Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej pytać co potrzebuję jak przyjadę na przegląd ze zmienionym silnikiem...no i jak powiedziałem że z benzyny na diesla, to się zaczęło Potrzebne jest zaświadczenie od rzeczoznawcy z PZM. Ktoś się orientuje jak taki temat wygląda?
W WK temat ogarnąłem chociaż też babka się pytała czy będę miał fakturę na demontaż i montaż silnika ale przecież jej nie powiedziałem, że sam to będę pod blokiem robił Boję się, że przełożę silnik a papierów nie będę mógł ogarnąć albo będę czekał miesiąc czy dwa...jak ktoś przerabiał temat to proszę o jakieś info
W WK temat ogarnąłem chociaż też babka się pytała czy będę miał fakturę na demontaż i montaż silnika ale przecież jej nie powiedziałem, że sam to będę pod blokiem robił Boję się, że przełożę silnik a papierów nie będę mógł ogarnąć albo będę czekał miesiąc czy dwa...jak ktoś przerabiał temat to proszę o jakieś info
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T
Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T
Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
sory za ppp.
zmierzyłem ładowanie na altku i baterii.
i tu i tu pokazało 14,34V więc temat nieaktualny, ładowanie jest książkowe a widocznie turbo timer wali w kulki ze mną i pokazuje 13V tylko.
zmierzyłem ładowanie na altku i baterii.
i tu i tu pokazało 14,34V więc temat nieaktualny, ładowanie jest książkowe a widocznie turbo timer wali w kulki ze mną i pokazuje 13V tylko.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- hayperekpo
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2719
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
- Lokalizacja: Kraków/GOP
Kącik posiadaczy MK4
Jak wgrywać to za darmo mogę, albo za równowartość czteropaka. Nie mój pomysł, nie moja praca - więc i hajsy nie moje. Moduł to co innego, a i tak tańszy był niż te cwaniaczki z laptopami.Garrison pisze:A kolega za ile by wgrywał forumowiczom? Niby machające wskazówki to zwykły bajer do niczego niepotrzebny, ale efekt "wow" jakiś wywołuje.
Ja już miałem parę w sztywniaków...cinek2004 pisze:Mi się jeszcze nie trafił żaden uwalony, ale programator czeka w pogotowiu
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Pany, coś może się popsuć jeśli vagiem włączę odpowietrzanie pompy ABS, gdy ta realnie nie będzie zapowietrzona?
Zwyczajnie guzikiem/korbką. Chyba, że szyba jest w drzwiach kupnych. Powinno się dać ją dłońmi ruszać, by nie bawić się w podawanie zasilania.piotrek233 pisze:Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
ściągnij boczek, ściągnij silniczek i wtedy powinieneś móc bezproblemowo ją opuścić
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak odkręcisz silniczek, to ręką da się przesuwać szybę. Tylko nie szarp za mocno, żeby linka nie zeskoczyła i się nie rozwinęła.piotrek233 pisze:Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Chce ktoś dokladke ori 25th na tył ? (Bez wycięcia na wydech). Jak cos to piszcie propozycje na pw
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Dzięki za pogadankędany_47 pisze:Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T
Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Wczoraj trochę pojeździłem i jak widać nikt nie ma pojęcia co i jak. Pierwsza stacja diagnostyczna chciała papierek od rzeczoznawcy z pzmot, druga fakturę od kogoś kto ma uprawnienia do takich zmian a trzecia jak dobrze pamiętam papier od rzeczoznawcy ale nie padło hasło pzmot. Pojechałem do jakiegoś rzeczoznawcy, który ma jakieś certyfikaty z ministerstwa transportu i opowiadam mu swoją historię. Gość mówi, że nie ma problemu - no to mu podkreśliłem że to zmiana z benzyny na diesla i wtedy gość wymiękł - powiedział że nie wie. Miał się dowiedzieć i dziś do mnie zadzwonić...ale nie zadzwonił, w poniedziałek będę go atakował.
Tak samo jak psiarskie się czepiły obrysówek - wiedzieli że nie mogę mieć ale nie wiedzieli czemu, ich tłumaczenie brzmiało: my nawet w Ducato (tym mnie zatrzymali - krótkim) nie mamy Ja paliłem głupa, że nie wiem co i jak, że auto tak przyjechało z Niemiec itd - z 5 czy 6 przeglądów w PL już miałem z czego 3 z obrysówkami. Oczywiście przed montażem się zapoznałem z ustawami, przepisami itd. Niebieski dowód chciał zabrać ale w sumie nie wiedział za co...przecież ja mu nie podam podstawy prawnej do zabrania mi dowodu.
...i tak to właśnie jest, znam masę ludzi co robiła swapy ale chyba nikt legalnie.
Twoja droga swapu nawet jeśli zgodna z przepisami, to nie wiadomo czy mi uda się to zrobić tą samą drogą.
Powiedz mi jeszcze odnośnie punktów 1 i 2...oświadczenie i faktura - Ty miałeś pewnie od jednego gościa (firmy), ale tak rozpisałeś w punktach jakby mogło być osobno...ale pewnie gdyby mogło być osobno to jeden z tych trzech punktów można by wykluczyć. Faktura to nie problem...ale faktura z zakładu z takimi uprawnieniami to już gorzej
edit: teraz czytam, że Twoja droga chyba była ok...ale jak ja pytałem w WK to baba pytała tylko o fakturę a nie o fakturę z odpowiedniego zakładu - masakra.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Z tymi obrysami (bocznymi) to w ogóle zagmatwana sprawa. Jeśli będą działać razem z kierunkowskazami, to ok. Jeśli jako obrysy - źle. Można je również zamontować by działały na zasadzie świateł pozycyjnych, ale prościej będzie jak podrzucę temat, który z pewnością znasz, ale może przyda się innym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=61&t=230799" onclick="window.open(this.href);return false;Qto pisze:Dzięki za pogadankędany_47 pisze:Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T
Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Wczoraj trochę pojeździłem i jak widać nikt nie ma pojęcia co i jak. Pierwsza stacja diagnostyczna chciała papierek od rzeczoznawcy z pzmot, druga fakturę od kogoś kto ma uprawnienia do takich zmian a trzecia jak dobrze pamiętam papier od rzeczoznawcy ale nie padło hasło pzmot. Pojechałem do jakiegoś rzeczoznawcy, który ma jakieś certyfikaty z ministerstwa transportu i opowiadam mu swoją historię. Gość mówi, że nie ma problemu - no to mu podkreśliłem że to zmiana z benzyny na diesla i wtedy gość wymiękł - powiedział że nie wie. Miał się dowiedzieć i dziś do mnie zadzwonić...ale nie zadzwonił, w poniedziałek będę go atakował.
Tak samo jak psiarskie się czepiły obrysówek - wiedzieli że nie mogę mieć ale nie wiedzieli czemu, ich tłumaczenie brzmiało: my nawet w Ducato (tym mnie zatrzymali - krótkim) nie mamy Ja paliłem głupa, że nie wiem co i jak, że auto tak przyjechało z Niemiec itd - z 5 czy 6 przeglądów w PL już miałem z czego 3 z obrysówkami. Oczywiście przed montażem się zapoznałem z ustawami, przepisami itd. Niebieski dowód chciał zabrać ale w sumie nie wiedział za co...przecież ja mu nie podam podstawy prawnej do zabrania mi dowodu.
...i tak to właśnie jest, znam masę ludzi co robiła swapy ale chyba nikt legalnie.
Twoja droga swapu nawet jeśli zgodna z przepisami, to nie wiadomo czy mi uda się to zrobić tą samą drogą.
Powiedz mi jeszcze odnośnie punktów 1 i 2...oświadczenie i faktura - Ty miałeś pewnie od jednego gościa (firmy), ale tak rozpisałeś w punktach jakby mogło być osobno...ale pewnie gdyby mogło być osobno to jeden z tych trzech punktów można by wykluczyć. Faktura to nie problem...ale faktura z zakładu z takimi uprawnieniami to już gorzej
edit: teraz czytam, że Twoja droga chyba była ok...ale jak ja pytałem w WK to baba pytała tylko o fakturę a nie o fakturę z odpowiedniego zakładu - masakra.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jeśli wrzucisz ori obrysy które są także odblaskami, to nie będzie ok. Ja mam podłączone tak, że jak świeci postój to obrys też świeci...a jak włączę kierunek to zaczyna mrugać razem z kierunkiem. Chwilowo jednak rezygnuję z obrysów bo zmieniam zderzaki i nie mam teraz czasu na ich cięcie i pasowanie lampek. W przyszłości może powrócą...a może nieGarrison pisze:Jeśli będą działać razem z kierunkowskazami, to ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości