłon.


MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

R32 TURBO in progress

Awatar użytkownika
barszczyk_84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw paź 27, 2011 17:11
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: barszczyk_84 » pn paź 01, 2018 08:58

Panowie jest ktoś w okolicy Jaworzna bądź niedalekich krain żeby podpiąć pod kompa golfa 4?? Bardzo proszę pisac 604 828 799

Drugie pytanie: mam do wymiany sondę Lambda. Czy w golfie 4 1.6 16V 105KM Są dwie Sondy czy jedna. Czy któraś psuje się częściej czy nie ma to znaczenia??



Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 660
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » pn paź 01, 2018 12:05

barszczyk_84 pisze:
pn paź 01, 2018 08:58
Drugie pytanie: mam do wymiany sondę Lambda. Czy w golfie 4 1.6 16V 105KM Są dwie Sondy czy jedna. Czy któraś psuje się częściej czy nie ma to znaczenia??
W 1.6 16v są dwie sondy. Częściej psuje się ta przed katalizatorem, nie występuje w zamienniku i produkuje ją tylko jedna firma: NTK LZA11-V4.


Obrazek

Awatar użytkownika
barszczyk_84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw paź 27, 2011 17:11
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: barszczyk_84 » pn paź 01, 2018 15:57

Zerkając pod samochód będę mógł ja szybko zlokalizować czy szukać pod maska??



myszazro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: myszazro » pn paź 01, 2018 16:03

Pod maską pod obudową termiczną z prawej strony stojąc przodem do samochodu



kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 456
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt paź 02, 2018 18:02

dany_47 pisze:
ndz wrz 30, 2018 22:58
Zanim go odpalisz zimnego spróbuj kilka razy włączyć i wyłączyć na kilka sekund zapłon.
Hej, niestety nic to nie daje takie kilkukrotne gaszenie i zapalnie zapłonu. Słuchać za każdym razem pracę pompy, ale auto i tak odpala jak na filmie.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7284
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: vwarek » wt paź 02, 2018 18:09


Qto pisze:Udało się znaleźć jakieś foto gdzie widzę, że w 4M na amorze jest uchwyt który trzyma przewód. Mógłby ktoś zmierzyć średnicę amora w miejscu gdzie jest uchwyt do tegoż przewodu?
Mogę ci jutro porobić foty i pomierzyć bo mam zdjęte błotniki.
Btw, do czego przykręciłeś łącznik u góry, oryginalnie jest mocowany do amora.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
barszczyk_84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: czw paź 27, 2011 17:11
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: barszczyk_84 » wt paź 02, 2018 20:11

Panowie mam pytanko czy w golfie 1.6 16V 105 KM w rocznikach 2001-2002 były montowane przepływomierze??
I chciałbym się upewnić czy pierwsza sonda lambda ma oznaczenie NTK LZA 11-V4 bo ustrojstwo kosztuje 600zl i nie ma zwrotów. Z góry dziękuje za pomoc.



Awatar użytkownika
mat06
-
-
Posty: 660
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Lokalizacja: Małopolska
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt paź 02, 2018 20:22

barszczyk_84 pisze:
wt paź 02, 2018 20:11
Panowie mam pytanko czy w golfie 1.6 16V 105 KM w rocznikach 2001-2002 były montowane przepływomierze??
I chciałbym się upewnić czy pierwsza sonda lambda ma oznaczenie NTK LZA 11-V4 bo ustrojstwo kosztuje 600zl i nie ma zwrotów. Z góry dziękuje za pomoc.
Nie było montowanych przepływomierzy. Oznaczenie sondy jest dobre, niestety taniej niż za 500 zł jej nie kupisz. Chyba, że używaną, ale to loteria... :otepienie:


Obrazek

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forum Master
Forum Master
Posty: 1930
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt paź 02, 2018 20:35

barszczyk_84 pisze:
wt paź 02, 2018 20:11
Panowie mam pytanko czy w golfie 1.6 16V 105 KM w rocznikach 2001-2002 były montowane przepływomierze??
I chciałbym się upewnić czy pierwsza sonda lambda ma oznaczenie NTK LZA 11-V4 bo ustrojstwo kosztuje 600zl i nie ma zwrotów. Z góry dziękuje za pomoc.
Nie masz jakiegoś znajomego co bierze w IC albo Autopartnerze części ? Mógłbyś wtedy na jego zniżkę wziąć czyli pewnie w okolicy 400 by kosztowała


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości