Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1618
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » wt paź 17, 2017 10:00

Skrobał ktoś z kolegów strukturę carbonu z paneli sterowania szyb? Pod tym jest struktura alu?


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Peran » wt paź 17, 2017 10:16

Chrzanek` pisze:Skrobał ktoś z kolegów strukturę carbonu z paneli sterowania szyb? Pod tym jest struktura alu?
Tak

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=608335" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1618
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » wt paź 17, 2017 10:38

Peran pisze:
Chrzanek` pisze:Skrobał ktoś z kolegów strukturę carbonu z paneli sterowania szyb? Pod tym jest struktura alu?
Tak

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=608335" onclick="window.open(this.href);return false;

Dziękuję Peran, za szybką odpowiedź i pomoc. Możesz jeszcze podpowiedzieć czym zdzierałeś ten karbon?


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Peran » wt paź 17, 2017 13:21

Powinno pójść żyletką ale trzeba uważać żeby nie narobić rys bo pozniej to papierem ściernym trzeba będzie wygładzać.
Ewentualnie jakiś rozpuszczalnik ale trzeba na plastik uważać.



kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt paź 17, 2017 21:20

@riccardoa
To jakim cudem skasowałem błąd airbaga?
Ostatnio zmieniony wt paź 17, 2017 21:22 przez kewinpol, łącznie zmieniany 1 raz.



kewinpol
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Opole/Katowice
Auto: Volkswagen Golf

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt paź 17, 2017 21:21

Sorry za dubel.



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1618
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » śr paź 18, 2017 10:38

Peran pisze:Powinno pójść żyletką ale trzeba uważać żeby nie narobić rys bo pozniej to papierem ściernym trzeba będzie wygładzać.
Ewentualnie jakiś rozpuszczalnik ale trzeba na plastik uważać.
Myślałem, że trochę łatwiejsza sprawa :D No ale cóż, będzie trzeba coś ogarnąć.


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel23584 » śr paź 18, 2017 18:54

Jest taka sprawa... Rano odpalam silnik, sprawdzam miernikiem ładowanie i jest ok 14,3V więc ok, robię trasę powiedzmy 100km, sprawdzam ładowanie a tu ok 13,9V. W czym problem?


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1619
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr paź 18, 2017 19:04

W tym, że pewnie kolega nie wyłączył świateł, radia itp. :los2: .


:wub: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585220 :wub:

_________________________Kupię:__________________________
* RARYTASY do Golf IV, ktoś posiada to proszę o odzew, dogadamy się :hmm: .
* Golf IV/Jetta IV USA jeśli ktoś posiada na części to proszę o odzew.

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel23584 » śr paź 18, 2017 19:43

Właśnie nie, wszystko mierzone na włączonych światłach, radiu...


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1619
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr paź 18, 2017 19:49

Jak przy włączonych odbiornikach masz kolego 13.9V to nie ma co szukać dziury w całym. Jest to minimalne napięcie jakie powinno być choć nawet tragedii by nie było jakby było 13.85V. Wszystko zależy jaki miernik (bład pomiaru) i czy baterie sprawne choć wiadomo jak miernik myliłby się o 0.5V to już słabo. Przy włączonych odbiornikach po odpaleniu auta też masz 14.3V czy te 14.3V bez włączonych odbiorników?


:wub: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585220 :wub:

_________________________Kupię:__________________________
* RARYTASY do Golf IV, ktoś posiada to proszę o odzew, dogadamy się :hmm: .
* Golf IV/Jetta IV USA jeśli ktoś posiada na części to proszę o odzew.

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel23584 » śr paź 18, 2017 21:05

Sorki wkradł się błąd, miało być 14,3V na wyłączonych odbiornikach, po trasie jest 13,9V na wyłączonych odbiornikach.
Na włączonych odbiornikach jest odpowiednio 14,2V rano i 13,8V po przejechaniu jakiegoś dłuższego dystansu.


ALH -> 205 -> soft

deskjet
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 552
Rejestracja: czw sie 25, 2011 20:37
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: deskjet » śr paź 18, 2017 21:24

Jak bateria w mierniku będzie słaba to będą w ogóle takie różnice?
A może regulator napięcia coś szwankuje, na zimnym jest ok a po rozgrzaniu jakoś zmniejsza ładowanie?
Aż muszę u siebie sprawdzić jak to wygląda.


ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm :bigok:

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1619
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » śr paź 18, 2017 21:41

Moim zdaniem nie ma czego szukac w alternatorze.


:wub: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=585220 :wub:

_________________________Kupię:__________________________
* RARYTASY do Golf IV, ktoś posiada to proszę o odzew, dogadamy się :hmm: .
* Golf IV/Jetta IV USA jeśli ktoś posiada na części to proszę o odzew.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości