Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Ewentualnie odkurzacz z jakąś redukcją. Jak wpadła do silnika to możesz próbować też przez gniazdo świecy.
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Panowie temat licznika posiadam Full fis GB, tarcze zmienione na EU, w eeprom przekodowane aby pokazywało prędkość jak należy. Problem tkwi w kodowaniu 5 cyfrowym licznika. Ostatnia liczba w immo3 po 2002 roku powinna być w moim 1.8t "2" a tak się składa, że mogę tylko 1,3,4 a dwójkę jak wbijam to kodowanie zostaje poprzednie. W czym tu może tkwić problem? Zaniża mi prędkość i przebyte kilometry, dałem obecnie na 4 bo jest najbliżej impulsów tego z kodowania 2.
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Regeneracja zacisku 100zl maks, kup zestaw naprawczy komplet z tłoczkiem i działaj. Jeśli sie nie uda kup sam zacisk za parę zł.
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Rozebrać, wyczyścić, gumki nowe założyć i sprawdzić jak będzie chodził zanim założysz na auto Ja zaciski z tyłu zmieniałem, bo odpowietrzniki poszły się czochrać, była sobota, a auto musi być ciągle gotowe do jazdy (jeździło, ale hamowanie tragedia przez zapowietrzenie). Faktycznie sporo mnie skasowali, bo 450zł od sztuki, ale zwrot kaucji i faktura pozwoliły odzyskać trochę z tej inwestycji.Jaroslaw.b pisze:Hej, ostatnio wychodząc z auta po "przejażdżce" poczułem ciepło bijące od koła prawy tył. później zauważyłem że przy toczeniu się auta czuć jak tył hamuje.
Z braku czasu podjechałem do mechanika, ten powiedział że zapieczony jest cylinderek od zacisku. dodatkowo z jednego klocka spadła okładzina.
Panowie. co mogę zrobić? Mechanik powiedział że zacisk to 500+zł. a mówił że zestawy naprawcze nie działają.
Co mi doradzicie? obecna sytuacja finansowa nie pozwala mi na wydanie 500zł.. + dodatkowo klocki.
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
dzięki wielkie chłopaki, a jaki zestaw naprawczy polecacie? są jakieś różne czy tylko jeden?
Prawy tył.
Prawy tył.
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Kącik posiadaczy MK4
Szukaj zestawów autofren ze wszystkim. Najtaniej wychodzi, tzn z gumkami tłoczkami i co tam jeszcze było nie pamiętam.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
A ja powiem, ze nie opłaca się regeneracji zacisków tył robić. Nie przynosi skutków. Najważniejsza rzeczą jest sworzeń on koroduje blokuje się i ręczny nie wraca, zacisk trzyma i koło się grzeje zjada tarcze i klocek.
A ten sworzeń nie jest dostępny w zastawach z reperaturkami. Kup od razu zacisk nowy to zaoszczędzisz kasy i pracy.
A ten sworzeń nie jest dostępny w zastawach z reperaturkami. Kup od razu zacisk nowy to zaoszczędzisz kasy i pracy.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
piotrek233, zależy...ja miałem pękniętą gumkę wkoło tłoczka i to wystarczyło aby było piszczenie - dziurka średnicy może 1mm...jakby gumka była bardziej zmęczona to pewnie byłoby jak wyżej. Ręczny też można zrobić...nie wiem co i jak ale kilka tygodni temu wysłałem zaciski do malowania i regeneracji - gość pytał czy ręczny też wymieniać.
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
Ma ktoś jakiś pomysł? MI już ręce opadają.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=612586" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=143&t=612586" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Moim zdaniem pęd powietrzaGarrison pisze:Pany, ja mam takie pytanie... Często jak stoję na światłach, cokolwiek, a obok mnie przejeżdża samochód z prędkością ~30km/h i większą, to czuję, że kołysze mi autem. Odpowiedzialne za to są tylko zmęczone wiekiem amortyzatory i sprężyny, czy może coś jeszcze?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Jaroslaw.b, rc motorsport - firma kolegi z forum. Piaskowanie + malowanie proszkowe (cztery zaciski + jarzma + osłony tarcz) + złożenie całości na nowych uszczelnieniach (ręczny i tłoczki zostały stare bo stan bdb) wyszło ok 100zł za jedno koło...czyli za cenę jednego zacisku mam komplet zregenerowany i pomalowany
Garrison, sztywnego gwinta zakładaj
Garrison, sztywnego gwinta zakładaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości