Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
arekgroszek, nie ma problemu...z ESP nie wiem co tam masz namotane a tempomat - musisz dorobić brakujące kabelki...[/quote]
kontrolkę ESP zgasiłem wyjmując kabelek nr 14 z kostki licznika.
kontrolkę ESP zgasiłem wyjmując kabelek nr 14 z kostki licznika.
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Peran,
wiązkę pod czujnik już mam tylko sam czujnik szukam od stopu na 4 piny a miałem na 100%
Kabelek hmm no zobaczę wieczorkiem co mi z tego wyszło ;D
wiązkę pod czujnik już mam tylko sam czujnik szukam od stopu na 4 piny a miałem na 100%
Kabelek hmm no zobaczę wieczorkiem co mi z tego wyszło ;D
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
arekgroszek, musisz zerknąć w schemat...w tej czarnej wtyczce brakuje Ci czterech kabelkow.
Z wydechem będę kombinowal
Montuje ori ksenon, mam kompletną wiązkę i początkowo miałem plan aby wywalić z mojego auta instalację świateł i wstawić całość od kseononu...ale prucie wiązek pod maską to dramat i teraz się zastanawiam czy nie zdublowac wiązek
Czasami na pewno będę zakładał zwykle lampy i komplet wtyczek ulatwilby sprawę. Kombinowal ktoś tak?
Wieczorem rozrysuje jedna i druga instalację i będę dumał...
Z wydechem będę kombinowal
Montuje ori ksenon, mam kompletną wiązkę i początkowo miałem plan aby wywalić z mojego auta instalację świateł i wstawić całość od kseononu...ale prucie wiązek pod maską to dramat i teraz się zastanawiam czy nie zdublowac wiązek
Czasami na pewno będę zakładał zwykle lampy i komplet wtyczek ulatwilby sprawę. Kombinowal ktoś tak?
Wieczorem rozrysuje jedna i druga instalację i będę dumał...
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Qto,
Wiązka od przełącznika przy kierownicy do sterownika silnika już jest podpięta i polutowana już wszystko odpalone, zaprogramowane ale jedynie chodzi mi o ten czujnik od stopu bo zostawiłem zwykły na dwa piny a w czarnej kostce mam dwa przewody od strony ECU, od strony wiązki bezp nie wsadziłem tego a nie mogę teraz chama znaleźć chociaż wiązkę do czujnika już ogarnąłem to brakuje mi już samego czujnika
Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać ;D
Wiązka od przełącznika przy kierownicy do sterownika silnika już jest podpięta i polutowana już wszystko odpalone, zaprogramowane ale jedynie chodzi mi o ten czujnik od stopu bo zostawiłem zwykły na dwa piny a w czarnej kostce mam dwa przewody od strony ECU, od strony wiązki bezp nie wsadziłem tego a nie mogę teraz chama znaleźć chociaż wiązkę do czujnika już ogarnąłem to brakuje mi już samego czujnika
Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać ;D
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
dokładnie...ECU nie dostaje sygnału z niegoarekgroszek pisze:Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać
Kącik posiadaczy MK4
Witam Panowie znacie kogoś lub możecie polecić kto na dolnymslasku najlepiej Wrocław mógłby wymienić manualna klime na climatronic?
- Paclawek
- Kapitan Palniczek
- Posty: 141
- Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ej ma ktoś gumowe dywaniki koloru szarego lub kremowego i ma takie samo wnętrzę? Chciałbym zobaczyć jak wygląda real foto bo na google nic nie znalazłem
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Pany, kilka pytań.
1. Dużo jest roboty z przełożeniem rączki regulacji fotela na szynach? Dużo ustawiania, śrubek, linek?
2. Chcąc dołożyć na przyszłość wiązkę grzanych foteli i ciągnąc przez progi, muszę zdjąć osłony przy kierownicy, schowek, przy progach, słupki B i zdjąć jakoś wykładzinę, czy w jaki sposób wtyczki się doprowadza pod fotel?
Z góry dzięki!
1. Dużo jest roboty z przełożeniem rączki regulacji fotela na szynach? Dużo ustawiania, śrubek, linek?
2. Chcąc dołożyć na przyszłość wiązkę grzanych foteli i ciągnąc przez progi, muszę zdjąć osłony przy kierownicy, schowek, przy progach, słupki B i zdjąć jakoś wykładzinę, czy w jaki sposób wtyczki się doprowadza pod fotel?
Z góry dzięki!
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Panowie potrzebna pomoc nie chcąc sknocić mam czujnik pedału hamulca 1j0945511b dwa przewody odpowiadają za sam stop czyli czerwono brązowy i czerwono czarny są następne dwa niebiesko czarny i biało żółty. Biało żółty idzie do ecu w czarnej wtyczce no i niebiesko czarny do plusa? Bo w czarnej wtyczce drugi przewód to czerwono czarny ktory rowniez idzie do plusa? Moze ktos wspomódz schematem? silnik 1.8t ARZ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
arekgroszek, czarno/niebieski !!! - niebiesko/czarny to wbrew pozorom kabel innego koloru
...do bezpiecznika nr 5
Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
...do bezpiecznika nr 5
Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
- arekgroszek
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
- Lokalizacja: LOW CHOW
- Auto: GOLF IV
- Silnik: 1.8T
- Kontakt:
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
nie gadajcie, że ja będę pierwszy...Qto pisze:Swapował ktoś heble mark 20 -> mark 60?
Dziś pierwsze przymiarki...pompa ABS nie pasuje na uchwyty w podłużnicy - pierwsza niespodzianka Spróbuję to ogarnąć ale gdyby ktoś mógł...ktoś kto ma TDI z nowszym układem ABS (mark 60 - zdaje się od 2001 szły...można poznać po przewodach hamulcowych - cztery wchodzą z góry, dwa z boku...w starszym systemie wszystkie z boku)...sprawdzić odległość pompy ABS od serwa (nie potrzebuję wymiaru ale tak pi razy drzwi np palec wchodzi ...albo fotka) i podobnie odległość serwa/pompy hamulcowej do pierwszej przeszkody której nie można ruszyć - nie wiem co to będzie. Jakby komuś chciało się cyknąć takie fotki
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dziękować. Przemyślę jeszcze puszczenie tunelem środkowym.Qto pisze:Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
Kolejna fala zagadnień:
1. Wracając z pracy, stojąc w korku, dopadła mnie kontrolka akumulatora, która zaczęła migać wraz z towarzyszącym temu piskowi i komunikatem na FIS "Alternator workshop". Podłączyłem VAGa jak najszybciej mogłem i nie znalazłem błędów. Zostawiłem więc auto tam, gdzie akurat mogłem (nie chciałem ryzykować zgaśnięcia w korku, szczególnie że to automat) i wróciłem do domu. Przed chwilą byłem z tatą po samochód by go odstawić pod serwis (joo, z przypuszczeniem padniętego alternatora wybrać się na przejażdżkę nocą, wymuszając włączenie świateł ) i tak - kontrolki brak przez ~3km, czyli całą drogę. Dodatkowo po zaparkowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami, zmierzone napięcie - wzorowe 14.88V. Nie mniej jednak auto jutro daję do przejrzenia, tylko jak rozmawiać z fachowcami? Możliwe, że się szczotki kończą?
2. We wtyczce grzanej szyby są śmieszne, podwójne "krokodylki" jako złączki. Czy można zamiast tego zastosować konektor typu "wsuwka", oczywiście żeńską? Obrazując - przejście z tego na to. Ewentualnie jak ktoś może podać, to jakie mają wymiary te konektory? Rozejrzałbym się po sklepach.
Kącik posiadaczy MK4
Garrison, do montażu wiązki podgrzewania foteli najlepiej zdjąć wykładzinę. Dokładałeś elektrykę szyb, więc dwóch lewych rąk nie masz, a rozebranie do gołej blachy to kwestia 40-50 minut pracy jak ktoś ma wprawę. Tunelem nie prowadź. Można tak, ale lepiej zrobić po oryginale skoro nie jest to nic trudnego.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości