Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Peran » śr wrz 13, 2017 14:25

arekgroszek, nie ma problemu...z ESP nie wiem co tam masz namotane a tempomat - musisz dorobić brakujące kabelki...[/quote]
kontrolkę ESP zgasiłem wyjmując kabelek nr 14 z kostki licznika.



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » śr wrz 13, 2017 15:54

Peran,
wiązkę pod czujnik już mam tylko sam czujnik szukam od stopu na 4 piny a miałem na 100% :D

Kabelek hmm no zobaczę wieczorkiem co mi z tego wyszło ;D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 13, 2017 15:59

arekgroszek, musisz zerknąć w schemat...w tej czarnej wtyczce brakuje Ci czterech kabelkow.
Z wydechem będę kombinowal

Montuje ori ksenon, mam kompletną wiązkę i początkowo miałem plan aby wywalić z mojego auta instalację świateł i wstawić całość od kseononu...ale prucie wiązek pod maską to dramat i teraz się zastanawiam czy nie zdublowac wiązek :chytry:
Czasami na pewno będę zakładał zwykle lampy i komplet wtyczek ulatwilby sprawę. Kombinowal ktoś tak?
Wieczorem rozrysuje jedna i druga instalację i będę dumał...



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » śr wrz 13, 2017 19:29

Qto,
Wiązka od przełącznika przy kierownicy do sterownika silnika już jest podpięta i polutowana :D już wszystko odpalone, zaprogramowane ale jedynie chodzi mi o ten czujnik od stopu bo zostawiłem zwykły na dwa piny a w czarnej kostce mam dwa przewody od strony ECU, od strony wiązki bezp nie wsadziłem tego a nie mogę teraz chama znaleźć chociaż wiązkę do czujnika już ogarnąłem to brakuje mi już samego czujnika :D

Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać ;D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr wrz 13, 2017 21:08

arekgroszek pisze:Więc bez tego czujnika tempomat nie będzie działać
dokładnie...ECU nie dostaje sygnału z niego



MnichPro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 15:08

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MnichPro » śr wrz 13, 2017 22:39

Witam Panowie znacie kogoś lub możecie polecić kto na dolnymslasku najlepiej Wrocław mógłby wymienić manualna klime na climatronic?



Awatar użytkownika
Paclawek
Kapitan Palniczek
Kapitan Palniczek
Posty: 141
Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paclawek » czw wrz 14, 2017 17:01

Ej ma ktoś gumowe dywaniki koloru szarego lub kremowego i ma takie samo wnętrzę? Chciałbym zobaczyć jak wygląda real foto bo na google nic nie znalazłem :(


Obrazek
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw wrz 14, 2017 17:02

Pany, kilka pytań.

1. Dużo jest roboty z przełożeniem rączki regulacji fotela na szynach? Dużo ustawiania, śrubek, linek?
2. Chcąc dołożyć na przyszłość wiązkę grzanych foteli i ciągnąc przez progi, muszę zdjąć osłony przy kierownicy, schowek, przy progach, słupki B i zdjąć jakoś wykładzinę, czy w jaki sposób wtyczki się doprowadza pod fotel?

Z góry dzięki! :D



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » czw wrz 14, 2017 19:02

Panowie potrzebna pomoc nie chcąc sknocić mam czujnik pedału hamulca 1j0945511b dwa przewody odpowiadają za sam stop czyli czerwono brązowy i czerwono czarny są następne dwa niebiesko czarny i biało żółty. Biało żółty idzie do ecu w czarnej wtyczce no i niebiesko czarny do plusa? Bo w czarnej wtyczce drugi przewód to czerwono czarny ktory rowniez idzie do plusa? Moze ktos wspomódz schematem? :D silnik 1.8t ARZ



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » czw wrz 14, 2017 21:17

arekgroszek, czarno/niebieski !!! - niebiesko/czarny to wbrew pozorom kabel innego koloru
...do bezpiecznika nr 5

Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.



Awatar użytkownika
arekgroszek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: ndz gru 22, 2013 14:49
Lokalizacja: LOW CHOW
Auto: GOLF IV
Silnik: 1.8T
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: arekgroszek » czw wrz 14, 2017 22:17

Qto,
Ogarnięte wszystko śmiga :D



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt wrz 15, 2017 21:00

Qto pisze:Swapował ktoś heble mark 20 -> mark 60?
nie gadajcie, że ja będę pierwszy...
Dziś pierwsze przymiarki...pompa ABS nie pasuje na uchwyty w podłużnicy - pierwsza niespodzianka :grrr: Spróbuję to ogarnąć ale gdyby ktoś mógł...ktoś kto ma TDI z nowszym układem ABS (mark 60 - zdaje się od 2001 szły...można poznać po przewodach hamulcowych - cztery wchodzą z góry, dwa z boku...w starszym systemie wszystkie z boku)...sprawdzić odległość pompy ABS od serwa (nie potrzebuję wymiaru ale tak pi razy drzwi np palec wchodzi :los2: ...albo fotka) i podobnie odległość serwa/pompy hamulcowej do pierwszej przeszkody której nie można ruszyć - nie wiem co to będzie. Jakby komuś chciało się cyknąć takie fotki :prayer:



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt wrz 15, 2017 21:05

Qto pisze:Garrison, 2. - zależy jak ładnie/dobrze chcesz to zrobić. Progi i słupki - wiadomo. Pod deską rozbierasz tyle ile uważasz za stosowne...podłogi wyciągać nie trzeba...no chyba że chcesz zrobić ładnie, to wtedy tak. Ja np wszystkie wiązki kładę jak w oryginale...roboty bardzo dużo sobie dokładam, ale robię dla siebie i satysfakcję z tego też sobie zostawiam.
Dziękować. Przemyślę jeszcze puszczenie tunelem środkowym.

Kolejna fala zagadnień:

1. Wracając z pracy, stojąc w korku, dopadła mnie kontrolka akumulatora, która zaczęła migać wraz z towarzyszącym temu piskowi i komunikatem na FIS "Alternator workshop". Podłączyłem VAGa jak najszybciej mogłem i nie znalazłem błędów. Zostawiłem więc auto tam, gdzie akurat mogłem (nie chciałem ryzykować zgaśnięcia w korku, szczególnie że to automat) i wróciłem do domu. Przed chwilą byłem z tatą po samochód by go odstawić pod serwis (joo, z przypuszczeniem padniętego alternatora wybrać się na przejażdżkę nocą, wymuszając włączenie świateł :helm:) i tak - kontrolki brak przez ~3km, czyli całą drogę. Dodatkowo po zaparkowaniu, na odpalonym silniku, z włączonymi światłami, zmierzone napięcie - wzorowe 14.88V. Nie mniej jednak auto jutro daję do przejrzenia, tylko jak rozmawiać z fachowcami? Możliwe, że się szczotki kończą?

2. We wtyczce grzanej szyby są śmieszne, podwójne "krokodylki" jako złączki. Czy można zamiast tego zastosować konektor typu "wsuwka", oczywiście żeńską? Obrazując - przejście z tego na to. Ewentualnie jak ktoś może podać, to jakie mają wymiary te konektory? Rozejrzałbym się po sklepach.



Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Craash » pt wrz 15, 2017 21:26

Garrison, do montażu wiązki podgrzewania foteli najlepiej zdjąć wykładzinę. Dokładałeś elektrykę szyb, więc dwóch lewych rąk nie masz, a rozebranie do gołej blachy to kwestia 40-50 minut pracy jak ktoś ma wprawę. Tunelem nie prowadź. Można tak, ale lepiej zrobić po oryginale skoro nie jest to nic trudnego.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości