sprawdź czy Lem robi te tulejki...jeśli tak, to śmiało bierzG0 Karcio pisze:albo Lemfordery?
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
część wycofana bez części zamiennej - także OEM nie kupisz.
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
W takim razie sensu nie ma dopłacać za przesyłkę , kupuje całe łączniki lemfordera
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Następne pytanie...mocowanie kupiłem z B5 pod zmieniarke i wzmacniacz DSP (tzn.to był cały komplet), to mocowanie nie będzie pasowało do mk4? Numer 3B9035493D.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Czy w Golfach III z silnikami AEA, ABU i AEE były takie same skrzynie? Dziś pewien serwis stwierdził, że w samochodzie rodzicielki trzeba wymienić sprzęgło (bo coś dziwnie zaczęło śmierdzieć) i życzą sobie za to 1000zł Patrząc po kosztach zestawów to takiego SACHSa 200mm mógłbym mieć za niecałe 500zł. Ino w IC podają, że "GOLF/VENTO: ABU, POLO: AEA" i bądź to człowieku mądry
Ja bym obstawiał, że się delikatnie przypaliło, bo mama jeszcze się nie przyzwyczaiła do nowego auta i rusza z 2000 obrotów
Ja bym obstawiał, że się delikatnie przypaliło, bo mama jeszcze się nie przyzwyczaiła do nowego auta i rusza z 2000 obrotów
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, to że się przypaliło nic nie znaczy...jak się nie ślizga podczas jazdy, to normalnie jeździć. U mnie sprzęgło kiedyś zostało tak przyjarane, że następnego dnia było czuć smród na połowie osiedla...a podczas przypalania połowy tegoż osiedla nie było widać Sprzęgło jeździło jeszcze 50kkm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
No właśnie mówi, że normalnie pędziła i nic się nie działo. Dzisiaj odwiedzę to zobaczę sam co się dzieje. Przede wszystkim ww. ślizganie, bo rodzicielce raczej się takie rzeczy nie rzucają w oczy. Szczególnie, że to jej pierwsze auto z obrotomierzem i może myśleć, że tak ma być
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Kącik posiadaczy MK4
Czy wychodziły schowki pasażera przystosowane pod uchwyt telefonu? W ETCe nie znalazłem więc trzeba sobie samemu otwory zrobić na uchwyt?
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Szukam osoby która ogarniała temat bixenonu w mk4 ogólnie mam wsio ogarnięte prócz jednej sprawy a mianowicie samej przesłony od soczewki. Problem jest taki, że się nie opuszcza gdy mignę długimi ale gdy podłączę żarówkę od seryjnych długich to normalnie opadają. Dołożyłem sobie taką oprawkę z żarówką 21W i śmigało dobrze no ale chciałbym bez tej żarówki to załatwić. Ori drogowe są jako halogen ponieważ będzie podłączony moduł do dziennych
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
Czy serwo i pompa hamulowa w golfach jest ta sama. Chodzi mi czy pakując wielotłok musze zmieniać z mocniejszej wersji silnikowej (mam z 1.4 te graty)
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
rodzaj serwa i pompy nie zależał od silnika...ale były cztery rodzaje jednego i drugiego:
- ABS mk20
- ABS/ESP mk20
- ABS mk60
- ABS/ESP mk60
także zmieniać nic nie musisz (choć wypadałoby żeby to miało ręce i nogi...ale nie na graty z mk4)...ja zmieniałem ESP mk20 na mk60 - ponoć lepiej ogarnia większe heble ale nie wiem ile w tym prawdy
- ABS mk20
- ABS/ESP mk20
- ABS mk60
- ABS/ESP mk60
także zmieniać nic nie musisz (choć wypadałoby żeby to miało ręce i nogi...ale nie na graty z mk4)...ja zmieniałem ESP mk20 na mk60 - ponoć lepiej ogarnia większe heble ale nie wiem ile w tym prawdy
Kącik posiadaczy MK4
Nic nie musisz zmieniać, żeby to dobrze działało. Brat w A3 bez ESP i ASR zamontował z przodu 6-tłoczkowe zaciski z Porsche, a z tyłu 4-tłoczkowe. Wszystko bez problemu działa, a hamulce kosa.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Z Leona cupra R założysz heble plug & play.
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.
6 tłoków z przodu + 4 z tylu z porsche w aucie do stance'u śmiesznie będzie wyglądać
Pompa hamulcowa tak dla świętego spokoju to można by zestaw naprawczy w ASO kupić i wymienić uszczelnienia itp. OEM pompa daje rade nawet z 20 tłokami.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Kącik posiadaczy MK4
Jak coś w planie mam 4 tłok z bmw e38 i tarcza 323 wiecej nie potrzeba dlatego wole spytać i się upewnić jak to wygląda.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości