Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Jednak zdecydowałem się zakupić nowy przepływomierz z Boscha, tak jak zalecaliście. Jak przyjdzie to napiszę czy pomogło.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Kącik posiadaczy MK4
Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasuPeran pisze:Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
Re: Kącik posiadaczy MK4
NIEKONIECZNIE. Byle by pamiętać jeśli nie odłączysz aku, by nie przekręcać kluczyka w pozycję zapłon... Podważasz od spodu by wyskoczyła z zatrzasków i odłączasz poduchę od kiery. Ot i cała historyjalogiac pisze:Dzięki za konkretną odpowiedź. Jutro zabiorę się za to, ale już wiem, że zdjęcie airbaga trochę mi zajmie czasuPeran pisze:Immobiliser jest w liczniku. A pastylki immo w kluczu. Jeśli zdecydujesz się na nowy klucz to przekładasz pastylek że starego i nie bawisz się w programowanie.logiac pisze:Ok chłopaki, ale nie mam 100% pewności czy mój bębenek jest ok, skoro kluczyk jest taki luźny w stacyjce. A jak wygląda sprawa z immobilizerem, gdzie on się znajduje? Jeśli będę miał nową stacyjkę z moim starym bębenkiem to wtedy nie mam problemu z immobilizerem?
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
Poduszka z kierownicą już demontowane, ale zabrałem się za to zbyt późno i jutro muszę skończyć demontaż stacyjki. Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km, żeby nie kupić używki na 6 miesięcy i znowu się zepsuje?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
hehelogiac pisze:Jest możliwość po zdjęciach sprawdzenie ile ma przelatana stacyjka km
a co jak stacyjka jest z auta które ma 500 000km ale była przekręcana 2x dziennie...a druga jest z auta z przebiegiem 180 000km ale była przekręcana 20x dziennie Tak samo kierownica...mogę Ci pokazać kierownicę nadającą się na śmietnik a przelatane ma 150kkm...i drugą wyglądającą na nową a przelatane ma 2x więcej
Kącik posiadaczy MK4
Bardziej mi chodziło o jej zużycie czyli ile razy była przekręcana niż przebieg auta w km, w którym była Czyli za bardzo wizualnie niema sposobu, żeby określić zużycie stacyjki?
Edit.
Udało się zdemontować stacyjkę
Edit.
Jeśli się nie mylę to uszkodził się wałek stacyjki, który widać, że lata po zdjęciu kostki.
Lepiej jest wymienić sam wałek i zostawić swoją stacyjkę czy kupić kompletną stacyjkę i zamienić bębenki? Trochę boję się, że ten zamiennik wałka będzie bublem i szybko się rozpadnie: http://allegro.pl/vw-golf-iv-4-t5-bora- ... 53865.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Kupował ktoś z was taki wałek do stacyjki?
Edit.
Udało się zdemontować stacyjkę
Edit.
Jeśli się nie mylę to uszkodził się wałek stacyjki, który widać, że lata po zdjęciu kostki.
Lepiej jest wymienić sam wałek i zostawić swoją stacyjkę czy kupić kompletną stacyjkę i zamienić bębenki? Trochę boję się, że ten zamiennik wałka będzie bublem i szybko się rozpadnie: http://allegro.pl/vw-golf-iv-4-t5-bora- ... 53865.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Kupował ktoś z was taki wałek do stacyjki?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Może być tak, że jak kończą mi się klocki, to w końcowej fazie dłuższego, mocnego hamowania, trzęsie całym przodem?
Swoją drogą czy każdy Golf IV ma z przodu klocki ze stykiem zużycia? Bo patrzę za klockami i wszystkie są z takowym. Z kolei mam wrażenie, że kończą mi się hamulce z przodu i komputer nic nie wyświetla.
Swoją drogą czy każdy Golf IV ma z przodu klocki ze stykiem zużycia? Bo patrzę za klockami i wszystkie są z takowym. Z kolei mam wrażenie, że kończą mi się hamulce z przodu i komputer nic nie wyświetla.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Czujnik może być nie podpięty.
A jak klocki się kończą to faktycznie może delikatnie trzęść i huczy specyficznie. Wkrótce potem zacznie się pisk bo blacha o tarcze będzie drzec. Zmierz jeszcze grubość tarczy dla świętego spokoju jak już klocki będziesz zmieniał.
A jak klocki się kończą to faktycznie może delikatnie trzęść i huczy specyficznie. Wkrótce potem zacznie się pisk bo blacha o tarcze będzie drzec. Zmierz jeszcze grubość tarczy dla świętego spokoju jak już klocki będziesz zmieniał.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, jak czujnik jest NIE podpięty, to właśnie wyrzuca kontrolkę
Tutaj pewnie są zwarte oba przewody co symuluje "dobre" klocki .
Garrison, Ściągnij koło przednie od kierowcy i zobacz czy w ogóle z klocków idą jakieś kable,
a także gdzie ew. są wpięte - ogólnie obejrzyj to, co tam się dzieje .
Tutaj pewnie są zwarte oba przewody co symuluje "dobre" klocki .
Garrison, Ściągnij koło przednie od kierowcy i zobacz czy w ogóle z klocków idą jakieś kable,
a także gdzie ew. są wpięte - ogólnie obejrzyj to, co tam się dzieje .
Kącik posiadaczy MK4
Maggot, a nie odwrotnie? Bo jak ja raz na początku myślałem, że nie mam czujnika i kupiłem klocki bez to po prostu nie podpiąłem wtyczki i było OK.
Te czujniki chyba działają na zwarcie dwóch kabli za pomocą tarczy i wtedy Ci wywala zużycie klocków - ewentualnie Ty możesz mieć inaczej, bo też słyszałem choć nie spotkałem się z czujnikiem działającym na zasadzie przerwania obwodu.
Te czujniki chyba działają na zwarcie dwóch kabli za pomocą tarczy i wtedy Ci wywala zużycie klocków - ewentualnie Ty możesz mieć inaczej, bo też słyszałem choć nie spotkałem się z czujnikiem działającym na zasadzie przerwania obwodu.
Kącik posiadaczy MK4
krazorek, aktualnie mam a4 b8, ale wydaje mi się, że kiedyś w mk4 też tak miałem hmmm...
To na pewno nie działa tak, że gdy klocek zbyt mocno się zetrze, to te kabelki się "urywają" od klocka i dlatego kontrolka wybija ?
Jeśli się mylę jednak to sorry za zamieszanie ale byłem w 99% pewien
Niemniej jednak Kolega tak czy siak musi w/w koło ściągnąć i obadać temat w pierwszej kolejności
To na pewno nie działa tak, że gdy klocek zbyt mocno się zetrze, to te kabelki się "urywają" od klocka i dlatego kontrolka wybija ?
Jeśli się mylę jednak to sorry za zamieszanie ale byłem w 99% pewien
Niemniej jednak Kolega tak czy siak musi w/w koło ściągnąć i obadać temat w pierwszej kolejności
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości