Qto pisze:mat06, wywalić tą gąbkę co jest pod błotnikiem i będzie ok
Stosuje ktoś płyn hamulcowy dot 5.1? Można w mk4? Warto?
5.1 wytrzymuje większe temperatury, natomiast jak napisał wyżej
krazorek, jest mocno higroskopijny. Nie ma sensu do jazdy na co dzień. Jak chcesz upalać po torze, to warto wymienić.
dany_47 pisze:Qto pisze:mat06, wywalić tą gąbkę co jest pod błotnikiem i będzie ok
Stosuje ktoś płyn hamulcowy dot 5.1? Można w mk4? Warto?
nie stosuje się.
producent zaleca dla bezpieczeństwa Twojego wlewać dot 4.
Zastosuj taki własnie płyn o podwyższonej temperaturze wrzenia.
z motula np RBF660.
inny DOT niż 4 może uszkodzić przewody hamulcowe lub pompę.
Poza tym im wyższy DOT tym bardziej płyn jest higroskopijny i często trzeba go zmieniać
Co do uszkodzenia przewodów to gównie chodzi o bazę na jakiej jest zrobiony płyn a nie o sam w sobie indeks.
Po za tym występuje też DOT 5.0 (rzadko spotykany, ale jest i warto na to zwrócić uwagę).
Qto pisze:dany_47, dzięki. Obecnie mam ATE ESP (jakoś tak)...porownam z innymi u coś wybiorę.
Będę zmieniał belkę z tyłu...i myślę czy wrzucić poli (pewnie wrzucę)...pytanie tylko czy dam radę posiadając jedynie imadło (solidne...prawie 30kg wagi)? Belkę będę miał ściągniętą więc manewrować mogę do woli...
Wrzuć zwykłe. Przecież nie siadają co chwilę. No poli będzie twardo, tym bardziej że z tyłu jest belka.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/