Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1057
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » pt lip 20, 2018 16:25

dany_47 pisze:
pt lip 20, 2018 14:45
a znajdź oem błotnik do mk4, nie malowany, nie szpachlowany, bez rdzy i jeszcze w kolorze :D
Ja mam bardzo rzadko występujący kolor, chwilę ich szukałem, swoje kosztowały, ale udało się. Ty masz łatwiej, także cierpliwość
i na pewno je znajdziesz :D


Obrazek

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 707
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pt lip 20, 2018 20:48

mat06 pisze:
czw lip 19, 2018 16:04
kewinpol pisze:
wt lip 17, 2018 20:22
kewinpol pisze:
sob lip 07, 2018 23:11
Hej, urwał mi się zaczep mocujący tą rurkę od wspomagania i na razie zaczepiłem go na drut, aby gdzieś nie zahaczył. Czy mocowanie to numer 15 czyli : N 90799801? Jakie oznaczenie ma lewe lusterko fotochromatyczne i asferyczne w golf iv?

ObrazekObrazek
Hej, ponawiam pytanie jakie oznaczenie ma mocowanie rurki od wspomagania widocznej na foto?
Tutaj masz oznaczenia: http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOL ... 422045#12B
Nam ciężko pomóc, bo nie wiemy jak to mocowanie wyglądało. Jeśli nie uda Ci się go znaleźć, to poszukaj ogłoszenia jakiegoś Golfa na części i kup używane.
Ok, a jak w innych golfach wygląda ten metalowy przewód od wspomagania jest inny? Jak wy macie mocowane wasze metalowe przewody od wspomgania?



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mich77bor » pt lip 20, 2018 21:21

dany_47 pisze:
czw lip 19, 2018 22:09
Gdzie i jakiej firmy progi kupić żeby wytrzymały ze 3 lata bez rudej? Solidne, z grubej blachy a nie z gazety...
progi masz całe do wymiany ? czy tylko fragmenty w pod przednim błotnikiem ?


Sprzedam nową półkę nad radio

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » sob lip 21, 2018 18:53

Nie całe. Przy błotnikach standardowo ruda wybiła...


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mich77bor » ndz lip 22, 2018 13:45

Kup na alledrogo oryginalne progi, sprzedają resztki z całego fragmentu nowego boku golfa.


Sprzedam nową półkę nad radio

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz lip 22, 2018 16:52

Podlinkuj bo ni w ząb nie rozumiem co napisałeś :D


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mich77bor » ndz lip 22, 2018 16:58



Sprzedam nową półkę nad radio

lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lg1984 » śr lip 25, 2018 08:49

Panowie z jakiego powodu mogło mi tak podtopić ten plastik przy bezpieczniku? Coś nie łączyło? Nawet Nóżka od bezpiecznika zrobiła się ciemna. Podgiąłem trochę to wejście żeby bezpiecznik ściślej siedział i założyłem nowy bezpiecznik, ale obawiam się żeby sytuacja się nie powtórzyła, bo w piątek ruszam w trasę a przy tych temperaturach klima potrzebna.
Obrazek



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lip 25, 2018 08:58

Słaby styk, a prąd płynący był "normalny" czyli mniej niże te 30A przez co nie poleciał bezpiecznik, natomiast grzało się złącze. Jeśli nie oczyściłeś styku w tej nadtopione podstawce, to wysoce prawdopodobne że stanie się znów to samo.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr lip 25, 2018 14:21

Panowie, sprawa dotyczy TDI PD. Nie pamiętam dokładnie, co to była za grupa i jak dokładnie wyglądały wartości, ale rozchodzi się o rozbieżność. Na 3 wtryskach wartości wynosiły kilkanaście jednostek, z kolei na tym jednym - kilkadziesiąt, mierzone na zimnym silniku (stąd przypuszczam, że może chodzić o BIPy). Pompowtryskiwacz był dwa razy wymieniany, jednak bez skutku, bo objawy cały czas takie same - po rozgrzaniu ciche stuki, czasami lekkie wibracje, poszarpywania na postoju (dodanie gazu łagodziło objawy). Do tego cięższy rozruch na rozgrzanym silniku. Czy może być tak, że:

1. Włożony jest nie ten PD co trzeba, tj. różni się numerami od oryginałów i komputer wysterowuje go jak pozostałe, gdzie mapy między silnikami się różniły?
2. Wtrysk został źle wyregulowany po montażu.
3. Nie styka wiązka na tym konkretnym (tutaj: drugim) wtrysku.

Dotyczy to silnika BXE, oryginalne 400 tysięcy przebiegu.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr lip 25, 2018 14:44

Obawiam się, że może być coś mechanicznie z silnikiem, zwłaszcza że to BXE...



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » śr lip 25, 2018 15:06

lwlw pisze:
śr lip 25, 2018 14:44
Obawiam się, że może być coś mechanicznie z silnikiem, zwłaszcza że to BXE...
Na przykład? Jakby mu miały panewki wyskoczyć to by to raczej dawno zrobiły :D Chyba, że wałek już ma dość po takim przebiegu.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » śr lip 25, 2018 17:54

No fakt, ale panewek też bym nie wykluczał.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lip 25, 2018 20:03

Garrison pisze:
śr lip 25, 2018 14:21
Panowie, sprawa dotyczy TDI PD. Nie pamiętam dokładnie, co to była za grupa i jak dokładnie wyglądały wartości, ale rozchodzi się o rozbieżność. Na 3 wtryskach wartości wynosiły kilkanaście jednostek, z kolei na tym jednym - kilkadziesiąt, mierzone na zimnym silniku (stąd przypuszczam, że może chodzić o BIPy). Pompowtryskiwacz był dwa razy wymieniany, jednak bez skutku, bo objawy cały czas takie same - po rozgrzaniu ciche stuki, czasami lekkie wibracje, poszarpywania na postoju (dodanie gazu łagodziło objawy). Do tego cięższy rozruch na rozgrzanym silniku. Czy może być tak, że:

1. Włożony jest nie ten PD co trzeba, tj. różni się numerami od oryginałów i komputer wysterowuje go jak pozostałe, gdzie mapy między silnikami się różniły?
2. Wtrysk został źle wyregulowany po montażu.
3. Nie styka wiązka na tym konkretnym (tutaj: drugim) wtrysku.

Dotyczy to silnika BXE, oryginalne 400 tysięcy przebiegu.
Pierwsze pytanie, to czy przy ruszaniu wtrysków doginałeś blaszki na stykach wchodzących na cewki ? Jeśli nie, to zrzucaj dekiel i to zrób, jeśli tak, to sprawdzenie jeszcze raz nie zaszkodzi, najtańsza opcja naprawy i dosłownie 3 minuty żeby zrzucić dekiel.
Druga sprawa, jak już zrzucisz dekiel, to sprawdź czy krzywki nie są podtarte na wzniosie ( to miejsce którym naciska zawory do otwarcia) Nie powinno być widocznych żadnych przełamań pod światło ( jak są podtarte, to to tak widać pod światło, jakbyś miał przełamaną karoserię).


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości