Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr wrz 26, 2018 17:14

No właśnie różnie się spotkałem, przy czym w Polówkach benzynowych które są w rodzinie ( 2002, 2005, 2007) wszystkie mają od razu po otwarciu drzwi. W moim golfie IV tdi znów jest po zapłonie. Musiałby sprawdzić i jedno i drugie.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 26, 2018 18:19

Jak wsio w aucie sprawne to załączy się po otwarciu drzwi...a jak są problemy z zamkami to różnie to bywa



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » śr wrz 26, 2018 19:53

Sprawdzę po otwarciu drzwi i po przekręceniu zapłonu, ale podejrzewam, że po otwarciu drzwi nie zadziała, bo mam walnięty mikro styk w zamku lewych drzwi.



Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » śr wrz 26, 2018 20:33

Witam Kącik, co tam słychać? :)


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr wrz 26, 2018 22:40

Po staremu. Robić trzeba, płacić nie chcą...

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw wrz 27, 2018 09:46

Jakoś leci, na nic czasu nie ma.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » czw wrz 27, 2018 14:10

sebekgolf pisze:
czw wrz 27, 2018 09:46
Jakoś leci, na nic czasu nie ma.
Widzę nie tylko mnie dopadło


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw wrz 27, 2018 15:37

Ale wszyscy marudni. Zacznijcie brać witaminę D, bo już pora.
Ostatnio zmieniony czw wrz 27, 2018 21:40 przez Garrison, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw wrz 27, 2018 20:27

Ja też ostatnio marudzę...może wiek zaczyna dokuczać?

Na pocieszenie i motywację do prac...przypomnę mojego posta sprzed 3 lat w którym napisałem co porzeźbiłem w aucie...trochę się pozmieniało, większość ostatniej jesieni.
Qto pisze:
czw cze 04, 2015 18:09
Halogeny przeciwmgielne
Coming home (ze Skody Superb I)
Światła dzienne (z mk4 USA)
Czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy
Czujnik poziomu i temperatury oleju
Podgrzewacz odmy
Tempomat
ESP
Climatronic
Czujnik deszczu
Lusterko fotochrom z wyłącznikiem oraz z oświetleniem ambiente
Komputer (Full FIS, rkm itp)
Uchwyt na napoje przód
Klimatyzowany schowek z dodatkowym gniazdem 12V
Trójramienna kierownica, dźwignia ręcznego w skórze
Podłokietnik przód
Elektrycznie składane, podgrzewane lusterka z niebieskimi szkłami, prawe duże – asymetryczne
Alarm z kontrolą wnętrza
2x pilot scyzoryk, domykanie/otwieranie szyb z pilota
4x szyby w prądzie
Podgrzewane półskóry z regulacją wysokości oraz podparcia odcinka lędźwiowego
4x poduszka powietrzna
4x podświetlenie nóg, ambiente – jak w mk6/mk7
Podświetlane klamki (z Audi A6 C5)
Uchwyt na napoje tył
Podłokietnik tył
Kopertówki w tylnych drzwiach
Gniazdo 12V w bagażniku
Czujniki parkowania
10 głośników

Kilka gadżetów stylizacyjnych…Komplet dekorów R32, kratki nawiewu z Bory, lampka centralna z Passata W8, włącznik świateł z Polo 6R0, tylna wycieraczka z mk5, przednie aero, dywaniki welurowe, nakładki pedałów i podstopnica z TT 8N
Górna część słupków, uszczelki drzwi i podsufitka w czarnej alcantarze, zabudowa słupków A pod CA
W międzyczasie całe auto zostało wygłuszone

Xenonów mi tutaj brakuje…i foteli elektrycznych z pamięcią…
mam jeszcze jeden poroniony pomysł odnośnie sufitu, ale nie wiem czy kiedykolwiek wejdzie w życie
być może będę też walczył z kontrolą żarówek

nie wiem jeszcze co z kierownicą…z jednej strony chcę grzaną z drugiej nie chcę multifunkcji…z trzeciej coś spłaszczonego od dołu by się przydało. Chyba że wrzucę multi i jej nie podłączę (ori radio nie wchodzi w grę)…z resztą i tak nie mam już miejsca na przekaźniki :P
Pozbyłem się halogenów...chwilowo nie ma na nie miejsca
Pozbyłem się świateł dziennych...wpadł ori zenon + samopoziomowanie + zderzak ze spryskami
Zniknęło podgrzewanie odmy
Sterowanie tempomatu powędrowało na kierownicę - dużo wygodniejsze rozwiązanie niż manetka - czyli kiera zmieniła się na multi...głównie dlatego, że chodziła mi po głowie grzana kiera ale tempomat z kiery też jest plusem. Grzana kiera trafiła się fabrycznie nowa i czeka na montaż :food: ...póki co na aucie jest zwykła multi. Jak już kiera multi, to albo będę kombinował sterowanie do mojego radia...albo ori navi :chytry: Ori navi mi trochę koliduje z audio...ale się zobaczy
Licznik zmienił się na SE i doszedł HF
Scyzoryki zamieniły się na czteroprzyciskowe (chociaż pewnie już były jak pisałem poprzedniego posta)
Doszła kontrolka niezapiętych pasów kierowcy z czujnikiem zapięcia z jakiegoś nowszego VAGa...jak będzie czas to będę kombinował aby to jakoś normalnie działało a nie przez 6s od włączenia zapłonu :banghead:
Czujniki parkowania z chińskich zamieniły się na ori osadzone w dokładce V6
Dołożyłem też drugi wyłącznik dozoru wnętrza...bo czasami drażniło mnie to że pstryczek jest na progu kierowcy - teraz są dwa...czyli ktoś siedząc w aucie na miejscu pasażera może pomyśleć, że auto było anglikiem :crazy:
Wykombinowałem też zapalanie tylnych lampek w podsufitce z włącznika w przedniej...ale nie wiem czy nie rozładowuje mi to aku :grrr: - chwilowo brak czasu na pomiary.

Otwierania bagażnika z pilota coś nie mogę dociągnąć do końca...ciągle po głowie chodzą fotele i lustra z pamięcią

Zamieniłem ABS mark 20 na mark 60 z ESP...ale też nei wiem czy nie jest to źródłem moich problemów ze zdzieraniem opon z tyłu :grrr:

Tyle z pierdół...a z ważniejszych rzeczy to hamulce z tyłu zmieniły się na wentylowane 256 - czyli takie jak miałem wcześniej z przodu...a przód na 312mm...no i jeszcze ilość źrebaków pod maską się potroiła.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw wrz 27, 2018 21:41

A co za motorownia? Ja za młody stażem by wiedzieć co tam jest teraz :D



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw wrz 27, 2018 21:44

Hmm, u mnie za wiele czasu na samochody nie było. Średnio w zeszłym roku przepracowane około 220-240 godzin miesięcznie, łącznie 3 tygodnie urlopu. Jakieś pojedyncze dni w miesiącu wolne.

Przesiedziałem pół roku zimą w Szwecji w fabryce Volvo integrując na linii kolejną hybrydę...

Dokupiłem graty do nowego zespołu napędowego do Tarpana ( mosty, skrzynia, reduktor, dwie ramy i wiele innych pierdół). Od pół roku móżdżę jaki silnik zastosować.

Wymieniłem pół zawieszenia w audicy ( w zasadzie cały przód), zrobiłem odszczurzanie po poprzednim właścicielu, czyli wymiana hamulców, płynów, oleju w skrzyni i filtra, to samo silnik, przegląd klimy, montaż LPG ( 2 tygodnie zajęło mi zrobienie stelaża na zbiornik 110 litrów który w bezpieczny sposób trzyma zbiornik w tej aluminiowej puszcze na ryby), wymiana anteny do navi za jedyne 1500zł i parę innych pierdół ogarnięte ( w tym distronic). W golfie przerobiłem mocowania chłodnic cofając je dołem o prawie 10 cm względem oryginalnej pozycji montując grubego IC bez cięcia zderzaka i dokładki. Jeszcze muszę trochę poprawić kolanka wchodzące do IC ale to jak będzie czas. Prawie dorżnąłem już przednie opony letnie więc pewnie w przyszłym roku kupno nowych. Pewnie znajdą się jeszcze jakieś mało znaczące tematy jak wylanie fundamentów pod rozbudowę garażu.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » czw wrz 27, 2018 22:18

sebekgolf pisze:
śr wrz 26, 2018 17:14
No właśnie różnie się spotkałem, przy czym w Polówkach benzynowych które są w rodzinie ( 2002, 2005, 2007) wszystkie mają od razu po otwarciu drzwi. W moim golfie IV tdi znów jest po zapłonie. Musiałby sprawdzić i jedno i drugie.
Hej, dzisiaj sprawdzałem czy słuchać pompę po odsunięciu siedziska z prawej strony i po uruchomieniu zapłonu, ale niestety cisza. Dla pewności sprawdzę jeszcze jutro rano.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw wrz 27, 2018 22:30

Z APE miała być przesiadka na AUQ...ale jakoś tak wyszło, że bociany zaczęły klekotać i wpadł ASZ...i jeszcze przed jazdą próbną duże turbo i icek :)

kewinpol ładnie masz w tym aucie namieszane...ciągle coś



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » czw wrz 27, 2018 22:40

Widzę wszyscy prawilne moce w autach i lista modów długa! To lubię! A nie 11j z tyłu i kalectwo do wozenia na lawecie :D

Ja z AQP na BAM zmieniłem a resztę już wiecie :)

I delikatnie rozglądam się za MK6R.


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka



Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości