Strona 860 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 14:29
autor: daniel.wwe
Maggot pisze: gdy klocek zbyt mocno się zetrze, to te kabelki się "urywają" od klocka i dlatego kontrolka wybija ?
Dokładnie. Klocek się ściera, tarcza przeciera kabelek czyli przerywa obwód i zapala się kontrolka.
Pamiętam kiedyś znajomy kupił mk4, klocki były w opłakanym stanie, sprzedawca żeby kontrolki nie wybijało to skręcił przewody od czujnika i było git :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 14:42
autor: flatron1984
Maggot, daniel.wwe macie rację. Kiedyś sobie jadę aż tu nagle kontrolka się zapaliła. Sprawdzam przy klockach a one się tak zjechały że kabelki od czujnika się przetarły i "wyszły" z klocka. Jak skreciłem to kontrolka zgasła. Z tym że mimo cienkich klocków nic nie trzęsło

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 15:22
autor: dany_47
Trzęsie gdy klocki są grubości bibuły.

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 12, 2017 15:25
autor: Paclawek
Czy środkowa płyta pod silnik w Arl-u jest taka sama jak w innych tdi? Bo wiem że boczne są inne ze wzgledu na idace rury od coolera a nie wiem jak ta środkowa.

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 19:40
autor: logiac
Jak wyciągnąć bębenek z stacyjki? Wkładam kluczyk do bębenka, przekręcam na maksa, wkładam wyprostowany spinacz do oporu i ciągnę za bębenek, ale nie chce wyjść. Robię coś źle?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 19:54
autor: Peran
logiac pisze:Jak wyciągnąć bębenek z stacyjki? Wkładam kluczyk do bębenka, przekręcam na maksa, wkładam wyprostowany spinacz do oporu i ciągnę za bębenek, ale nie chce wyjść. Robię coś źle?
Spinacz może być cienki. I tam jest specjalnie położenie w którym bębenek wychodzi.

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 20:02
autor: cinek2004
Przekręcasz na zapłon, jeśli dobrze pamiętam.

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 20:14
autor: logiac
Czyli kluczyk przekręcić na zapłon a nie na maksa jakbym auto odpalał. Pokombinuje z jakimś grubszym drutem.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 20:25
autor: Peran
logiac pisze:Czyli kluczyk przekręcić na zapłon a nie na maksa jakbym auto odpalał. Pokombinuje z jakimś grubszym drutem.
Wycięcie w bębenku musi być na przeciwko kropki.
Zobacz jak to wygląda na filmie.
https://youtu.be/LvsEvxzZkZk" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 21:09
autor: logiac
Dzięki już sobie z tym poradziłem. A czy wkładając z powrotem bębenek do stacyjki musi być również w nim kluczyk przekręcony na zapłon czy tylko tak na wcisk bez kluczyka wkładam? Jak demontuje się wałek kontaktowy w stacyjce od strony bębenka, bo mam już nowy na wymianę?

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 14, 2017 22:38
autor: lwlw
Ktoś może wie jaki numer mają albo ogólnie gdzie kupić takie kwadratowe plasticzki w blotnik, w które się wkręca wkręty od nadkoli? Są takie chyba dwa nad kołem i chyba jeden od strony drzwi.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 15, 2017 02:04
autor: cinek2004
lwlw pisze:Ktoś może wie jaki numer mają albo ogólnie gdzie kupić takie kwadratowe plasticzki w blotnik, w które się wkręca wkręty od nadkoli? Są takie chyba dwa nad kołem i chyba jeden od strony drzwi.
Allegro, ASO?

Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 15, 2017 19:24
autor: logiac
Udało mi się poskładać stacyjkę i włożyć do niej bębenek, ale jest problem z blokadą, ponieważ po wyciągnięciu kluczyka z stacyjki sama nie odbija, tylko nadal jest wciśnięta. Co źle poskładałem?

Kącik posiadaczy MK4

: pt gru 15, 2017 22:15
autor: logiac
Już poradziłem sobie z problemem stacyjka poskładana blokada po wyjęciu kluczyka odskakuje, jednak muszą minąć jakieś 2-3 sekundy po wyjęciu kluczyka, żeby blokada odbiła, czy to normalne czy dalej jest coś nie tak poskładane?