Strona 921 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 19, 2018 23:44
autor: kewinpol
majster heniek pisze:
wt cze 19, 2018 16:59
kewinpol pisze:
pn cze 18, 2018 22:56
Hej, włącznik świateł z passata b6 lub b7, podejdzie do golfa iv? Pokrętła manualnej klimatyzacji z Polo 6R podejdą do tej z golfa iv?
pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 10:55
autor: lwlw
Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 11:30
autor: liteon0
Ja u siebie kiedyś miałem zaryglowane drzwi, aku wyjęty i normalnie drzwi od kierowcy otworzylem kluczykiem

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 11:32
autor: lwlw
Od pasażera to mam akurat wkładkę uszkodzoną i klucz nie wchodzi...

No nic, wyczytałem, że to tzw. deadlock i bez prądu nie pójdzie. Spróbuję podać przez lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 16:06
autor: Peran
lwlw pisze:Panowie taka sytuacja: golf został na włączonych światłach, akumulator oczywiście padł. I teraz nie idzie go otworzyć z kluczyka, przekręcam zamek i jest jakaś blokada, ten "dzyndzel" w drzwiach tylko lekko się unosi. Dlaczego? Tak to działa, że do odryglowania potrzeba prądu?
A przez bagażnik? Jeszcze możesz próbować podłączyć prostownik do alternatora ale to będziesz musiał osłonę silnika zdjąć

Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka


Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 17:18
autor: majster heniek
kewinpol pisze:
wt cze 19, 2018 23:44
majster heniek pisze:
wt cze 19, 2018 16:59
kewinpol pisze:
pn cze 18, 2018 22:56
Hej, włącznik świateł z passata b6 lub b7, podejdzie do golfa iv? Pokrętła manualnej klimatyzacji z Polo 6R podejdą do tej z golfa iv?
pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?
tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 20, 2018 20:54
autor: lwlw
Peran pisze:
śr cze 20, 2018 16:06
A przez bagażnik? Jeszcze możesz próbować podłączyć prostownik do alternatora ale to będziesz musiał osłonę silnika zdjąć
No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.

Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.

Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...

Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał :kac:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 21, 2018 00:01
autor: kewinpol
majster heniek pisze:
śr cze 20, 2018 17:18
kewinpol pisze:
wt cze 19, 2018 23:44
majster heniek pisze:
wt cze 19, 2018 16:59
pokrętła klimy są mniejszej średnicy tylko rzeżba , włącznik z 6R szukaj z końcową literą F
A z 6R, ale z inną końcówką nie podejdzie? A są jakieś pokrętła do wyglądają jak te z polo 6R i wejdą do golfa iv?
tu masz o włącznikach viewtopic.php?f=23&t=592546
tu masz o pokrętłach klimy viewtopic.php?f=143&t=518860
Po przejrzeniu tematu z włącznikiem świateł z polo 6R, wywnioskowałem, że muszę szukać przełącznika z końcówką G lub J, bo też mam takie same oznaczenia na moim starym golfowym przełączniku. Jednak z tego co myślę, to bardziej muszę szukać oznaczenia G, bo nie mam świateł do jazdy dziennej, a ten z końcówką J raczej jest do siwiałem dziennych czy źle rozumiem?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 21, 2018 09:21
autor: Qto
lwlw pisze:
śr cze 20, 2018 20:54
Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.
Jakbyś się podłączył pod kabelek czerwony, to jest tam przekrój 2.5mm kwadrat i bezpiecznik 30A.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 21, 2018 17:00
autor: sebekgolf
lwlw pisze:
śr cze 20, 2018 20:54
Peran pisze:
śr cze 20, 2018 16:06
A przez bagażnik? Jeszcze możesz próbować podłączyć prostownik do alternatora ale to będziesz musiał osłonę silnika zdjąć
No to tak. Przez bagażnik też nie mogę, bo problem z wkładką jak i w drzwiach pasażera.

Dobry sposób to odkręcić lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej i tam podać +12V z zewnętrznego akumulatora lub prostownika. To zadziała jedynie wtedy jeśli mamy włączone światła, napięcie z lampki przez wyłącznik podamy na akumulator. Jeszcze łatwiej gdy jest hak i gniazdo przyczepy. Tylko jest jedno ALE... Przecież w obwodzie świateł pozycyjnych jest jeszcze bezpiecznik. Całe 5A... A głęboko rozładowany akumulator na dzień dobry "łyknie" kilkanaście albo i kilkadziesiąt A jeśli źródło pozwoli... plus jakieś "drobne" na światła pozycyjne. Tak więc podpięcie akumulatora czy dobrego prostownika powoduje na dzień dobry przepalenie bezpiecznika świateł pozycyjnych i koniec zabawy. I tak też stało się u mnie. Nie pomyślałem o tym zawczasu, bo można dać w szereg rezystor z 10 ohm albo choćby żarówkę.

Do alternarora jest zbyt słaby dostęp od dołu.
No to pozostaje podać +12V na rozrusznik. Tylko, że podnośnik w samochodzie, do którego nie można się dostać... A trzeba zdjąć dolną osłonę silnika, więc przydałoby się jakoś furę podnieść. Po pożyczeniu podnośnika i zdjęciu osłony dostęp do rozrusznika w ALH bardzo dobry. Dajemy +12V z prostownika i otwieramy normalnie auto pilotem. Mogłem tak od razu zamiast tracić czas na podłączanie się do lampki tablicy rejestracyjnej...

Muszę w końcu ogarnąć zamek kierowcy żeby brzęczyk pozostawionych świateł działał :kac:
Jak chcesz przez bezpiecznik 5A puszczać prąd, to po prostu podepnij drugi akumulator przez jakieś obciążenie szeregowo ( żarówkę np.) Spadnie prąd, nie upalisz bezpiecznika a może elektronika pozwoli na rozblokowanie drzwi. Wystarczy, że uzyskasz jakieś 7V na instalacji i moduł komfortu powinien już zaskoczyć.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt cze 22, 2018 21:32
autor: Qto
może ma ktoś seryjną mapę do ASZ lub ARL?

Podpowiedzcie co zrobić z wydechem... Obecnie mam downpipe 2,25" z nierdzewki i druga część wydechu fabryka z tłumikiem, który prosi się o wymianę.
Na razie muszę zrobić drugą cześć wydechu...a pierwszą jeszcze w przyszłości się zajmę bo musi wpaść katalizator.

1. Zrobić drugą część 2,25" i później założyć katalizator w pierwszej części?
2. Zrobić drugą cześć 2,5" i później przerobić przód na 2,5 lub 2,75" oraz dodać katalizator? ...a może w 3" iść?

Moc końcowa nie będzie większa niż 260KM. Katalizator musi być...nie chcę aby wydech męczył mnie w trasach po 2000km w jedną mańkę :blush: Może do tej drugiej części założyć jakiś tłumik...jeśli tak, to jaki? Jaki katalizator? Wiadomo, że jakiś "sportowy"...ale macie coś sprawdzonego? Nie musi to jakoś rewelacyjnie spełniać roli kata - ma być puszka i nie ma jakoś drastycznie blokować spalin.
Sporo ludzi lata na pełnym przelocie...fajnie to brzmi jak na diesla...ale nie wiem jak w długiej trasie np lecąc przez całe Niemcy mając dwa złote na budziku :crazy:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 23, 2018 11:54
autor: HojaNT
Siema, mk4 2.8 aue check błąd 17841 pompa wtórnego powietrza auto nie zbiera się dobrze, strzeli sobie tak jakby miał za bogatą mieszankę - jeśli dobrze rozumiem to ta klapa w kolektorze powinna sie zamknąć po jakimś tam czasie którą steruje pompa( a jest cały czas otwarta, dopiero jak zgaszę auto to wraca) - błąd wskazuje na przekaźnik gdzie mam go szukać?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 23, 2018 19:52
autor: kewinpol
Hej, wreszcie wiem skąd dostaje mi się woda do wnętrza. Dzisiaj zdemontowałem całą wykładzinę i zauważyłem, że w kilku miejscach z tyłu za fotelami mam małe dziurki, z przodu po stronie pasażera, już ktoś chyba kleił podłogę, bo jest tam taka masa, którą widać na foto. Natomiast z przodu po stronie kierowcy woda wlewa się w tylnym lewym rogu i teraz nie wiem czy też jest dziurka czy to problem brakujących gumowych zaślepek? Wygląda tak jak na foto. Jest tragedia czy nie? Jak to najlepiej naprawić? Jeśli chodzi o te gumowe zaślepki od spodu to mógłbym je wymienić, oczyściłbym blachę wokół zaślepek gumowych w podwoziu jakimś papierem ściernym potem nowe kapsle i na przykład popryskać te kapsle barankiem. Było by ok? W załączniku zdjęcia: http://pokazywarka.pl/zxoqjk/

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz cze 24, 2018 16:42
autor: Garrison
Pany, jak to jest z wymianą wtrysków w TDI VP? Przy wymianie seryjnych wtryskiwaczy na .216 WZM (bo na takie bym się pokusił) wymagana jest korekcja softu? Na którymś z forum Audi były podzielone zdania.